štvrtok 18. júna 2015

Lesk na pery Mary Kay - NouriShine Plus

Ste skôr milovníčky rúžov alebo leskov na pery? Ste pol na pol alebo ako to s vami vlastne je?
Ja som bola dlhé roky skôr zameraná na lesky na pery, no postupom času a dospievania som sa preorientovala na rúže. Teraz som taká obojaká:)
Milujem matnejšie verzie rúžov, respektíve rúže bez obsahu perlete a práve tú si rada doprajem v leskoch na pery. O jednom takom sa dočítate aj dnes. Vezmem si totiž na pretras moju prvotnú skúsenosť so značkou Mary Kay a bližšie sa pozrieme na lesk na pery - NouriShine Plus!

Mary Kay - NouriShine Plus lesk na pery v limitovanom odtieni - In Harmony

Vlastnosti lesku na pery Nourishine Plus:
* Obsahuje zložky blahodarné pre vaše pery.
* Vyhladzuje, chráni a vyživuje pery.
* Lesk je vhodný do Mary Kay® kozmetickej a profesionálnej kazety.

Objem: 4,5 ml
Cena: 16 ,20 €
Lesk na pery ma na prvý pohľad upútal svojim vzhľadom, jednak krásnym srdcovým lemovaním pozdĺž celého vrchnáčiku, ale aj dvojfarebnou špirálou, ktorá dá krásne vyniknúť danému odtieňu.
Lesk je neskutočne krásne namiešaný v harmónii v tube spolunažíva matnejšia ružovo-hnedastá s krásnou perleťovou zlatou.
Lesk na pery mal teda u mňa plusový bod za krásne balenie ešte predtým,než som ho stihla vyskúšať. No ale nesúď knihu podľa obalu, vsakže :) Sklamanie sa nekonalo a popravde som ani len nečakala, že by som nebola spokojná. Na Mary Kay som vždy počúvala len samú chválu, a preto som viac menej čakala, že budem produktom nadšená. A presne tak to aj je. Lesk na pery Nourishine Plus je veľmi kvalitný. Odtieň In Harmony je neskutočne krásny a dovolím si tvrdiť, že pristane každej jednej z nás. Nakoľko je veľmi jemný a určite bude pôsobiť harmonicky na každej jednej z nás s akýmkoľvek typom líčenia.
Konzistencia lesku na pery ma veľmi prekvapila, lesk sa mi zdal dosť hustým? Ani to neviem presne popísať, som zvyknutá, že lesky sa raz - dva kĺžu po perách, sú také redšie. Lesk Nourishine Plus neskutočne držal na perách a presne tam, kde som ho naniesla. Pery zostali hydratované dlhodobejšie aj po zminutí lesku. Lesk a jeho výdrž bola taká prijateľná, neviem presne. Je leto, teplo a pravideľne dopĺňam tekutiny, takže lesk sa týmto stráca. Lesk dodal mojim perám výživu, hydratáciu a hebkosť, ktorá bola priam neskutočná a navyše krásne vonia po ovocí :)

1 komentár:

  1. Vypada zajimave, uz dlouho jsem lesk nepouzila.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť