utorok 23. decembra 2014

Sally Hansen: Complete Salon Manicure

Ahojte!
Keby  som si mohla vybrať jediný jedinký druh dekoratívnej kozmetiky, viete čo za produkt respektíve oblasť určená na konkrétnu starostlivosť a skrášlenie by to bola? Jednalo by sa o nechtovú kozmetiku, Laky, či rôzne produkty na starostlivosť o moje nechtíky... to by bola moja voľba. Neviem prečo som zameraná tak veľmi na ruky, neviem čím to je :) Prvé, čo si na druhých ľuďoch po očiach všimnem sú práve ruky. Prečo? Sama neviem :)
Mám slabosť na upravené nechty, je to prezentácia samej seba, trpím keď sa mi zlomí nechtík a musím si kvôli jednému skrátiť zvyšných deväť :) 
Dnes som sa rozhodla predstaviť vám laky Complete Salon Manicure od Sally Hansen, najdôveryhodnejšej značky v USA! 
Complete Salon Manicure úžasne kombinuje 5 krokov v jednej flaštičke:
- podkladový lak,
- posilňovač nechtov,
- rast nechtov,
- farba,
- vrchný lak.
Vytvoriť si tak krásnu manikúru ako zo salónu je tak jednoduché. Laky Complete Salon Manicure obsahujú patentovanú Vita-Care technológiu s postupným uvoľňovaním účinných látok, ktorá tak zaručí komplexnú starostlivosť a žiarivú farbu. Unikátne zloženie obsahuje koralový vápnik a komplex z morských minerálov pre rast a spevnenie, proteín z perál pre vyhladenie povrchu nechtu a morské riasy pre ultra odolný lesk. Výsledkom sú tak dlhšie, silnejšie, vyživené nechtý, ktoré sú zároveň odolnejšie, hladšie a nádherne žiarivé až po dobu 10 dní!
620 Wine Not
Musím sa priznať, že toto nebola moja prvá skúsenosť s lakmi značky Sally Hansen, no prvá skusenosť s lakmi Complete Salon Manicure bola práve s týmito tromi krásavcami, ku ktorým sa ešte priraďuje na výber 24 odtieňov. Takže paleta je celkom pestrá a je z čoho vyberať! Lak ma celkom slušný objem ať 14,7 ml, čo je pre mňa veľké plus. Síce mi to príde aj tršoku veľa, ale radšej viac ako nejaká miniatúrka, no uznajte :) Vo vrchnáčiku nájdete zabudovaný dvojitý štetček, ktoré ja mám veľmi rada,nakoľko skvele jedným ťahom pokryjem celú vrstvu nechtu. Veď vidíte aj samy na fotkách, že moje nechtíky sú od prírody celkom maličké a uzučké :) Pri výraznejších odtieňoch kľudne postačí jedna vrstva, ale pre krajší efekt volím radšej vždy vrstvy dve.
370 Greige
Ako som už vyššie spomínala, sýtejší odtieň kryje krajšie v jednej vrstve, no pri odtieni ako je Get Juiced odporúčam naniesť skôr vrstvy dve. Lak krásne priľne k nechtu, vyrovná menšie nedokonalosti a má prenádherný lesk. Vôbec nie je nutné použiť Top Coat. Pri jemnejších odtieňoch sú väčšie ryhy viditeľnejšie, viď na fotkách. Moje nechty totiž majú trošku pošrámaný povrch, a čakajú, kým to z nich vyrastie :( Čo sa týka laku na nechty výdrž je slušná, určite som ich nemala na nechtoch 10 dní. Toľko bez zmeny na nechtoch nevydržím :) Nedbala by som ich mať totiž každý deň aj iné :) No cca tie 4-5 dní máte krásne nechty zaručené, potom už u mňa dochádza k nutkavému pocitu vymeniť ich vzhľad za nejaký iný.
546 Get Juiced
Aké sú vaše skúsenosti s lakmi Sally Hansen, boli ste spokojné? Sú podľa vás právom označované za jednotku na americkom trhu? 

3 komentáre: