sobota 8. decembra 2012

7. Ornaments *ACC*

Ahojte :)
Včera som zase raz nestíhala, takže dnes budú opäť dva nechtové články, ktoré sa týkaju Advent Calendar Nail Challenge. Tým prvým zadaním bolo vytvoriť nail art, ktorý bude obsahovať nejaké ornamenty. Priznám sa na jeden necht som ochotná a rada skúšam nejaké tie vzory kresliť rukou, ale na viac...uff ruky by sa mi kvalitne triasli. Preto som sa rozhodla vytiahnuť tajný tromf z rukáva, akým je moja zbierka platničiek. A našla som krásny vzor, ktorý sa dosť podobá ornamentom :)
Nechty som si v dvoch vrstvách nalakovala metalickým modrým lakom od H&M - Metallic Petrol. Nechty sm dôkladne nechala zaschnúťm a potom som začala pečiatkovať. Na platničku som naniesla strieborný metalický lak tiež od H&M - Metallic Grey. Potom som nechty už len pretrela Top Coatom od Catrice.

2 komentáre: