sobota 28. júna 2014

Zuii Organic: Flora -bio hydratačný make up

Ahojte! 
Dnes tu mám pre vás recenziu na bio hydratačný make up Flora austrálskej biokozmetiky Zuii. Značka tejto prírodnej kozmetiky bola donedávna pre mňa neznáma, no reagovala som na výzvu portálu blogerky.cz, kde sa mi podarilo získať produkt na zrecenzovanie podľa vlastného výberu. Vybrala som si make up, prekvapila ma totiž široká škála výberu z 9 odtieňov, málokedy mi make up sadne na 100 %, pozrela som si swatche na internete a zvolila si odtieň, ktorý mi bol najviac príbuzný. Zaujala ma aj charakteristika produktu, takže som vedela, že je vybráno. Nebolo nad čím váhať :)
Biokozmetika Zuii -  už žiadne kompromisy, noste kvety na svojej tvári!
Dekoratívnej biokozmetika Zuii Organic je ručne vyrábaná v Austrálii! Všetky produkty tejto austrálskej biokozmetiky sú z minimálne 95 % tvorené z kvetín a ich výťažkov certifikovaných v biokvalite! Ďalej sa do produktov pridávajú prísady v podobe esenciálnych olejov, vitamínov a minerálov! Produkty Zuii neobsahujú žiadne  chemické látky z ropy, parabény, geneticky modifikované zložky, či konzervačné látky.  
Zuii je prvá certifikovaná biokozmetika, ktorá má v ponuke najobľúbenejšie výrobky pre líčenie pleti, očí a pier v najvyššej biokvalite. Ponúka širokú škálu výrobkov v pestrej farebnej dostupnosti, čím skvele konkuruje bežnej dekoratívnej kozmetike.
Make up obsahuje praktickú hygienickú pumpičku.
Ako som už spomínala make up je dostupný v deviatych odtieňoch, ja som si zvolila odtieň Beige Fair, zdal sa mi pre mňa ideálny, no nebolo tomu celkom tak :) Teraz však už po pár slnečných dňoch make up krásne korešponduje s odtieňom mojej pleti. Pleť mám inak celkom bledú, no s pehami, ktoré v lete trošku viac vystúpia na povrch a zhnednú. Inak som dosť biela, bledá, opálim sa doružova, potom zblednem. Takže som si volila svetlejší odtieň. Hydratačný make up je vraj stredne krycí, no nie je tomu až tak. Skôr je ľahko až stredne krycí, ale mne to vcelku vyhovuje. Nemám nejaké extra nedokonalosti pleti, potrebujem len zjednotiť tón pleti, poprípade zakryť jemné začervenanie. Moja pleť je citlivá, takže začervenanie je sem tam jej sprievodným javom. V oblasti T-zóny ma niekedy trápia šupinky, ktoré make up zvykol zviditeľniť ešte viac. No pri používaní hydratačného make upu Flora už šupinky nie s mojou súčasťou, to však môže mať aj za následok zmena denného krému na tvár, ktorý momentálne používam, je tiež súčasťou portfólia inej prírodnej kozmetiky, ale o tom niekedy nabudúce. Každopádne som rada, že som sa tohto neduhu zbavila :) 
Flora - hydratačný bio make up so stredným krytím má jemnú hodvábnu textúru. Obsahuje nechtík s protizápalovými účinkami, aloe vera s hojivými a upokojujúcimi účinkami, vitamín E pre hydratáciu a redukciu jemných vrások, vitamín C, ktorý zaisťuje pleti antioxidačné účinky.
Beige Fair
Make up si ma získal, to je zjavné, keďže som si ho zo všetkých produktov vybrala, no mohla to by zlá voľba. Som rada, že tomu tak nie je. Veľmi ma tešia jeho charakterové vlastnosti, ktorými je hydratácia pleti a stredné krytie. Nemám totiž rada, keď make up vyzerá ako maska, som za prirodzenú krásu, potrebujem len jemne doťuknúť a podčiarknuť prirodzenosť. Konzistenčne je make up taký akurátny, nie je veľmi hutný, ani riedky. Veľmi dobre za mi s ním pracuje, ľahko sa zapracuje a prispôsobí mojej pleti. Jeho odtieň je veľmi prirodzený a hlavne nie je píliš tmaý, či oranžový. Akože nechápem niektoré značky, ktoré ponúkajú dajme tomu 4 odtiene, z toho dva dostupné sú totálne nevhodné pre väčšiu časť populácie v krajine, kde sa predávajú... Make up mi príde veľmi ideálny na toto ročné obdobie, je ľahunký, nezaťažuje pleť, dodá jej dostatočný pocit hydratácie, pekne zjednotí tón pleti. No chýba mi SPF, ktoré by som práve v lete veľmi uvítala. SPF sa stalo bežnou súčasťou takmer všetkých make upov, s ktorými som sa v minulosti stretla a použíala, viac - menej sa stalo takou samozrejmosťou a tuna mi akosi chýba. Neviem však ako je to s bio zložkami a SPF, možnože niektoré prírodné zložky ktoré make up obsahuje sú svojim spôsobom nejakou prírodnou ochranou pred slnečným žiarením. Veľmi oceňujem praktické balenie  s pumpičkou ako aj priehľadnosť balenia. Objem je taký klasický 30 ml, cena je už trošku dosť vyššia, nie každý by si dovolil utratiť vyše 1000 Kč, čo je v prepočte cca 38 €.
Ak by vás zaujímalo zloženie bio make upu, prikladám zoznam ingrediencií, ktoré produkt obsahuje:
destilovaná voda , * sladký mandľový olej, * olej z nechtíka lekárskeho, * glycerín, * aloe vera, * olej zo šupiek pomaranča červeného, * olej z ruže damaškovej, * olej z palmovej ruže, * olej z kvetov pelargónie, * mrkvový olej, * extrakt z kvetov harmančeka, * extrakt z prasličky, * extrakt zo žihľavy, extrakt kvetov zemolezu, glyceryl, zmes mastných alkoholov, D-panthenol, ester kyseliny askorbovej a palmitovej. 
Môže obsahovať (+ / -): CI 77019 sľudu; CI 77891 oxid titaničitý; CI 77007, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77510 oxidy železa; CI 77947 oxid zinku; CI 75770 karmín. 
Položky vyznačené hviezdičkou sú certifikovanými bio zložkami!
***
Poznáte austrálsku biokozmetiku Zuii? Vlastníte nejaké produkty alebo ste uvažovali nad ich kúpou? Je pre vás dôležité zloženie kozmetických produktov, ktoré používate, alebo sa tým viac - menej nezaoberáte? Ja som si na sebe všimla, že v poslednej dobe siaham skôč po prírodných produktoch, aj keď u mňa doma stále prevažnú väčšinu tvoria práve produkty, ktoré nie sú na prírodnej báze.

5 komentárov:

  1. Vypadá lákavě, až na tu cenu. :) Mimochodem ten oxid titaničitý je myslím přírodní UV filtr. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá super, no možno by to chcelo aspoň nejakú vzorku na vyskúšanie, keďže tá cena nie je nízka :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. SPF by mi tam aj mne dosť chýbalo kedže je leto a pri takej cene by to malo byť aj samozrejmosť :) a šupinky trápia aj mna hlavne na nose tak sa teším ked nám predstavíš krém, ktorý ti napomohol sa ich zbaviť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Objednala jsem si včera dva vzorky od dvou meke-upů a podkladové báze, takže jsem zvědavá, jestli produkty splní mé očekávání. Pokud ano, napíšu na svůj blog recenzi. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Čaute chlapci, chcel by som sa veľmi pekne poďakovať spoločnosti LAPO MICRO FINANCE, ktorá mi poskytla pôžičku na lekárske ošetrenie môjho chorého dieťaťa. Som veľmi rád, že som dnes stretol LAPO. Ak potrebujete súrnu pôžičku, kontaktujte ich e -mailom: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdpovedaťOdstrániť