streda 14. mája 2014

KeepCup Brew

Ahojte!
Je mi cťou predstaviť vám nový KeepCup Brew :) Pohárik vlastním cca 3 týždne a často mi robí spoločnosť. Veľmi rýchlo som si naňho zvykla, no je to asi aj tým, že jeden KeepCup už vlastním, konkrétne Dawn /séria Cosmic Sky/ vo veľkosti M. Písala som o ňom cca rok a pol dozadu. KeepCup Brew som dostala na otestovanie a následné zrecenzovanie, začo sa chcem veľmi pekne poďakovať tímu ľudí z www.mabets.sk.
Pohárik mi bol vybraný náhodne, no veľmi sa mi páči, možnože by som si ho aj sama zvolila :) Je zo série Alchemy, pohárik nesie názov Base a je vo veľkosti S. 

KeepCup vám asi nemusím bližšie predstavovať, napíšem len zopár krátkych bodíkov. Je to vlastne ekopohárik, ktorý náhradza jednorázové poháre na "take away" kávu, ktoré nie sú recyklovateľné. Ich vnútro je potiahnuté systentickým latexom, voskom alebo polyetylénom :( Kúpou KeepCupu tak veľmi užitočne zabraňujete hromadeniu zbytočného odpadu.

Káva “so sebou” je založená na troch faktoroch:
- presná dávka kávy a neporušenosť jej cremy,
- pomer porcií mlieka a kávy,
- rýchlosť a presnosť obsluhy.
Dizajn pohárov KeepCup rieši všetky tieto kritériá vďaka dodržaniu štandardného objemu. Hlavnou výhodou je, že vaša káva sa pripraví priamo do tohto pohára (crema tak neostane na okrajoch iného pohára pri prelievaní). KeepCup pomôže udržať vašu kávu horúcu a bezpečne ju dokáže prepraviť.

Vedeli ste, že dizajn svojho KeepCupu si môžete zmeniť, ak ich doma vlastníte viac ako jeden :) Silikónový prstenec ako aj vrchnáčik sa dá ľahko sňať a vymeniť za iný :) Ja mám síce doma dva KeepCupy, no jeden klasický a jeden Brew, vrchnáčiky nie sú identické, ako sa dozviete ďakej, no silou vôle sa mi podarilo ten pôvodný nasadiť na KeepCup Brew a neskutočne ma to potešilo. Ja síce používam poháriky tak ako boli klasicky navrhnuté, no bola to pre mňa taká menšia zábavka, či to vlastne ide a ako sa mení vzhľad pohárika. Veď omrknite, neodporúčam však na bežné používanie, na to treba vlastniť dva rovnaké druhy ekopohárov KeepCup! Čo by vás ešte mohlo zaujať, že pohárik je vhodný aj do umývačky riadov - vo vrchnom koši, neskúšala som, nemáme :) Nápoj si môžte zohriať aj  mikrovlnke, čo som taktiež neskúšala, pretože mne káva nestihne vychladnúť :))))
KeepCup Brew ma zaujal aj tým, že je vyrobený zo skla, priznám sa kávička mi z neho chutí oveľa viac ako z klasického KeepCupu, asi je to tým, že pijeme klasicky zo skla a nie z plastovej nádobky. Síce rada pijem priamo cez vrchnáčik, no aj tu je rozdiel oproti klasickej verzii, keďže Brew ma väčší otvor na pitie. Pohárik netestujem len vonku v teréne, rada si doňho pripravím kávičku aj v pohodlí domova,  naozaj som si naňho veľmi zvykla, príjemne sa z neho pije, je termo, takže nápoj udrži dlhšie teplý. Skúšala som si spraviť aj čajík, dá sa z neho piť skrátka čokoľvek :)

KeepCup Brew má väčší otvor na pitie, ktorý umožňuje plný zážitok z arómy a textúry vášho nápoja. Nový vylepšený uzáver je odolný voči vyšplechnutiu nápoja. Silikónový prstenec chráni vašu ruku pred teplom. Pohár je vyrobený z temperovaného sodnovápenatého skla, ktoré je odolné voči mechanickému a tepelnému poškodeniu. Nie je nerozbitné, je však veľmi odolné. Polypropylénový vrchnák a sklenený pohár sú 100% recyklovateľné a BPA free.

Na nasledujúcej fotke môžete vidieť vylepšený uzáver KeepCupu, musím povedať, že sa mi novší vrchnák oveľa viac páči. Spočiatku sa mi s ním trošku ťažšie manipulovalo ako s klasickým vrchnákom, ktoré majú KeepCupy, ale zvykla som si, a myslím, že aj vďaka tomu lepšie tesní. 
Čo vy a KeepCup vlastníte nejaký? Využívate možnost vziať si kávu so sebou? Ono je to asi aj štýl veľkomesta, u nás som si nejako extra nikdy nevšimla, že by niekto mal KeepCup ale keď prídem do Nitry tak ich vidím habadej. No teší ma jedna vec, že sa ľudia až tak veľmi nečudujú ako voľakedy, čo to mám za pohárik. KeepCup je známejší zo dňa na deň čoraz viac a to je len skvelé!

9 komentárov:

  1. Žádný nemám :( ...Každopádně věcička je to opravdu nádherná :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/blogersky-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No já se přiznám, že jsem o něm dosud neslyšela ani jsem jej nikde neviděla. Ale nápad je to super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. priznám sa, že som o ňom vedela možno skôr ako sa dostal na náš trh...bola som v Austrálii a tam ho mal takmer každý...škoda že som si jeden nepriniesla, tu už nevedia koľko zaň pýtať :((

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vies ze som si na teba spomenula, ked som sa docitala ze keepcup pochadza z australie :))) a divala si sa aj na klasicke keepcupy? su o polovicu lacnejsie, ale zase mne sa viac paci brew

      Odstrániť
  4. kde to v Nitre predávajú ? ked to tak vidím rozmýšľam že si jeden zaobstarám

    www.sweetlollipopqueen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. NITRA
      BON Praline, čokoládovňa, Štefánikova 55, Mlynská ulica, Nitra
      coffeein, Štefánikova 55, Mlynská ulica, Nitra

      viac info o ostatnych kamennych obchodch na www.mojpoharik.sk v sekcii predaj & spolupraca ;)

      Odstrániť
  5. no teda ake všeliake novinky tu mame ešte som ich nevidela:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. http://werushberry.blogspot.sk/2014/05/kava-zo-sebou-len-s-keepcup.html práve som o nom písala aj ja ;-) je fakt skvelí!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pocula som o nom, nemam taky, mam klasicky 400ml termohrncek, lebo ja musim mat kavu velku, mala mi je na nic :-D

    OdpovedaťOdstrániť