sobota 12. júla 2014

Moschino: Chic Petals

Ahojky!
Ako sa mi máte :) Ja veľmi skvelo :))) Už dva dni si užívam dovolenku, konečne mám veľa voľného času, plánujem rôzne aktivity a teším sa zo všetkého! Potrebovala som vypnúť, cítila som to na sebe, že mi všetko liezlo hore krkom, a konečne nemusím nič robiť, len to čo sama chcem :) Rozhodla som sa aj viacej času venovať v týchto dňom blogu, nakoľko ma o pár dní čaká dovolenka, takže budem dlhšie nečinná. Momentálne mám takú hravú náladu, zo všetkého sa teším, nič mi nerobí vrásky a asi aj preto som sa rozhodla najnovší článok venovať podobne ladenej vôni, ktorú vlani predstavila módna značka Moschino - Chic Petals. 
Prekvapivá elegancia a nevídaná krása kvetín…
Taliansky dizajnérsky dom Moschino priniesol na trh vôňu chic Petals v lete 2013. Vôňa vznikla v spolupráci s výrobcom Euroitalia a bola inšpirovaná kreslenou postavičkou Olívia Oyl z rozprávky Pepek námorník :)
Chic Petals vás prekvapí svojou eleganciou a nevídanou krásou kvetín. Toaletná voda v sebe skrýva voňavé vyjadrenie poznačené ľahkosťou, radosťou a spontánnosťou. Príbeh vône Chic Petals je o citlivej žene Olívii, ktorá svojim citom dokáže pozorovať okolie a nachádza čaro aj  v drobných krásach prírody. Názov vône /vkusné lupienky kvetov/  evokuje rafinovanosť, eleganciu, štýl, ako aj klasickosť a sofistikovanosť. Vôňa je určená predovšetkým zaujímavým ženám, ktoré sa svojím štýlom a úctou oddávajú svetu predstavivosti, v ktorom vládnu kvetiny a luxus. Olíva je stelesnením esencií celej línie Moschino Cheap and Chic, je nespútaná, sebavedomá, bezstarostná a žije vo svete svojich rozmarných predstáv. V jej srdci nájdete jednoduché pocity a zmysel pre nečakané veci. Jej šaty odzrkadľujú jej sny. Olívia využíva svoju fantáziu a predstavivosť, prináša jej to pocity šťastia. Jej svet odrádza aj dizajn vône. Podobne ako pre krabičku, tak aj flakón vône je charakteristický motív drobných bielych kvietkov na sýtom červenom pozadí a logo Moschino Cheap and Chic v zlatom odtieni.
Vôňa Chic Petals je elixírom šťastia! Jej rodina je kvetinovo - ovocná - drevitá. Granátové jablko a lesné jahody krásne rozohrajú úvode vône pocit energie a radosti, ktorý umocňuje červený zázvor. V srdci vôni vás zachváti explózia čerstvých kvetín, ktorá je dozdobená zmyselnou červenou orchideou. Vzácne drevo z cyprusu Hinoki je v základe vône prepletené s elegantným kosatcom a zamatovým pižmom. Skvelá kombinácia pre odhalenie vášnivej a modernej ženskosti.

Zloženie Moschino Chic Petals:
Hlava: granátové jablko, lesné jahody, červený zázvor.
Srdce: gardénia, lekno, červená orchidea.
Základ: cyprus Hinoki, pižmo, absolút z kosatca.

A čo hovoria o Chic Petals samotný tvorcovia vône?
Zakladateľ a prezident Euroitalie, Giovanni Sgariboldi povedal, že: "Je to významný a dôležitý štart, ktorý predstavuje pokračovanie Olívie. Vyrobené to je pre tých spotrebiteľov, ktorí sú už oboznámení s Cheap & Chic vôňami - Olívia vždy bola veľmi úspešná, a to ako v móde, tak aj vo svete parfumov a to kvôli záujmu tých, ktorí majú radi túto sériu."
Kreatívna riaditeľka značky Moschino, Rossella Jardini, sa o ich najnovšej tvorbe vyjadrila:
"Chic Petals je parfum pre ženy alebo mladé dievčatá. Predstavujem si fanúšika Cheap & Chic vôní, ktorý si v priebehu rokov nazbieral rôzne vône a ich zábavné flakóny, ktoré zakaždým predstavujú nový aspekt vo svete Cheap & Chic.
***
Vôňa ma vcelku príjemne prekvapila, nekupovala som si ju, takže som  si nevyberala podľa svojho gusta, a vkuse, či zloženia a prvkov, ktoré v sebe skrýva. Chic Petals som vyhrala v súťaži s MIAU magazínom. Bola som príjemne prekvapená vôňou, ktorá je síce trošku sladšia, no zároveň krásne kvetinová. Svojou výdržou to síce nie je bohviečo, ale tak je to toaletka, s tým treba rátať. Sama o sebe je veľmi krásna, vhodná ako na denné nosenie, tak aj na večer. Vcelku sa mi páči aj flakón, ktorý je podobný a nesie sa v duchu ďalších Moschino vôní z radu Cheap and Chic. Veľmi sa mi páči sýtočervený flakón ako aj drobné biele kvietky ktoré ho zdobia. No najviac ma asi zaujal lupienok v tvare srdca, ktorý je umiestnený priamo pod rozprašovačom.
Zaujal vás popis vône Chic Petals? Vlastníte ju, alebo ste mali možnosť si k nej pričuchnúť? Páči sa vám ak má vôňa svoj príbeh? Ja som síce Pepka námorníka nikdy nemusela, jediné čo o ňom viem, je že papal veľa špenátu :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára