sobota 16. augusta 2014

Maybelline: Affinimat púder

Ahojky!!!
Dnes som si pre vás pripravila menší post, v ktorom sa budem venovať púdru značky Maybelline. Je určený pre zmiešanú  a mastnú pleť, čiže pre mňa :) A nielen pre mňa myslím si, že typovo sa hodí pre väčšinu z vás! 
Maybelline Affinimat - púder pre mastnú a zmiešanú pleť.
Maybelline Affinimat je kompaktný púder, ktorý poskytuje pleti  matný vzhľad, a to vďaka mikrohubkám, ktoré aktívne pohltia mastnotu a pleť tak zostáva matná a zároveň pôsobí veľmi prirodzeným dojmom. Aby ste však vedeli ako správne určiť správny odtieň je dobré skúšať make up v oblasti medzi tvárou a krkom. Tam totiž najlepšie určíte prirodzenú farbu vašej pleti, radí Margita Skřenková - make up artistka pre Maybelline. 
Vľavo je pleť bez akýchkoľvek skrášlovačov, v strede som naniesla make up - Rimmel Match Perfection / 100 Ivory/, vpravo je už nanesený aj púder od Maybelline Affinimat / 10 Classic Ivory/.
Púder sa odporúča nanášať hubkou, ja som zvolila štetec, je mi to tak prirodzenejšia, hlavne som si zvykla na aplikáciu štetcom pri sypkých púdroch a už by som štetec nemenila za nič :) Púder je skvelý, krásne matuje moju pleť, ktorá sa zvykne v T-zóne lesknúť, naozaj pôsobí prirodzene. To môžete posúdiť aj skrz fotky, ktoré som pre vás dnes ráno nafotila, sú trošku bez života, ale viete už sa dosť mračí a v poslednej dobe je problém vystihnúť skvelé svetlo na fotenie :) Púder mám doma niečo vyše mesiaca, no používala som donedávna ešte bronzer nakoľko som mala dosť tmavšie pehy od slnka, takže mi bol púdrik svetlý. Ale už som vybledla, ako môžete vidieť a teraz mi je ideálny a taký pre mňa bude zrejme asi až do júna :) To viete my svetlé typy si toho moc nenavyberáme. I keď si púder môžete vybrať až zo 4 odtieňov: 
- 10 Clasic Ivory
- 20 Nude Beige
- 30 Natural Beige
- 40 Pure Beige
Čo by som uvítala na púdri je napríklad spomínana hubka, keďže sa  v popise produktu odporúča ako spôsob aplikácie, ďalej som si zvykla na to, že púder zväča obsahuje nejaké to zrkadielko, pri mastnej pleti, je asi pravidlom, že sa cez deň sem - tam treba ešte prepudrovať a zrkadielko a hubka vrámci súčasti balenia by bodla. V minulosti som zvykla používať Maybelline Affinitone púder a ten zrkadielko ako aj hubku mal ako súčasť balenia. Konzistentne by som nemenila nič, nepráši sa, je veľmi jemný na dotyk, skvelo sa s ním manipuluje, na štetec sa v pohode rpenesie akurátne množstvo púdru, príjemne sa aplikuje na pleť. Naozaj pôsobí prirodzeným dojmom a pleť krásne zmatní.

2 komentáre:

  1. Už niekoľko mesiacov používam makeup Affinitone, ale obyčajný, nie ten matte, ktorý je naozaj dokonalý, ľahký ..tento púder ma tiež dosť zaujal:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Používam tento puder a musim povedat, ze pri nanasani stetcom neskutocne praci. Este som nemala puder, ktory by takto prasil.
    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovedaťOdstrániť