piatok 10. februára 2017

Gosh: Forever Eyeshadow matný očný tieň

Skúsme sa spolu trošku zamyslieť, ako sa doba zmenila a ako sa menia aj naše návyky, čo sa týka líčenia očí. Kedysi boli v móde očné tiene práškové / púdrové. Dnes už je doba trošku iná a v kozmetickom priemysle sa nápady len tak sypú. Očné tiene v ceruzke -niečo super. Nie každé ráno máme čas sa skvelo nalíčiť a tieňovať. Niektoré z nás si len nanesú riasenku, tie zručnejšie si dokážu nakresliť aj krásnu linku pozdĺž rias. Ja nie som z tých zručnejších, a preto som si zvykla na očné tiene v ceruzke veľmi rýchlo. Mám rada aj nude líčenia a prirodzené odtiene a farby líčidiel. Toto všetko v sebe zahŕňa aj vodeodolná matná tyčinka na líčenie očí od Gosh - Forever Eye Shadow.
 GOSH - FOREVER EYE SHADOW - 09 NOUGAT

Výnimočne hladká, nelepivá textúra umožňuje optimálnu aplikáciu a rovnomerné roztretie, pričom sa neusadzuje vo vráskach očných viečok.
Vlastnosti:
• Skvelá farebná sýtosť.
• Jednoduchá aplikácia – nie je nutné použiť štetec.
• Dlhotrvácne pôsobenie.
• Nie je nutné strúhať.
• Bez parfumácie a parabénov.
Výhody:
• Vonkajšie balenie v identickom farebnom odtieni ako očný tieň.
• Vysúvací mechanizmus.
• Špeciálny silikónový polymér a aminokyseliny sú zárukou ultra hladkého nanesenia a nemastnej textúry.
• Efekt vydrží celé hodiny, zloženie odpudzuje vodu, neobsahuje konzervanty ani parabény.
Balenie očného tieňa v tyčinke je podľa mňa úplne skvelé. Nielenže sa mi páči nápad rozdielnosti obalu z hľadiska odtieňu, ale aj výsledný efekt tieňu na očiach. Tiene v tyčinke sú dostupné totiž v dvoch verziách - matnej, ale aj metalickej. Kým matné verzie sú klasicky zobrazené pastelové odtiene, tie metalické dostávajú skôr lesklý nádych.
 Na tejto tyčinke však oceňujem najmä jej vysúvateľnosť. Nakoľko som v minulosti vlastnila a ešte aj vlastním podobné tiene v tyčinke, tie som musela strúhať, a značná časť tieňu sa mi zvykla aj prilepiť na strúhadielko. Očný tieň Forever Eye Shadow nájdete v hrubšej vysunutej tyčinke, ktorá má skvelú kĺzavú konzistenciu, takže stačí len zľahka naniesť na viečko.
Matný očný tieň Forever v odtieni 09 Nougat je ideálny na denné líčenie. Krásne nude hnedá farbička, s ktorou docielite efektné líčenie v priebehu pár sekúnd. Očný tieň v tyčinke má krásnu konzistenciu, ľahko sa kĺže po viečku a zanechá ho pekne nalíčené. Krémovosť je ideálna, nakoľko ľahko priľne na pokožku a netreba si tieň opakovane nanášať. I keď pritlačením, či zopakovaním ťahu získate trošku sýtejší efekt líčenia.  Ja som si na tieň zvykla a nosím ho takmer denne. Raz - dva si ho nanesiem v hrubšej vrstve pozdĺž oka a potom už len bruškom prsta jemne rozotriem dostratena. Tieň krásne drží na viečku od rána do večera a nemusíte sa báť ani zliatia v zhybe oka. Tým, že je tieň vodeodolný, treba si zaobstarať kvalitnejší odličovač či micelárku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára