sobota 31. decembra 2016

Oriflame: Guľôčkové očné tiene Giordani Gold

Stále viac a viac ma láka dekoratívna kozmetika Giordani Gold, je to pre mňa známka kvality, záruka istoty, že daný produkt bude skvelý a ja budem spokojná. Dnes vám predstavím guľôčkové očné tiene z rady Giordani Gold a taktiež skvelý štetec na líčenie očí z tohto produktového radu Oriflame. Očné tiene Giordani Gold v guľôčkovom prevedení si ma získali svojím vzhľadom. Nemám na mysli odtieň, narážam skôr na "konzistenciu", prídu mi strašne chutné, až mi bolo ľúto do týchto guľôčok šťuchať a líčiť sa s nimi :) Doteraz som sa líčila len s guľôčkovým bronzerom, takže toto bola pre mňa taká nová skúsenosť.
Oriflame - Guľôčkové očné tiene Giordani Gold

Nádherne žiarivé očné tiene sú pekné na pohľad. Luxusné guľôčky očných tieňov v elegantných, klasických odtieňoch s kašmírovými vláknami sa hladko nanášajú, perfektne zmiešavajú a majú príjemný zamatovo jemný vzhľad.

Dostupné odtiene: 
* Warm Cashmere - hnedý odtieň.
* Frosty Night - modrý odtieň.
* Misty Forest - šedo-zelený odtieň.
Štetec na aplikáciu očných tieňov som v katalógu ani na internete nenašla, ale popis by znel asi v takom duchu, že je vhodný ako na aplikáciu guľôčkových, tak aj tuhých očných tieňov. Vlákna, ktoré štetec obsahuje sú veľmi príjemné na dotyk a skvelo zachytia očný tieň a krásne ho prenesú na viečko. Štetec má akurátnu hrúbku, ideálne sa s ním pracuje, skvelo padne do rúk a navyše je krásne zladený do čierno-zlatého prevedenia, ktoré je typické pre Giordani Gold.
Balenie očných tieňov sa taktiež nesie v tónoch čiernej a zlatej, avšak len na vrchnáčiku. Nádobka, v ktorej sú guľôčky umiestnené, je priehľadná a dáva tak krásne vyniknúť samotnému odtieňu guľôčok. Ja som pre vás testovala odtieň Misty Forest, kombinácia šedých, striebristých, zelenkavých guľôčok, ktoré sa krásne dopĺňajú. Hoci mám veľmi rada zemité odtiene a hnedé očné tiene, táto kombinácia ma zaujala.
Po otvorení nádobky s guľôčkami som bola milo prekvapená, tiene v podobe guľôčok ma zaujali nielen svojím vzhľadom, ale aj odtieňom. Misty Forest je kombinácia zelených a šedých guľôčok, rôzne odtieňovaných. Avšak, keď sa chcete nalíčiť, podarí sa vám na štetec naniesť kombináciu všetkých guľôčok... musela by som sa s nimi pohrať, aby som si ich roztriedila na sýtejšie a bledšie a dosiahla tak nejaké dymové líčenie. Ale to mi vôbec nevadí, tiene používam ako mono. Takže sa nalíčim len nimi, nemám vôbec za potrebu k nim pridávať iný odtieň a pokúšať sa o tieňovanie. Sú skrátka ideálne také, aké sú.
Tiene sa nanášajú skvelo, a to za pomoci zaobleného štetca. Štetec je dostatočne hustý a dokáže na seba nabrať dostatok tieňa, aby som si raz - dva vykúzlila na viečkach líčenie. Čo sa týka tieňov, sú perfektne pigmentované, takže líčenie s nimi je jedna báseň.

1 komentár:

  1. to je na nich super, že ak prejdeš po všetkých,tak vytvoríš pekné odlesky, ale ak cielene po tmavších, tak spravíš aj dymové oči :) veľmi ti tá farba sadne k očiam :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť