piatok 9. mája 2014

Realash: Eyelash Enhancer - ako vyzerajú moje riasy po uplynutí 1. mesiaca

Ahojte!
Pred zhruba mesiacom som vás informovala o novej spolupráci, ktorá pribudla na mojom blogu. Ako som už vtedy spomínala pristúpila som na spoluprácu s výrobcom séra na riast, pretože som chcela na vlastné oči vidieť ako dokáže sérum dodať riasam na dĺžke a objeme. Priznám sa, keď som predtým videla reklamu na podobné, a možnože aj práve tento produkt, ktorý mi zdarma poskytli na zrecenzovanie, a ktorý si aj vy môžete zakúpiť na www.realash.sk, bola som voči tomu skeptická. Ale, keď sa vám naskytne možnosť presvedčiť sa na vlastné oči, prečo to nevyužiť? Zvlášť keď vás krajší vzhľad očí poteší, veď nie nadarmo sa hovorí, že oči sú oknom do duše. 
Už je tomu teda nejaký ten mesiac, čo si pravidelne - nepravidelne nanášam každý večer REALASH sérum. Priznávam, párkrát som zabudla, dosť krát som len kvôli tomu vyliezla z vyhriatej postele :) Asi 3x sa mi stalo, že som vôbec nenaniesla sérum a až ráno som si spomenula, ale čo už, čas späť nevrátim, nemám Hermionin časovrat - i keď sestra si podobnú repliku objednala cez E-bay :)

STAV MOJICH RIAS ZAČIATKOM APRÍLA PRED POUŽÍVANÍM SÉRA NA RIASY
V priebehu mesiaca som si všimla viditeľné zmeny svojich rias, je to až neskutočné, ale naozaj to funguje, zatiaľ to možnože vidím len ja, ale starostlivo si riasy sledujem. Keď si otvorím naraz obe fotky pred a po mesiaci aplikácie séra na rias vidím rozdiel zatiaľ len v dĺžke rias, ale to je len začiatok. Nedokážem posúdiť, či je to sľubovaných 10 %, ale moje riasy sú naozaj dlhšie!

STAV MOJICH RIAS ZAČIATKOM MÁJA PO MESIACI POUŽÍVANIA SÉRA NA RIASY
Sérum som si nanášala presne tak ako odporúča výrobca, večer po odlíčení na suchú pokožku horného viečka som si akoby nakreslila linku na korienky rias. Niekedy som zabudla, niekedy som si spomenula až v posteli, ako som už spomínala. Je to tým, že sa odmaľujem hneď ako prídem domov alebo predtým než sa dám do "nočného" a ešte si z postele čítam alebo pozerám na telku.
Zhruba po týždni a pol som si všimla, že sú moje riasy trošku pevnejšie a akoby lepšie držali tvar. Aj bez použitia klieštikov boli po nanesení riasenky vytočené. Oveľa lepšie sa mi nanášala riasenka, menej som sa s ňou hrala, bola som hneď spokojná. Moje riasy sú po mesiaci používania, na pohľad dlhšie, mám dojem že mi akoby aj vyrastalo pár nových rias, takže som zvedavá, či časom získajú nielen na dĺžke, ale aj na hustote. Najväčší rozdiel vidím pri vonkajšom kútiku, takže ak náhodou niektorá budete pečlivo porovnávať fotky pred a po, zamerajte sa na túto oblasť mojich očí :)
***
Toľko k mojim prvotným dojmom a skúsenosti, ktorú som nadobudla počas prvého mesiaca. Už sa neviem dočkať, kedy uplynú ďalšie dva mesiace a ako budú moje riasy vyzerať, vtedy by sa už mali účinky séra prejaviť v plnej miere :)

3 komentáre:

  1. Zaměřila jsem se na ten vnitřní koutek a vážně je tam vidět celkem znatelný rozdíl, jsem zvědavá na další výsledky :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/himalaya-herbals-krasa-z-himalaji.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. noo sice to nie je nejaky velky zazrak po mesiaci, ale jednoznačne vidiet pri kutiku že ich maš viac :) mne prave dnes prišlo balenie, už som nevydržala a dala si to na riasy aj keď je ráno :D ja mam totalne vypadane a najriedšie mihalnice ake možu byť lebo som mala 3D mihalnice, tak som zvedava čo to spravi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. po mesiaci badam len na dlzke, a potom nejake pozitivne vlastnosti ktore pozorujem pri liceni rias, teraz uz po mesiac a pol vidim ze su ovela vytocenejsie aj hustejsie, fakt som zvedava co to bude po troch mesiacoch

      Odstrániť