nedeľa 9. februára 2014

Tangle Teezer: Compact Styler kefa na vlasy

Ahojte!
Dnešný článok bude venovaný vlasom. Nebude to však žiadna recenzia na tému vlasová kozmetika, dnes sa zameriam bližšie na môjho najnovšieho miláčika, ktorým je kefa na vlasy Tangle Teezer v krásnom prevedení Shaun the Sheep. Priznám sa veľmi dlho som po tejto kefe pokukovala, veľmi sa mi páčil práve tento dizajn a aj kompaktná verzia bola pre ma jasnou voľbou. Rada si totiž pribalím so sebou do kabelky aj kefu na vlasy, mala som takú mini okrúhlu z kozmetického balíčku tuším od Rexony. Z jednej strany boli štetinky a s druhej zrkadielko, potom sa mi však táto mini kefa zlomila, ale používala som ju aj tak naďalej. No stále som si tak myslela, že chcela by som novú. No vedela som, že už nie takú mini verziu, ktorá sa predáva v ružovom prevedení aj v Avone, tuším aj Essence má mať teraz takú v novej limitke,... No skrátka bola síce fajn, svoj účel splnila, ale bola predsa len mini a chcela som čosi lepšie a hlavne kvalitnejšie, niečo čo vydrží viac a nepokazí sa to ako detská hračka po pár použitiach :) Pred Vianocami som rozmýšľala, že si objednám z internetu Tangle Teezer, neobjednala som si, neviem prečo :) Kvôli čomu som zaváhala, ale nedalo mi to a po Novom roku som zrealizovala objednávku na www.parfums.sk kde som si objednala svoj priam rozprávkový Tangle Teezer.
Predpokladám, že väčšina z vás už aspoň z videnia pozná inovatívnu profesionálnu kefu na vlasy Tangle Teezer Compact Styler, ktorá dokonale rozčeše vlasy a zabráni ich následnému zamotávaniu. Compact Styler ma oslovil najmä vďaka svojmu praktickému obalu, ktorý má za účel ochrániť štetiny kefy na vlasy. Tým, že má Tangle Teezer celkom slušne skladné rozmery ho môžeme nosiť všade so sebou, Ľahko sa vojde do kabelky a nezaberie v nej veľa miesta. Takže môžete mať kefu na vlasy vždy po ruke, keď je to za potreby :)
Tangle Teezer, profesionálna kefa, funguje ako žiadna iná kefa, alebo hrebeň. Jeho štetiny sú špeciálne rozvrhnutá a majú ojedinelú schopnosť ohnúť sa nad zamotaným miestom. Použitie je rýchle a jednoduché a tak česanie je naozaj príjemné, pretože konečne vaše vlasy ostávajú tam, kde majú byť. Konečne sa do svojich vlasov môžete zamilovať. Pevnejšie, zdravšie a žiarivejšie vlasy môžu byť vaše, ak sa zbavíte vlasových zlozvykov. Všetky tie roky ťahania a trhania zamotaných uzlov z vašich vlasov zlými kefami spôsobilo nezvratné zmeny vo vlasovej kutikule. Prirodzená obranyschopnosť vlasov je tak poškodená a preto sú viac náchylné k ďalšiemu poškodeniu, sú krehké a tým pádom strácajú prirodzený tvar a objem.

Vlastnosti Tangle Teezer:
* vlasy krásne rozčeše
* zabráni ich ďalšiemu zamotaniu
* dodá vlasom lesk a hebkosť
* ľahké použitie kefy zabraňuje mechanickému poškodeniu vlasov
* vďaka praktickému baleniu môžete mať kedykoľvek kefu pri sebe.
Ako som už v úvode článku spomínala vedela som, že chcem kompaktnú verziu, ktorú môžem zobrať kdekoľvek so sebou a aj dizajn roztomilej ovečky Shaun the Sheep bol pre mňa jasnou voľbou. Čo som však nespomenula je to že som sa o Tangle Teezer podozvedala predovšetkým na rôznych beauty blogoch. Priznám sa nikdy som nemala rada rozčesávanie mokrých vlasov, vždy to bola nepríjemná procedúra, na ktorú som sa vôbec netešila, vlasy sa mi zvykli zachlpiť a pomotať, aj keď som si ich česala postupne zospodu a potom zvrchu a tak všeliako keď som cítila a videla, že je ich niekde viac pokope. Po očesaní som si našla na kefe množstvo vytrhaných vlasov a mala som chuť fňukať. Nevravím, že pri česaní s Tangle Teezer  nenájdem vypadnuté vlasy, samozrejme, že áno. Ale to je prirodzené, že vám niekoľko vlasov denne vypadne. Stále nemám rada česanie mokrých vlasov, ale s mojou "ovečkou" je to oveľa príjemnejšie. Vlasy krásne rozčeše, vôbec ich nešklbe ide to ľahko a bez nepríjemného pocitu ťahania. 
Kompaktná verzia je navyše super, vďaka krytu sa mi nepoškodia štetinky. Môžem ju len tak pohodiť do kabelky nezachlpia sa mi o štetinky slúchadká z mobilu, či iné blbosti, ktoré so sebou všade vláčim :) Dizajn ako som už spomínala si ma získal najviac zo všetkých, je naozaj roztomilý vhodný pre slečny, malé dievčatka a aj staré kozy ako som ja :) Mám rada chutné vecičky a Tangle Teezer v ovečkovskej verzii patrí jednoznačne medzi ne!
***
Máte svoj Tangle Teezer? Ste s ním spokojné? Čo vás presvedčilo o jeho kúpe? Alebo ešte len rozmýšľate, že si zaobstaráte ten svoj? Smelo do toho, nič nestratíte, len získate :)

8 komentárov:

  1. nedám ho už z ruky :)) naprosto jsem si ho zamilovala :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som tento objednala na Vianoce ako darček pre dlhovlasé sesterničky. a tak dobre som ho skryla, že som ho už nenašla :D keďže je už po Vianociach, stále dúfam, že ho niekde objavím a budem si ho môcť nechať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a uz viem preco som si ho kupila...mavala som tak na skrinke polozenu kefu a nejake ine veci a ked som pred vianocami aranzovala dekoracie spratala som volne polozene veci nevedno kam...a nebavilo ma cesat sa s hrebenom v kupelni :) tak som si objednala Tangle Teezer ale uz som nsla kefu, aj fotak aj usbcko ked som pred nejakym casom hladala papier z uradu kvoli dolozkam na danove :)

      Odstrániť
  3. Ten motiv je úžasný!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/loreal-kod-mladi-rozjasnujici-pece.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To balenie!! Práve som sa do neho zamilovala :3 Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám Compact aj klasickú verziu na doma a už nič iné na česanie nepoužívam. Super sa s tým češe, jednoducho sa to čistí, takže z mojej strany veľká spokojnosť ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj ja nad kúpou tohto zázraku už dlhšie uvažujem, ako píšeš veľmi často je spomínaný na blogoch.

    OdpovedaťOdstrániť