pondelok 29. júla 2013

Bioderma: Ochrana PRED a PO slnení

Ahojky!!!
Ako trávite tieto neskutočné horúce letné dni? Ja na prevažne ležaním na nafukovačke :) Som vďačná za bazén, ktorý na záhrade máme :) Samozrejme sa stránim pobytu na slnku v kritických hodinách od 11ej do 15ej a samozrejme sa aj poctivo pred opaľovaním a kúpaním mažem opaľovacími prípravkami, nezabúdam ani na mlieko po opaľovaní. Veľmi dobre mi slúžia produkty z rady Photoderm od Biodermy, o ktorých vám čo to bližšie prezradím v tomto článku...
Ako môžete vidieť testovala som len 30tku, na záhradu taký vysoký faktor ako je 50tka nepotrebujem, posunula som ho ďalej kamoške, aby sa mala, čím chrániť na dovolenke :) Myslím si, že sú v podstate rovnaké, rozdiel je len vo výške ochranného faktoru. 
Photoderm Bronz v spreji zaručuje vysokú ochranu s faktorom SPF 30, je určený na citlivú pleť i celé telo. Svojím zložením podporuje a predlžuje prirodzené opálenie pokožky. Má veľmi príjemnú, no jemnú parfumáciu a je vodeodolný!
Medzi jeho vlastosti patrí:
- vysoká anti UVA a UVB ochrana v kombinácii s patentom Bunkovej Bioochrany. Predchádza solárnym spáleninám a predčasnému starnutiu pokožky,
- aktivuje, predlžuje a zintenzívňuje prírodné opálenie,
- má veľmi ľahkú textúru, ktorá nezanecháva mastný film ani biele stopy,
- je nekomedogénny,
- má excelentnú toleranciu. 
Aplikácia je veľmi jednoduchá stačí si nastriekať priromerané množstvo na pokožku a rovnomerne rozotrieť. Po cca 2-3 hodinkách aplikáciu vždy zopakujem. 
Čo sa mi veľmi páči je, že pri rozotieraní po pokožke je vidieť takú jemnú fialkastú vrstvičku, ktorá sa rýchlo vstrebe do pokožky. Ale vďaka tomuto sfarbeniu, či nádychu viem, kde som sa natrela a kde je nutné ešte prípravok aplikovať. Aplikácia v spreji mi veľmi vyhovuje. Oceňujem, že sú produkty zamerané aj na ochranu pred UVA lúčmi, nechcem predsa vyzerať ako vysešená slivka :) Pre tie, ktoré to možno neviete, tak UVA lúče spôsobujú rýchlejšie starnutie pokožky. UVB lúče, ktoré majú všetky opaľováky spôsobujú pálenie pokožky.  Malá pomôcka ako ich rozlíšiť A- ako ageing, B- ako burning.
Vlani som mala veľmi príjemnú skúsenosť z Photoderm Family 30, ak neviete ktorý to je tak vyzerá rovnako ako táto 30tka len v bielom prevedení, s oranžovým aplikátorom na sprej a oranžovým krúžkom, kde bol naznačený faktor 30. Nevidím nejaký extra rozdiel aj medzi týmito dvomi produktami, biely mi vyhovoval veľmi, nikdy som sa s ním nespálila a to som citlivka, ten som používala aj na pleť, tento oranžový už nie, mám jeden produkt, ktorý som si vyčlenila do ďalšieho článku o opaľovacích produktoch. Ale aký je rozdiel medzi bielym a oranžovým sprejíkom na opaľovanie je ten, že oranžový nielenže chráni pred škodlivými lúčmi, ale aj  stimuluje tvorbu melanínu, pigmentov, ktoré prirodzene chránia pokožku pred slnečnými lúčmi, a ktorý je zodpovedný za sfarbenie kože.
Netreba zabúdať ani na starostlivosť o pokožku po slnení! Bioderma ponúka veľmi skvelé telové mliečko, ktoré vyhovuje mojej pokožke, ktorá je citlivejšia, na nohách aj dosť suchá, zvlásť v lete. Photoderm After Sun som používala už vlani, aj po letnej sezóne, nakoľko mi bolo ľúto ho vyhodiť a expirácia by nevydržala až do ďalšej sezóny. Telové mliečko je veľmí jemnej vláčnej konzistencie, ktorá doslova kĺže po pokožke, veľmi rýchlo sa vstrebe, zanechá pokožku jemnú a vláčnu. Jemne po aplikácii pár minút akoby chladil, ale to môže byť aj tým, aké je telo v tých horúčavách rozpálené. Telové mlieko je určené ako pre dospelých, tak aj pre detičky. Svojim zložením zvláčňujúcich a ukľudňujúcich látok je vhodnou starostlivosťou po slnení. Telové mlieko dokonale hydratuje pokožku a zároveň predlžuje aj jej opálený vzhľad.  Taktiež obsahuje dnes už spomínaný patent Bunkovej Bioochrany a zabraňuje predčasnému starnutiu pokožky.  Telové mliečko po opaľovaní je podobne ako sprej na opaľovanie jemne parfumovaný a hypoalergický.
***
Čím sa v týchto horúčavách mažete a chránite vy? Nabudúce sa môžete tešiť na ďalšie sun produkty, ktoré toto leto nepúšťam z rúk.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára