pondelok 22. júla 2013

Summer nail art

Ahojte!
Dnes vám prinášam jeden lakovací post. Možnože ste si na Fb skupine môjho blogu všimli, že som v poslednej dobe pridávala nejaké tie nail arty do albumu s názvom 60 seconds. Išlo o to, že ako Rimmel Agentka som dostala na otestovanie týchto dvoch krásavcov, za pomoci ktorých som mala vytvoriť letný nail art. Ja ako milovníčka lakovania nechtov a kreslenia nejakých tých nail artov, som sa tejto téme samozrejme veľmi potešila:)       
Rimmel 60 Seconds: 200 Princess Pink & 440 Sun Downer
Ako som už spomínala, na testovanie mi Korunná Rimmelka poslala dva laky, za pomoci ktorých som mala vytvoriť horúci letný nail art. Spočiatku som bola mierne sklamaná a rozčarovaná z prvého laku 200 Princess Pink, ktorý je sám o sebe veľmi krásny, ale na nail art mi prišiel nepoužiteľný. Pýtate sa prečo? Je mliečny, priehľadný, veľmi jemnulilinký a takmer neviditeľný na nechtoch. A tieto vlastnosti sa mi osobne do kombinácie s niečim vyrazným veľmi nehodili. Ale zakusla som si do jazyku, čo už darovanému koňovi sa na zuby nepozerá. Pomyslela som si taktiež, že prečo by som mala byť spokojná s dvomi sýtymi farbami, ktoré prišli iným agentkám. Veď ja môžem z jeho nedostatku urobiť prednosť! Samozrejme, ako prvé keď som ešte prežívala fázu sklamania mi napadlo, že lak je súci akurát tak na franc. manikúru. A práve tento nail art bol prvý, ktorý som za pomoci dvojice lakov vytvorila. Nechcela som obyčajnú klasickú, tak som sa rozhodla pre ostrejšie kontúry.
French Manicure
Rozhodla som sa, že nebudem pracovať čiste len, s tým čo mi prišlo, keď mám doma pár kúskov práve z rady 60 seconds, ktoré Rimmel ponúka vo svojom portfóliu. Zo svojho čarovného šuflíku som si vybrala odtieň 405 Rose Libertine. Na nechty som si naniesla dve vrstvy. Potom som si na nechty jemne nalepila pásiky, ktoré som odstrihla z krepovacej lepiacej pásky, poslúži lepšie ako klasická lepiaca páska, nakoľko sa na ňu neprilepí spodná vrstva laku. Na takto nachystané prstíky som si začala nanášať za pomoci hubky druhý z testovacích lakov 440 Sun Downer. Takto nalakované nechty som pretrela ešte Top Coatom.
Stripes nails with a Sponge
Stripes nails ma vždy fascinovali, no nie vždy sa mi podarilo zladiť celkom príbuzné, ale zároveň aj dosť odlišné odtiene lakov. Ako taký medzikrok sa veľmi hodil voňavučký lak I love Lasting Finish Fruities - 053 Apricot Punch. Pri vytváraní tohto nail artu mi taktiež veľmi poslúžila krepovacia lepiaca páska. Nechty som potom už len prešla Top Coatom, ktorý celý nail art krásne zjednotil a navyše dodal nechtom nádherný lesk.
Stripes nails
Watermarble...ufff!!! Spravím? Nespravím? Na jeden necht? Je to trápne?! Na všetky nechty? Mám na to trpezlivosť? No nakoniec som sa rozhodla, že skúsim, ako to bude fungovať, či z lakov vytvorím čosi pekné, alebo sa vykašlem na to. Najskôr som skúšala na holý necht, ale tam sa mi kombinácia vytvorená na vodnej hladine veľmi nepáčila. Rozhodla som sa preto, že si nanesiem aj podkladovú farebnú vrstvu, kde mi nail art, krajšie vynikne. Vybrala som si ďalší z voňavučkých lakov I love Lasting Finish Fruities - 058 Lemon Drop (jemná pastelková žltá) v dvoch vrstvách, nakoľko jedna nebola veľmi sýta. Do mištický s vodou som najskôr kvapla jednu kvapku 200 Princess Pink, ďalej jednu kvapku 440 Sun Downer a opäť jednu kvapku 200 Princess Pink. Za pomoci pomarančového drievka som si vytvorila na hladine vzor, do ktorého som potom vnorila vopred opáskový prst (aby som sa vyhla nežiaducemu zafarbeniu celých prstov). Prst som držala chvíľu pod vodou, pokiaľ som zvyšky laku na hladine nenazbierala na pomarančové drievko. Potom som už prst vytiahla, pásku odlepila, nežiaduco zafarbené okraje nechtu očistila za pomoci odlakovaču a tenkého štetčeku na nail art. Takto som si vytvorila watermarble na všetkých nechtoch. 
Watermarble nails
Rozhodla som sa vytvoriť aj nail art inšpirovaný prírodou nejaké kvietky alebo tak. Rozhodla som sa pre zvierací motív v podobe paciek, na dva nechtíky sa mi skvele hodila inšpirácia z internetu: líška s huňatým chvostíkom. Tak som sa pustila do jej maľovania. Na oči a ňufinu mi skvele poslúžil lak 60 Secods: 800 Black Out.
Inspired by nature
Dots nail art je ďalší z nail artov, ktoré sa mne osobne veľmi páčia a ako som už spomínala využila som prednosti jemného laku 200 Princess Pink, ktorý som použila ako podklad a naň som postupne za pomoci bodkovača nanášala menšie, či váčšie bodky. Na bodky som použila odtiene: 60 Seconds - 440 Sun Downer, Salon Pro - 701 Jazz Funk a I love Lasting Finish Fruities - 066 Cranberry Zest. Tento nail art som potom už klasicky pretrela Top Coatom. 
Dots nail art
Prikladám ešte koláž, ktorú som vytvorila pre rimmel.sk.  Páči sa vám môj blog na tému Letný nail art?
Blog na tému: Letný nail art

7 komentárov:

  1. Tyjo, ty jsi úplně skvělá, já bych snad nezvládla ani jedny nehty :D Pro mě je vrchol tvorby přetřít nehty nebo některý z nich třpytkami nebo praskacím lakem :D
    Ale i přesto jsem na úpravě nehtů závislá, hlavně od té doby, co čtu blogy :3 :D Asi někdy zkusím i něco složitějšího.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný nailart aj fotografie :)

    GiveAway with Oasap.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Waw Dani fakt super sa ti to podarilo a tiez velmi chvalim spracovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna nechtíky...tie s líškou sú tak moc roztomilé. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádhera, nehty se ti moc povedly! :)

    OdpovedaťOdstrániť