pondelok 16. júna 2014

Nivea: telové mlieka do sprchy

Ahojte!
Dnes som si pre vás prichystala recenziu na telové mliečka do sprchy značky Nivea :) O niveáckych telových mliečkach do sprchy ste sa už na mojom blogu mohli stretnúť, išlo o vlaňajšie novinky vo verzii výživného a hydratačného mlieka do sprchy. Tento rok si Nivea pre nás prichystala horúce novinky v podobe krémového telového mlieka do sprchy a dvoch telových mliek kakao & mlieko a med & mlieko. To však nie je všetko z noviniek - Nivea do svojho sortimentu zaradila ďalšiu novinku v podobe osviežujúceho mliečka po opaľovaní do sprchy, ktoré obsahuje extrakt z uhorky pre osvieženie a upokojenie pokožky!
Telové mlieka do sprchy prinášajú nenáročný a pohodlný spôsob, ako  ľahko a rýchlo ošetrovať pokožku. Aplikácia je jednoduchá ‐ stačí sa umyť bežným sprchovým gélom ako obvykle, potom ešte vo vani či sprche naniesť na vlhkú pokožku telové mlieko do sprchy, rozotrieť po celom tele a opláchnuť. Po osušení sa môžete ihneď obliecť! Pokožka má všetku starostlivosť, ktorú potrebuje  ‐ je okamžite vyživená, jemná, hebká a navyše krásne vonia. Telové mlieka do sprchy  sú ideálny prípravok pre rýchlu a kompletnú starostlivosť o pokožku celého tela už v sprche. Unikátne zloženie  aktivované  vodou  dovolí mokrej  pokožke mlieko  ľahko  a rýchlo  vstrebať. Pokožku  je možné  okamžite  opláchnuť,  následne sa  osušiť  a  obliecť.  Po  osušení  vám  nezostanú mastné stopy  na uteráku a budete si môcť vychutnať dokonale vyživenú, zamatovo hebkú a krásne voňavú pokožku. A to všetko bez  lepkavého pocitu po aplikácii a bez nutnosti  čakania, až sa telové mlieko vstrebe. Po tomto ošetrení je použitie klasického telového mlieka už zbytočné, pokožka dostane potrebnú starostlivosť. Telové mlieka do sprchy navyše neobsahujú farbivá ani silikóny a ich zloženie je biologicky odbúrateľné.  
TELOVÉ MLIEKO DO SPRCHY MED & MLIEKO  
 Je určené pre normálnu až suchú pokožku. 
  Špeciálne  zloženie  s  medovým  extraktom 
udržuje v pokožke vlhkosť a chráni ju pred 
vysušovaním.

Telové mliečko do sprchy med & mlieko je veľmi voňavé, niečo mi strašne pripomína no dodnes som si nespomenula čo. Snáď si časom spojím túto asociáciu :) Neviem med sa často používa do rôznych kozmetických produktov, teraz sa mi vybavuje Labello, moja mamina ma medový krém na tvár, takže možnože to bolo práve to medové Labello, keďže som práve dobehla zo spáľne, kde som si bola čuchnúť ku krémiku :) Telové mlieko do sprchy med & mlieko vonia veľmi príjemne, trošku výraznejšie, ale nie obťažujúco. Konzistenčne by som povedala, že je také redšie, čo sa týka hydratácie, tá je primeraná pre normálnu pokožku, avšak pre moje suché nohy to nie je 100%- tná hydratácia. Takže odporúčam skôr pre tie z vás, ktoré nemajú problémy so suchou pokožkou. Po sprche respektíve počas sprchy vám poskytne to, čo potrebujete, ale časom sa tento pocit stratí.
TELOVÉ MLIEKO DO SPRCHY KAKAO & MLIEKO 
 Je určené pre normálnu až suchú pokožku. 
 Rozmaznávajúce  zloženie  s  exotickým 
kakaovým  maslom  pokožku  zvláčňuje  a 
hydratuje.

Podobne ako prvé spomínané telové mlieko do sprchy, tak aj ďalšia novinka kakao & mlieko je intenzívne voňavejšie. Vonia príjemne a sladko podobne ako kakao. Konzistencia tohto mliečka do sprchy je taká stredne hustá. Pri hydratácii ma milo prekvapili vlastnosti mlieka do sprchy, čakala som, že to bude čosi podobné ako med & mlieko no zostala som príjemne prekvapená. Moje suché nohy si nesťažovali, pokožka bola hydratovaná, na dotyk jemná a hebká. Toto telové mlieko do sprchy určite odporúčam aj ženám, ktoré trápi suchá pokožka.
KRÉMOVÉ TELOVÉ MLIEKO DO SPRCHY 
  Je určené pre suchú pokožku. 
 Krémové  zloženie  s  bambuckým  maslom 
pokožku intenzívne vyživuje a hydratuje.

Na záver som si nechala krémové telové mlieko do sprchy, ktoré je určené pre suchú pokožku. Konzistenčne je trošku hustejšie, však je krémové! Jeho vôňa je jednoduchá, no krásna čistá vôňa, ktorou nikdy nič nepokazíte. čo sa týka hydratácie, tak tá je obdobná ako pri telovom mlieku do sprchy med & mlieko. Je síce primárne určené pre suchú pokožku, no nemám dostatočný pocit hydratácie a priznám sa od tohto mliečka do sprchy som čakala asi najviac, a preto som trošku dosť sklamaná. Samo o sebe nie je zlé, svojou vôňou, konzistenciou by u mňa obstál na prvom mieste, no moja pokožka vraví niečo iné. Odporúčam skôr pre ženy, ktoré majú normálnu pokožku. 
Z noviniek, ktoré som mala možnosť otestovať si ma najviac získalo telové mlieko do sprchy kakao & mlieko, potom krémové telové mlieko a na poslednom mieste zostalo med & mlieko. To však môže byť individuálne, mám rada čisté jednoduché vône, takže podvedome skôr siaham po nich a presne také je aj krémové telové mlieko. Je fajn, že Nivea prináša na trh novinky k typu starších produktov. Práve nastupujúce letné obdobie je pre mňa obdobím kedy siaham po telových mliekach do sprchy, je to obdobie, kedy sa sprchujete viackrát denne, obdobie kedy slnko vysúša vaš pokožku a potrebuje, aby ste sa o ňu starali. 
***
Aký je váš vzťah k telovým mliekam do sprchy? Používate ich? Mali ste možnosť skúsiť aj tohtoročné novinky? Ktorá je tá vaša naj?

4 komentáre:

  1. Já je mám strašně moc ráda :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som im ešte neprišla veľmi na chuť, ale na to kakaové by som sa dala prehovoriť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento měsíc jsem si pořídila právě tyto 3 mléka, tak jsem zvědavá jak obstojí u mě. Mám normální a citlivou pokožku.

    Pěkný blog!

    OdpovedaťOdstrániť