sobota 3. mája 2014

Vyhodnotenie Giveaway: Nivea telové mlieko do sprchy

Ahojky!
Konečne som si našla trošku času, aby som vyhodnotila giveaway o telové mliečka do sprchy, ktoré do súťaže venovala firma Nivea. Vyhrať ste mohli dve zo 6 dostupných telových mliek z porfólia tejto značky. Zapojilo sa vás vyše 40, no správnych odpovedí bolo len šesť :( Myslela som si, že by som si zo srandy mohla hodiť kocku a určiť tak víťazku, ale napokon som si povedala, že to predsa len bude random. 
Ako môžete vidieť random vybral víťazný komentár s číslom 4, ktoré je inak obľúbeným číslom mojej sestry :) Takže som sa tak v duchu pousmiala, že dnes bude šťastným číslom aj pre niekoho iného. Tešiť z výhry sa môže Michaela, ktorej srdečne gratulujem a budem ju kontaktovať!
Miške teda zo ♥ gratulujem a pre vás mám jednu potešujúcu správu - vďaka novej spolupráci so značkou Astor bude jedna z vás spolu so mnou testovať balíček produktov venovaných firmou COTY. Tak dúfam, že sa tiež zapojíte v hojnom počte :)

6 komentárov: