utorok 22. júla 2014

Krajšie riasy s REALASH sérom

Ahojte!
Nadišla chvíľa, kedy sa spolu pozrieme na to ako šiel čas a ako vyzerali moje riasy pred začatím používania séra na riasy REALASH a ako vyzerajú teraz zhruba niečo vyše troch mesiacov od začiatku používania! Fotky nie sú dokonalé, no rozdiel je viditeľný :)
Fotku nalíčeného oka som pre vás spravila dnes, podobne ako aj spodnú koláž rias bez nalíčenia. Prvá koláž, ktorú som umiestnila do článku je pre lepšie porovnanie účinkov séra. Oči boli fotené začiatkom apríla, pred prvým použitím séra. 
Moje riasy boli pred používaním séra dosť nevýrazné, som bledý typ, takže sa ani nedá čakáť, že riasy budú tmavé, výrazné, no krajšie sa ukážu keď ich je vidieť. Jedným sprievodným javom používania séra bolo aj stmavnutie rias, čomu som osobne rada. Ako môžete vidieť riasy sú tmavšie, výraznejšie, nepôsobia takým nijakým, mdlým dojmom. Riasy okrem toho nabrali na objeme, sú hustejšie. Nikdy by som nepovedala, že začnem mať radšej menšie kefky riaseniek, no začala som pozorovať, že pri líčení s  mohutnými kefkami, ktoré som kedysi tak veľmi milovala sa mi sem-tam podarilo si riasy polepiť :) Prešla som k tenším, či stredne veľkým kefkám a som spokojná. V pohode mi stačí naniesť jednu vrstvu riasenky a wau efekt je na svete :) No a v neposlednom rade sú moje riasy dlhšie až dlhočižné :)) Moje okolie si všimlo zmenu mojich rias, chvália mi dlhé riasy a keď sa nalíčim dostávam chvály typu, aké máš pekné mihalnice, aké ich máš dlhé aj ja také chcem, samozrejme poviem, že používam sérum, nemám žiadne dôvody to tajiť :) 
Riasy pred používaním séra Realash
Riasy po troch mesiasoch používania séra Realash
Mnohé z vás ste sa pýtali, čo sa stane s riasami, keď prestanem sérum používať. Nuž riasy sa postupne vrátia do pôvodného stavu. Sérum som ešte nestihla minúť a to som ho používala denne, momentálne som prešla na systém každý druhý, či tretí deň, takže vydrží naozaj dlho a oplatí sa doňho investovať. Doma mám v zálohe ešte jedno sérum, ktoré sa mi podarilo vyhrať v aplikácii na Fb skupine Realash - sérum na riasy, takže ak máte záujem zadarmo vyskúšať sérum na riasy šup šup zapojte sa! Jedno sérum dokonca budete môcť vyhrať aj u mňa na blogu. Informácie ako aj samotná Giveaway pribudne čoskoro!

3 komentáre:

  1. Už som naň čítala recenziu a je naozaj super...určite ho vyskúšam i ked mám dlhé riasy bez toho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak toto je super pekny rozdiel :) aj ja chceeem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kráááásné řasy ti to udělalo :) Myslím, že to za vyzkoušení stojí :)
    SpaceSusi´s blog

    OdpovedaťOdstrániť