nedeľa 9. decembra 2012

Balzamy na pery

Ahojte!
Dnes by som vám rada predstavila prvý produkt, ktorý mi zaslali z prírodnej kozmetiky Himalaya Herbals. Testujem ho pravideľne už asi dva týždne, čo výrazne vidieť aj na jeho spotrebe :) Neviem ako vy, ale moje pery najmä v zime výrazne trpia a sú na pohľad ale aj pocit vysušené a popraskané. Preto musím mať po ruke vždy kvalitný vyživujúci balzam, ktorý moje pery krásne zacelí a zjemní priehľadným ochranným filmom. Preto som si pri výbere produktov, ktoré chcem otestovať ako prvý vybrala práve tento balzam. S produktami od Himalaya Herbals som zatiaľ mala len pozitívnu skúsenosť, preto som aj pristúpila na spoluprácu s touto prírodnou kozmetikou.

Nourishing Lip Balm je vyživujúci balzam na pery s bylinným zložením obsahuje výťažky z účinných látok. Príjemne sladko vonia ako keby po detských Orbitkách. Pery vyživuje, zjemňuje a perfektne zvláčnuje. Chráni pred bolestivými a popraskanými perami a zabraňuje ich vysúšaniu. Navyše obsahuje aj prirodzený UV filter. Neobsahuje konzervačné látky a umelé farbivá. Balzam obsahuje účinné látky a to olej zo pšeničných klíčkov a mrkvových semiačok. 
Lip Balm je balzam v tube  s bylinkovým zložením a obsahom účinných látok akými sú: kokosová palma, ricínový olej, pšenica, mrkva a sweet indrajao- ktorá obsahuje protiherpesové účinky. Balzam krásne sladkasto vonia, príjemne sa nanáša, je veľmi jemný a pery sú po ňom krásne vláčne. Chráni pred popraskanim, obsahuje vitamín E, ktorý pery vyživí a dodá im silu a jemnosť zároveň. Navyše má protiherpesové účinky, čo je pre mňa veľký bonus, keďže žial trpím zimnicami, ako to ja ľudovo nazývam. Nechcem zovšeobecňovať, ale s týmto balzamom som sa po prvýkrat stretla niekedy v lete, a ovtedy som zimnicu / klop, klop,klop/ našťastie nemala. 

Balzamy sa mi veľmi osvedčili, používam ich  denno-denne. Nevravím do vetra, len kvôli spolupráci. Svedčí o tom aj moja objednávka...
Vyživujúci balzam môžete získať teraz ako darček k objednávke nad 10 Eur.  Objednala som si okrem iného do zásoby 3 balzamy vo forme tyčinky a ešte dva  balzamy na pery v tube, ktorý som mala už predtým a veľmi sa mi osvedčil. 
Oba balzamy sa dajú objednať aj v trojbalení, ale nakoľko sú vianočné zľavy po celom v eshope v hodnote od 10 až 50 %  - pri trojbalení sa nachádza zľava 10 % a pri kusovom až 20 % Takže som sa rozhodla pre kusové balenia. 
Na svoj nákup som ešte uplatnila 15% zľavu, ktorá takmer pokryla celé poštovné :) Túto zľavu si môžete uplatniť aj vy aj v procese objednávky v kroku "doprava a platba" vpíšete kód "PRETTYWOMAN" a dáte tento kód overiť. Funguje to, zľava sa automaticky odpočítala :) Takže ak máte rady prírodnú kozmetiku šup šup do eshopu....Okrem balzamov tam nájdete kopec kozmetických produktov určených na telo, či starostlivosť o vlasy.


3 komentáre: