utorok 27. júna 2017

Gosh: Liquid Matte Lips - tekutý matný rúž

Nie som veľmi ten typ, ktorý ide s dobou, ktorý musí mať všetko trendy a byť in, aspoň čo sa módy týka. Ale kozmetický priemysel? To je úplne iná rozprávka. Každú sezónu príde na trh niečo nové, špecifické, ale hlavne originálne. Niečo, čo moja povaha potrebuje skúsiť, aby si pridelila skúsenosť k danému produktu. Aj keby som sa úplne v danej veci sklamala, bola by som spokojná, že som vyskúšala pre mňa niečo nové a nepoznané. Dnes sa pozrieme na produkt z tejto kategórie. Gosh Liquid Matte Lips tekutý matný rúž s intenzívnou pigmentáciou. Produkt, ktorý určite stojí za pozornosť, predstavujem vám matné lesky na pery 003 Nougat Fudge a 006 Berry Me.
Gosh Liquid Matte Lips 

Liquid Matte Lips je tekutý rúž pre jednoduché a presné nanesenie s intenzívnym matným efektom, ktorý spoľahlivo vydrží celé hodiny. Farba rúžu sa nerozmazáva ani vtedy, keď teploty stúpajú do horúcich výšok. Aktívne zložky podporujú rast objemu pier. Liquid Matte Lips vám vydrží na perách s celodenným efektom a pocitom maximálneho komfortu.
Mám rada, keď je obal produktu pekný, ale zase odtiaľ potiaľ. Čiernou sa nikdy nič nedá pokaziť a presne tak je to aj v prípade týchto matných lesko - rúžov od Goshu. Matný čierny vrchnáčik, čierne popisy a nesmie chýbať lesklá čierna obruč s vygravírovaným nápisom značky. Vďaka priehľadnej fľaštičke skvelo vynikne odtieň produktu.

Veľmi oceňujem aplikátor produktu, nie každý mi vyhovuje. Pery sú v tomto veľmi špecifické. Inak sa vám nanáša produkt na hornú peru, na spodnú, inak pri kútikoch, pri ktorých som mala vždy problém s presiahnutím kontúry pier. Tento aplikátor bez problémov nalíčil celý povrch mojich pier bez toho, aby sa mi podarilo vyjsť niekde za hranicu. 

Čo sa týka konzistencie, Gosh Liquid Matte Lips lesk na pery je lesk na pery, ale nie je typicky mastný, kĺzavý. Skôr by som ho charakterizovala ako krémovú bázu, ktorá skvelo priľne na pery a zanechá ich jednak krémové, sýto pigmentované, ale aj hydratované.
003 Nougat Fudge ako už názov naznačuje je matná nugátovo - hnedá farbička. Je ideálny ako na denné líčenie, tak aj na večer niekam do spoločnosti. Skrátka farba, ktorou nič nepokazíte.

006 Berry Me je však už z úplne iného súdka. Ak chcete byť stredobodom pozornosti, určite siahnite práve po tomto odtieni! Sýta fialová farbička, ktorá je však ešte na hrane nositeľnosti je skvelou voľbou pre milovníčky výrazných pier.
Gosh Liquid Matte Lips lesk na pery ma zaujali, sú skvelé. Páči sa mi krémovosť produktu, intenzita odtieňov, dlhotrvajúci efekt na perách, ktorý vydrží asi 6 - 7 hodín. Chvíľku po aplikácii sú pery lepkavé, avšak tento pocit sa stratí a zostanú len krásne intenzívne nalíčené pery. Produkt je krásne krémový aj po zaschnutí, pery sú dokonale hydratované. Intenzita sa jedlom a pitím stráca, avšak opätovná aplikácia to hravo vyrieši. Lesk na pery sa ťažšie odličuje, to je snáď jediná vec, ktorá mi trošku prekáža.

2 komentáre:

  1. Mne sa o trošku viac páči Barry me, ale obidva sú perfektné ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ooo,tak tieto ma naozaj zaujali! :) krásna pigmentácia a odtiene :) oba by som brala :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť