sobota 30. januára 2016

La Roche-Posay: Lipikar Lait

V zimných mesiacoch ma pravidelne trápia suchoty a nie je to len o vykúrenom suchom vzduchu, či prievane v peňaženke po Vianociach. :-) Moja pokožka je suchá, mdlá a akoby bez života. Chýba jej dostatočný prísun hydratácie, o ktorú treba dbať nielen v lete, ale aj v zimnom období. Som letný typ a trpím doslova a do písmena pri mrazivom počasí. Spolu so mnou však trpí aj moja pokožka a ja sa ju snažím všemožne rozmaznávať. Skvelým pomocníkom sa stalo aj výživné upokojujúce telové mliečko - Lipikar Lait od značky La Roche-Posay.
La Roche-Posay - Hydratačné výživné telové mlieko Lipikar Lait - 200 ml

Výživné upokojujúce mlieko pre veľmi suchú a podráždenú pokožku detí a dospelých sa okamžite vstrebáva, dodáva suchej pokožke lipidy a vyživuje ju. Špeciálne zloženie umožňuje vysoko účinnú a veľmi príjemnú starostlivosť o pokožku tela aj tváre kojencov i batoliat. Bez parabénov. 

Aktívne látky:
lipidy – obnovujú prirodzený ochranný film pokožky,
karitové maslo (10%) – dodáva esenciálne mastné kyseliny podieľajúce sa na obnove kožnej bariéry,
jemné steroly – zabraňujú podráždeniu, urýchľujú hojenie.

Výsledky: obnovená kožná bariéra opäť plní svoju prirodzenú ochrannú funkciu, pokožka je vyživená a ochránená, znovu nájde stratený komfort.
Hydratačné mliečko sa nachádza v pevnej bielej plastovej tube. Na prednej strane tuby nájdeme okrem modrého loga aj stručné popisy a informácie o produkte. Tuba je vytláčacia, a tak si ľahko vytlačíte primerané množstvo produktu. Páči sa mi postavenie produktu smerom nadol, pretože tým je stále produkt blízko prietoku a v pohode sa bude dávkovať aj o nejaký ten čas, kedy ho už v tube nebude toľko veľa, ako keď bol nový.
Konzistentne je Lipikar Lait dosť hutný, ale príjemne a ľahko sa rozotiera. Krásne sa vsaje do pokožky a zanecháva ju vláčnu, s jemným mastným filmom, ktorý mne osobne vôbec neprekáža. Produkt nie je parfumovaný, aspoň mne vonia veľmi prirodzene, bez nejakej pridanej zložky.
Je vhodný aj pre batoľatá a deti, čím si nás získal. Mám síce suchú pokožku a dodáva jej stratenú rovnováhu, no je veľmi vhodný aj pre atopikov, tak prečo to neskúsiť aj na jemnú detskú pokožku atopika?
Sprchový gél Lipikar Gel Lavant zmiernil podráždenie pokožky a v kombinácii s telovým mliečkom sa rozškriabaná a podráždená pokožka nesťažovala. Dokonca aj pálivý pocit ustúpil. Mliečko je vhodné použiť aj viackrát za deň v prípade potreby, dodá pleti stratenú jemnosť, hydratáciu a vláčnosť.

3 komentáre:

  1. Kúpila som si toto telové mlieko pred rokom, kedy ma veľmi trápila suchá pokožka a musím len potvrdiť, že to naozaj pomohlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mala som ho a bol výborný, ja som však cítila aj jemnú parfumáciu, ale neprekážala mi, naopak preferujem skôr parfumovanú kozmetiku. Hydratovalo veľmi dobre a tiež sa do pokožky rýchlo vstrebalo.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja naštastie nemám extrémne suchú pokožku ani v zime, ale takéto hutné krémiky veľmi môžem, takže možno niekedy vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť