pondelok 15. júla 2013

Bioderma: Sébium part 1

Ahojte,
rozhodla som sa, že vám prinesiem veľkú sériálovú recenziu produktov určených na zmiešanú až problematickú pleť, ktoré nám ponúka Bioderma. Dnes to bude o dvoch starších novinkách...kráse slovné spojenie :) K recenzii som ešte prihodila produkt, ktorý mi taktiež prišiel na testovanie...produkt, ktorý som si veľmi obľúbila, produkt ktorý som túžila skúsiť, nakoľko som o ňom počula len samé chvály... 
Dnes sa teda spolu zameriame na Pore Refiner - aktívne sérum na stiahnutie pórov, Al korektor - tónovacia korigujúca liečba, Global - intenzívna starostlivosť o pokožku s akné.
Pore Refiner - je malý zázrak pre nás, ktoré trpíme rozšírenými pórami. Tie moje z duše neznášam, najviac ich mám samozrejme na nose a pár na koreni nosa, čiže na nose :) Dva či tri rozšírené póriky sa nájdu aj na líčkach, tie ma však až tak netrápia. Trápilo ma, keď som sa pracne nalíčila a po čase mi moje póry vykúkali spoza make upu. Pore Refiner som skúsila zo zvedavosti a hneď by som padla z neho na zadok, keby som ovšem nesedela...Moje póry boli v priebehu sekundy minimalizované, pleť zostala hodvábne hebká, no neverila som vôbec, na koho sa v zrkadle dívam... Bola som zvedavá, ako bude pôsobiť na pleti ako báza pod make up, nesklamal ma.. Od prvého použitia som ho zaradila medzi aktivity, ktoré rituálne vykonávam, keď sa skrášlujem. Nanesiem klasicky krém, po pár minútach na problematickú časť pleti Pore Refiner a na zvyšok pleti bázu pod make up, potom nanesiem šminky a je zo mňa kočka ;)  Som skromná, ale aj trošku márnivá, nie každý deň sa líčim, však kto ma doma vidí, že áno? Ale Pore Refiner si musím naniesť aj tak. Navyše som si všimla, že sa mi v tej tube asi kotí, pretože ho neubúda a neubúda, čomu som samozrejme rada. Postačí ho naozaj len trošičku a jeho účinok je obrovitánsky. Krásne a rýchlo sa vstrebe do pokožky a zanecháva ju krásne hebkú a hladkú, póry su viditeľne menšie / nebojte sa toto nie je reklama typu 9 z 10 opýtaných../ 
Priznám sa moja pokožka je dosť citlivá a nie všetko jej vyhovuje...môj typ pleti je zmiešaný, trápia ma čierne bodky a mastnejšia T-zóna, avšak  v tejto oblasti mám pokožku aj dosť suchú... Takže skúšam čo to dá, najviac mi vyhovuje rada Hydrabio, avšak Sensibio micelárka je tá naj a Sébium produkty občas použijem tiež, aj keď nie všetky mi vyhovujú, z niektorých ma ťahá, či dokonca štípe pleť, ale Pore Refiner nepatrí k týmto produktom a k mojej pleti je mimioriadne citlivý. 
Al korektor - hmm.. ani neviem, kde začať...priznám sa použila som ho asi 1x, pre mňa je recenzia k tomuto konkrétnemu produktu, skôr taká povinná jazda...sem-tam použijem zelený korektor, ktorý je skvele umiestnený v podobe vrchnáčika, ktorý navyše skrýva aj zrkadielko. Síce pozerať do tohto zrkadielka nie je med lízať, ale pre efekt super vec! Super je aj skvelá myšlienka produktu 2 v 1, ale... tónovací krém, mi nesadol...je mi strašne tmavý, takže ho nepoužívam. Korektor použijem sem-tam, ako som už spomínala. Nezvyknem mať nejaké výrazné nepekné vyrážky na pleti, ktoré by potrebovali eliminovať začervenanie či zmierniť zápal. Občas, v pravideľných mesačných intervaloch sa mi 1 takáto vyrážka objaví a vtedy siahnem po tomto žabiakovi, jemne ma pobozká a je zo mňa princezná ;)  Korektor je trošku hutnejšej konzistencie, ale zvykla som si. Naopak zase tónovací krém je podľa mňa dosť riedkej konzistencie, nevravím že by mal mať extra kryciu schopnosť, je to predsa len krém! Ale určite mi dáte zapravdu, že slečny s problematickou pleťou potrebujú krytie o dosť silnejšie. Zase naopak, som toho názoru, že takáto pleť by mala aj dýchať. Neviem mám z tohto produktu celkom rozpačité pocity. 
Global - vďaka svojmu zloženiu pomáha pokožke regulovať kvalitu, ako aj množstvo mastných kyselín, aby sa kvalita pokožky zlepšila, ďalej svojím zložením pomáha predchádzať vyrážkam a čiernym bodkám. Kombináciou aktívnych zložiek  napomáha k odstráneniu vyrážok a čiernych bodiek, upokojuje a znižuje začervenanie zapálených vyražok. Trošku som vám zhrnula, na čo tento krémik slúži. 
No, ako som už spomínala vyššie, moja pokožka je citlivá a niekedy reaguje pocitom pnutia, či štípania. Po použití  Globalu ma pleť strašne štípala, neviem naozaj čím to bolo, krémiku som použila malé množstvo, nakoľko sa krásne rozotieral po pleti, nebolo nutné si ho nanášať na pleť vo veľkom množstve. Skúsila som si ho naniesť po očistení na pleť ešte zopár razy, no štípanie sa opakovalo. Škoda :( 
Produkty vo väčšine testujeme vo dvojici spolu so sestrou. Ona nezaznamenala žiadne štípanie, ani iné nežiaduce sprievodné javy. Krémik sa skvele rozotiera, ihneď sa vsiakne do pokožky. Pleť je po nanesení matnejšia, čo je super pre nositeľky mastnej pleti. Z dlhodobého hľadiska môžeme so sestrou skonštatovať, že pleť sa jej zlepšila, na pohľad pôsobí krajším dojmom, výskyt vyrážok sa značne zredukoval, dovolíme si tvrdiť, že ich prejavy nie sú až také agresívne. Vyrážky, už nie sú také zapálené, skôr sa jedná o menšie vriedky, ktorých začervenanie trvá max 1-2 dni. 
***
Mali ste možnosť vyskúšať niektoré z týchto produktov?  Napríklad vrámci vzoriek, ktoré ste si mohli objednať cez net? Ako na vás produkty zapôsobili?

3 komentáre:

  1. mám takmer všetky a som spokojná!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moja pleť rad Sébium miluje :D. Čistiaci gél a micelárka sú v zásobe stále, z krémov mám rada Hydru a Mat. Z týchto výrobkov som skúšala len Pore Refiner a Global, oba len vo forme vzoriek. Ale uvažujem o kúpe oboch v plnom balení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja akurat používam global s h2o a tiež ma trochu zaštipe ale inak v pohode.. zatial som nezaznamenala nejake tie zmeny

    OdpovedaťOdstrániť