pondelok 16. novembra 2015

Mary Kay: Thinking of Love

Ahojte!
S dekoratívnou kozmetikou značky Mary Kay som už mala aké-také skúsenosti, ale ich parfumy sú pre mňa novinkou. Bola som nedočkavá a plná očakávaní. Viac - menej som tajne dúfala, že budem spokojná, veď doteraz som vždy aj bola. Samozrejme, dekoratívna kozmetika sa nedá porovnávať s parfumami a nie každý parfum sa páči všetkým. V tomto smere je to skôr o individualite každej jednej z nás. Po prvom ovoňaní som mala zmiešané pocity, po prvom použití boli pocity takisto zmiešané. Ako teda dopadla moja skúsenosť s testovaním parfumovanej vody Thinking of Love, ktorú si môžete aj vy zakúpiť na parfums.sk pokiaľ nemáte vo svojom okolí Mary Kay poradkyňu.
Mary Kay - Thinking of Love

Žite každým okamihom. Milujte každú spomienku. Toto je váš príbeh lásky. Parfumová voda Thinking of Love inšpiruje romantické okamihy a spomienky. Používajte ju ktorýkoľvek deň, ktorý chcete premeniť na výnimočný. A keď je čas ísť, nastriekajte parfumovú vodu Thinking of Love na jeho vankúšik alebo na ľúbostný list. Svieže kvetinové a drevité tóny vás vždy zanechajú v jeho mysli.
Zloženie parfumovanej vody Mary Kay Thinking of Love:

* Vrchné tóny vytvárajú prvý dojem vône a môžu trvať až 15 minút - mandarínka, ružové korenie, jarné frézie.
* Stredné tóny alebo srdce vône sa rozvíja niekoľko minút po nanesení parfumu. Objavia sa, keď vrchné tóny vymiznú, a môžu trvať po celý čas parfumového zážitku - lístočky tureckej ruže, damaská ruža, vôňokvetka, francúzska fialka, ružový zemolez.
* Spodné tóny vytvárajú konečný a tiež ten najdlhšie trvajúci dojem vône. Je to najdlhšie pôsobiaca časť vône a môže trvať niekoľko hodín po tom, čo bola vôňa aplikovaná - vanilka, plnokvetý kosatec, indonézske santalové drevo.
Parfumovaná voda Thinking of Love od Mary Kay si ma získala svojim vzhľadom. Dá sa povedať, že to bola láska na prvý pohľad. V prvom momente ma zaujal aj názov vône, trochu by som ho priradila na jednu vlnovú dĺžku so známou vôňou od Lanvin - Marry me! Asi aj preto som sa rozhodla nafotiť sériu obrázkov k tejto recenzii na bielom podklade, veď čo iné sa vám spája s láskou ako oslava lásky - svadba. Flakónik, ako aj škatuľka samotnej vône, je krásne vyšperkovaný a nenarážam tým len na prívesok v tvare srdca s kľúčovou dierkou, ktorý je odnímateľný. Veľmi sa mi páči pečať na zadnej strane krabičky, akoby som otvárala nejaký ľúbostný list a priam horela nedočkavosťou, čo ma čaká vo vnútri. A našla som tam okrem vône aj malé prekvapenie v podobe malej vizitky alebo darčekovej kartičky.
Prvé pocity z vône boli pre mňa rozpačité, nevedela som či áno a či nie. Niečo mi na vôni akoby prekážalo a zároveň imponovalo - nedokážem to inak ani popísať. Rozhodla som sa však dať vôni šancu, povedala som si, že keď sa vôňa rozvinie, ucítim ju v inej dimenzii. Na prvý dojem je vôňa dosť nasladlá a ťažšia, no zároveň je v nej cítiť niečo jemné svieže a práve z toho boli aj moje pocity také rozpačité. Nie som totiž milovníčkou tých ťažkých, sladkých, omamných a opojných vôní, z ktorých sa u mňa vyvíja bolehlav. Kombinácia sladkých a sviežich zmesí bola pre mňa novinkou, čo sa vôní týka. Postupom času sa však vôňa krásne rozložila a otvorila v svojej kráse a získala si ma tak na plnej čiare. Nielen ja som z nej nadšená, ale aj ten, ktorému patrí ,,kľúčik" od môjho srdca, bol milo prekvapený.

2 komentáre:

  1. má krásny design! od Mary Kay ma láka jedna vôňa myslím, že sa volá Bella niečo, neviem už presne ako :D a je super, že sa vôňa páči aj partnerovi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi vydarený flakón. tiež mám od Mary Key voňavku teda dve - Forever Orchid a Bella Belara Eau de Parfum roll on. Obe sú krásne a obe rada používam, akurát prvú v zime a druhú na jar, keďže v lete mám najradšej ľachké vône bez alkoholu :)

    OdpovedaťOdstrániť