pondelok 10. novembra 2014

Orly: kolekcia mini lakov Baked

Ahojky!
Dnes som si pre vás pripravila recenziu na krásne sýte farbičky pre naše pazúriky! S lakmi značky Orly nemám síce veľké skúsenosti, donedávna som vlastnila len jeden lak určený na francúzsku manikúru. Ale to bejvávalo, dnes už som hrdou majiteľkou 5 lakov Orly, z toho 4 pochádzajú z mini kolekcie lakov Baked. V zahraničí táto sada obsahuje až 6 lakov, okrem týchto krásavcov, ktorých vidíte na fotke sa k nim ešte zaraďuje modrý a zelený mini lak na nechty.
Zľava: Tropical Pop, Ablaze, Hot Tropics, Satured.
Chcela som vám naraz ukázať celú sadu lakov, preto som sa rozhodla pre takýto pestrý nail art, v ktorom som trošku miešala laky a skúšala ako sa k sebe hodia pre prípadné ďalšie využitie v nail artoch. Keďže sú laky, ako už vo flaštičkách máte možnosť vidieť, sýto pigmentované rozhodla som sa pod ne naniesť nejaký ten podlak. Zvolila som si lak na francúzsku manikúru v odtieni Grand Dame, nakoľko veľmi neuprednostňujem tento štýl lakovania nechtov a je mi ľúto, že lak len tak postáva v šuflíčku a čaká na svoje využitie :) 
Dlho som premýšlala akým štýlom ukázať naraz celú paletu Baked sady mini lakov na nechty, až som sa rozhodla pre gradient a tzv. nimbus nail art. Päť nechtov na ruke, štyri laky v sade,...Na nimbus nail art sa mi páčili len tri kombinácie hoci som mohla využiť všetky možné variácie, ale uznajte samy, žlto-oranžový lak s temnou fialovou? To by k sebe nešlo. Zvolila som preto kombinácie príbuzných odtieňov:
* Tropical Pop vs. Ablaze
* Ablaze vs. Hot Tropics
* Hot Tropics vs Satured.
Na zvyšné dva voľné nechty som preto zvolila gradient dvoch svetlejších a dvoch tmavších odtieňov:
* Tropical Pop vs. Ablaze
* Hot Tropics vs. Satured.
Ako môžete vidieť na fotkách dva zo štyroch lakov obsahujú aj shimmer /Ablaze, Hot Tropics/, zvyšné dva sú krémové /Tropical Pop, Satured/.  S lakmi sa mi lakovalo celkom slušne, štetček celkom v pohode nabral dostatok farby na pokrytie celej plochy nechtu. Sýtosť lakov je dostatočná, no pri Tropical Pop a Hot Tropics odporúčam pre krajší efekt naniesť radšej vrstvy dve. Keďže sú laky sýto pigmentované nezabudnite si najskôr naniesť na nechty podlak, aby ste predišli nepríjemnému žltému sfarbeniu nechtov. Laky schnú tak normálne prijateľne, nie sú rýchloschnúce, ale zase sa nemusíte báť, že dôjde k nejakej nehode. Lak vjednoduchej kombinácii sám o sebe na nechtoch mi vydržal cca 4 dni. Laky sa krásne odlakujú bez problémov idú dolu a navyše nezanechávajú pigment  po okolí nechtu, čoho som sa v kútiku duše trošku bála.
Páči sa vám mini sada lakov na nechty Baked od Orly? Kombinácia odtieňov je priam neskutočná, krásne sýte farbičky, ktorélen tak neomrzia a upútajú na seba pozornosť! Ste zástankyňou skôr jemných nenápadných lakov na nechty, alebo rada pútate pozornosť? Aké sú vaše skúsenosti s Orly lakmi?

4 komentáre:

  1. mne sa kolekcia velmi paci, len je dost letna :) a Orly su sice super ale radsej mam ich ,,sestru" Sparitual :)

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Orly nemám zatiaľ žiadny lak, ale možno skúsim :) na jeseň a zimu rada nosím skôr červené odtiene a bordovú :)
    Chcela by som ťa pozvať na novú stránku, kde si môžeš vymeniť kozmetiku, ktorú nepotrebuješ a získať kozmetické balíčky za pár drobných. Pozri : http://makeawish.webnode.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wau, nádherná manikúra:), ja môžem len a len odporučiť Orly Bonder, skvelo spojí lak s nechtom a manikúra vydrží skutočne dlho a plusom je, že sa mi neštiepia a nelámu nechty! písala som o ňom tu:
    http://mysweetstrawberries.blogspot.sk/2014/11/october-november-favourite-products.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeee :) to je mila vesela manikura :)) mam rada farby na nechtikoch.. i ked aspon v trosku v tlmenejsej verzii :) Pozývam ťa k nám na nasu úúúžasnuuu suťaž.. urcite sa mrkni :) Výhra je naozaj hodnotná :) LIPSTICKS JUNGLE GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť