sobota 21. januára 2017

Luminia: Hazelnut Coffee

Dnes som si pre vás prichystala recenziu na jedinečnú, skvelú, prenádhernú, famóznu a neviem ešte akú vonnú sviecu z dielne Luminia Natural Luxury Candles. Ako už popis napovedá, je jasné, že sa jedná o prírodné sviece a to viac ma produkt nadchol. Je krásne ak svieca vonia po prírodných tónoch a má vo svojom zložení prírodné prvky. Ale ak vás zaujímalo niekedy, čo všetko za sebou proces a výroba sviece obnáša, istotne viete, že do ovzdušia sa okrem vábivej vonnej esencie uvoľňujú aj iné látky, ktoré sú škodlivé. 
Hazelnut Coffee

Vaša obľúbená kaviareň s tlmenými svetlami, pohodlnými kreslami, vôňou čerstvo upraženej kávy a vaším obľúbeným koláčikom presne tak, ako ho máte radi. Užívajte si čistú radosť z lahodnej kávy s nadýchanou penou, kvapkou smotany, vanilky, čokoládového koláčika s plátkami mandlí a hravých lieskových orieškov. Čas sa zastaví, ponoríte sa do vašich myšlienok, spomienok a absolútneho pokoja vášho vnútorného sveta.


Extra silná vôňa čerstvej kávy a lieskových orieškov je plná vzácnych prírodných ingrediencií. Keďže nepoužívame chemické konzervanty, odporúčame sviečku zapáliť do 6 mesiacov od zakúpenia. Každým zapálením sa jej nádherná vôňa oživí.
Ako som už načrtla v úvode okrem krásnej vône sa z vonných sviec častokrát vylučujú aj školivé látky ako sú rôzne chemikálie, toxíny, či karcinogény. Luminia sviečky sú však vyrábané s maximálnym dôrazom na naše životné prostredie a zdravý životný štýl. Základom sviece je 100 % prírodný vosk, čisto bavlnený knôt, ktorý spoznáte vďaka minimálnemu dymeniu a jasnejšiemu plamienku. Výroba sviece je však doslova alchýmia. dôraz sa kladie na správny pomer voskov, pričom treba dbať na charakterové vlastnosti každého vosku  a vône, ktoré tá, či oná svieca v sebe nesie. 
Výroba sviece je teda hotová veda, nad ktorou sa my ako bežní konzumenti asi veľmi nezamýšľame. Ja som sa toto všetko dozvedela od skvelej osôbky, ktorá mi dala sviecu do daru. Musím uznať, že dar je veľmi luxusný, nie darmo sa hovorí, že aj obal predáva. Luminia svieca, je krásna nielen navonok, ale aj vo vnútri. Ešte krajšie je však ako sa tieto dva prvky krásne prelínajú. Pohárik, v ktorom je svieca umiestnená zdobí krásna etiketa. Podobnú nájdeme aj na darčekovej taštičke. Pohárik a taštička sú spojené zároveň aj svojou farbou. Svieca je zabalená v celofáne, takže krásne vynikne, nemusíte ju ani rozbaľovať a už sa kocháte jej zjavom. Celofán je podchytený modrou stužkou v tvare mašle. Všetko spolu krásne ladí a dopĺňa sa :) 
Sviece Luminia sú priam luxusné, ich výroba je nákladnejšia vzhľadom na prvky, ktoré sú precízne namiešané, aby lahodili nielen nášmu vnemu, ale aby neboli škodlivé. Treba rátať s drahšou sumou, ktorú utratíte pri kúpe sviece, ale sviečky sú nadčasové, krásne elegantné a veľmi vhodné ako dar. Ja sama som dostala svoju orieškovú kávu do daru. Nesmierne ma potešila, je krásna nielen navonok, ale aj pri horení. 

Neskutočná vôňa sa uvoľňuje do ovzdušia a ja som rozmaznávaná krásnym pôžitkom, ktorý mi plápolajúci plamienok a jemná zmes orieškov a kávy navodzujú. Dokážem sa neskutočne zrelaxovať, podobne ako aj pri pití kávy, kedy väčšina z nás aspoň nachvíľku zvykne vypnúť. Vonné sviece Luminia krásne prevoňajú váš príbytok a vy sa zo sviece radujete aj po jej zhasnutí. Svieca vydrží dlho, ja som mala najmenšiu verziu "petitku" a tešila som sa z nej pekných pár chvíľ. Nezapaľovala som ju síce často, ale o to viac som sa z nej radovala.

1 komentár: