pondelok 19. decembra 2016

Pharma Hyaluron - micelárna voda

Bez ranného čistenia a večerného odlíčenia pleti si neviem predstaviť začiatok ani koniec svojho dňa. Je to akási alfa a omega, ktorou svoj deň začínam aj končím. Samozrejme možností, ako si prečistiť svoju pleť je v dnešnej dobe už neúrekom. Jednými z nich sú aj micelárne vody, na trhu ich nájdeme v dostatočnom množstve. Či už od rôznych značiek, ale aj pre rôzne typy pleti a my sa spolu dnes na jednu pozrieme. Je to pre mňa prvá skúsenosť s micelárnou vodou od Pharmatheiss, takže bolo testovanie pre mňa cennou skúsenosťou.
Pharma Hyaluron - micelárna voda

Vďaka micelárnej technológii účinne odstraňuje nečistoty a mejkap. Osviežuje a vyživuje pokožku. Micelárnu vodu môžete aplikovať na pleť ráno i večer, taktiež je vhodná na citlivé očné okolie.

Micelárna voda je produkt 3 v 1:
1. Čistí jemne a dôkladne.
2. Odstraňuje mejkap.
3. Vyživuje pokožku.
Balenie produktu je krásne a svieže, presne také, aká ma byť vaša pleť po aplikácii micelárnej vody. Priehľadná modrastá fľaška, vďaka ktorej krásne vynikne tyrkysové sfarbenie micelárky, k tomu biely vrchnáčik, ktorý skvelo dopĺňa tyrkysový vzhľad balenia. Po otvorení sa pred nami zjaví prietokové hrdlo s plastovou prepážkou, ktorá umožní aplikovať ideálne množstvo tekutiny na vatový tampónik.

Micelárna voda má krásu sviežu vôňu, ktorú cítim aj cez zapchatý nos. Hoci je parfumácia silnejšia, je veľmi jemná a lahodí našim zmyslom. Konzistencia micelárky je jednoznačná, jedná sa o vodu, ktorá jemne schladí vašu pleť počas jej čistenia a dodá vám pocit sviežosti. Je vhodná aj pre majiteľky citlivej pleti, nakoľko je veľmi šetrná k pokožke a vôbec ju nedráždi.
Micelárna voda je jemne parfumovaná, má krásnu sviežu vôňu, ktorá prebudí vaše zmysly. Vodička pri čistení tváre jemne chladí a dokáže ma skvelo nakopnúť ráno, ale aj večer, kedy už od únavy ledva vidím. Pleť je po očistení, respektíve odlíčení, krásne jemná, svieža, hydratovaná, naozaj sa cítim skvelo po aplikácii tejto micelárky, ale vždy si ešte aplikujem aj krém na tvár.
Moja pleť vie byť citlivá, hlavne v chladnejšom období, akým zima bezpochyby je. No aj napriek tomu, že ma niektoré produkty až štípu na pleti, tak s touto micelárkou som nemala žiaden problém, skvelo si poradí aj s podráždenou pleťou. Micelárka je vhodná aj na citlivé očné okolie, skúšala som si s ňou teda odstrániť aj make up a líčenie očí a musím ju pochváliť, obstála na výbornú. Rada používam produkty, ktoré sú určené jednak na pleť, ale aj na oči, nakoľko mi je príjemnejšie použiť jeden produkt, ako kombinovať dva rôzne.
Aby som to zhrnula, túto micelárnu vodu odporúčam predovšetkým preto, že je vhodná aj pre citlivú a podráždenú pleť, ale aj pre rôznorodosť využitia. Čistí, odličuje pleť a v neposlednom rade je vhodná aj na očné okolie. Čo viac by som si ešte mohla priať?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára