sobota 22. februára 2014

Dermacol: ceruzky na pery

Ahojky kočky,
dnes sa bližšie pozrieme na Dermacol ceruzky na pery, ktorých mám doma až 5! Sú však z dvoch typov, okrem nich má Dermacol v ponuke ešte transparentnú ceruzku Hylauronic Lip Contour, o tejto ceruzke na pery písala napríklad Nelka. Musím podotknúť, že myšlienkovo ma zaujala viac tá transparentná verzia, ale prenádherné obaly majú práve tie kontúrky, ktoré ja vlastním :) A ruku na srdce aj obal nás zvykne niekedy zaujať a niekedy dokonca viac ako samotný produkt, však?
 Ceruzka na pery Lipliner

Jemná kontúrovacia ceruzka na pery sa jednoducho nanáša a presne vykreslí líniu pier. Obsahuje vitamín E a farebný lesk.
Cena: 3,05 €
Gramáž: 1,6 g.

Ako môžete vidieť na fotkách vlastním 3 z dostupných 5 odtieňov /1, 2 a 5/. Musim povedať, že tieto kontúrky sa mi páčia väčšmi. Som ten typ človeka, ktorému vyhovujú všetky tie jemné, nenápadné veci, ktoré krásu prirodzene podčiarknu. Nemám rada extravaganciu, no červená kontúrka nesmie chýbať žiadnej z nás. Tým, ale nechcem tvrdiť že červená je extravagantná, no pre mňa dosť výrazná farba a ja sa v tejto polohe necítim fakt príjemne. Červené pery si líčim len na fotky, pre efekt :) Výrazné rúže by som si nikdy nedovolila nosiť bez použitia kontúrky, tam vidno ozaj každú nepresnosť pri líčení, a preto je potrebné použiť ceruzku, ktorá vymedzí okraje pier a zabráni tak nepeknému rozpitiu farby mimo okolia pier. 
Kontúrovacie ceruzky Lip Liner mi vyhovujú predovšetkým ich konzistenciou, ktorá je taká klasická tvrdšia, stačí zastrúhať a docielite krásne obrysy vďaka ostrosti ceruzky. Tým, že je ceruzka klasická, strúha sa aj klasicky, normálnym kozmetickým strúhadlom, ktoré každá doma určite máte. Kontúrky majú krásne jemné odtiene + teda klasickú verziu  v červenom. Sú krásne nositeľné, neobsahujú perleť, sú to naozaj krásne nazvime to pastelové odtiene. Pery mi nevysušujú, používam ich rada, presne tieto farbičky sú pre mňa tie top, čo sa týka líčenia pier. Jemné, nude, či nevýrazné pastelové s nádychom do ružovej. 
 Ceruzka na pery Longlasting Lipliner 

Hodvábne jemná ceruzka s intenzívnymi farebnými pigmentmi v plastovom obale s nepriedušným viečkom. Ľahko a presne vykreslí líniu pier, vytvorí ich dlhotrvácnu kontúru. Krémová vodeodolná konzistencia má vysoký stupeň krytia, pery perfektne zvláčňuje.

Cena: 3,79 €
Gramáž: 1,4 g.

Ceruzky na pery Longlasting si ma žiaľ nezískali vôbec  :( Ešte sprvoti áno, ale časom a opotrebovaním, ja neviem, páči sa mi ich krémové zloženie, to áno. Ale mala som podobnú, myslím  zložením a balením, ceruzku na oči, ktorá sa mi ale vôbec nedala zastrúhať. Plastový obal sa mi akoby ohýbal,  ceruzka nešla krásne zaostriť a aj jej jemné zloženie sa deformovalo do divného tvaru pri strúhaní. Tieto ceruzky som získala v nejakej súťaži. Osobne by som si podobné odtiene nekúpila. Narozdiel od Lipliner majú svoje benefity, sú vodeodolné a dlhotrvajúce. Ale z pier sa dávajú dolu fakt ťažko. Musela so siahnuť po vodeodolnom očnom odličovači. Nepáči sa mi perleťová verzia č. 1. Ostatné ceruzky /2-4/ sú skôr také tmavšie pre milovníčky tmavých rúžov. Používam ich len fakt minimálne, tú perleťovú som skúšala pri líčení očí, ale radšej siahnem po ceruzke určenej priamo na líčenie očí. Ceruzku č. 3 som párkrát použila k takému burgundy rúžu, ktorý však používam len minámalne. Ceruzky sú už trošku otupenejšie a fakt netusím ako ich budem strúhať, keď po nich niekedy v budúcnosti stiahnem.
Ako ste na tom s kontúrovacími ceruzkami na pery. Vlastníte ich doma na kusy alebo ste sa zamerali na novoty, ktorými sú transparentné ceruzky pery? Priznám sa lakajú ma tieto transparentné predsa len, ušetríte miesto aj peniažky :) Ako ste na tom s líčením pier? Máte rady nenápadné, či skôr výraznejšie nalíčené pery? Ste za starú dobrú klasiku vo forme ceruziek, alebo skôr nadšenkyne moderných plastových obalov? 

10 komentárov:

  1. Ževraj na strúhanie takých mäkších ceruziek je dobré ich predtým dať na pár hodín do chladničky, aby trochu stvrdli a dali sa ľahšie ostrúhať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to mi vobec nenapadlo, vdaka za tip urcite vyskusam :)

      Odstrániť
    2. No, já když chci ostrouhat tužku na oči, tak mě nebaví čekat - šupnu jí na pár minut do mrazáku :D...a fakt se potom lépe ořezává :)

      Odstrániť
    3. tak toto je rada hodna za milion, bo ja ked si nieco zmyslim, chcem to hned :P

      Odstrániť
  2. Mě konturky vůbec nelákají. Rty si moc často výrazně nemaluju, když jo, tak je olemuju namísto konturky tuhým korektorem, slyšela jsem, že proti rozpíjení dobře poslouží i olemovat je bází pod oční stíny.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja ceruzky na pery nepouživam ale čisto nahodou sa mi jedna doma povaluje a to som mala v pláne ceruzku na obočie a doma som zistila že je na pery nevadii:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Určitě bych chtěla zkusit tužku na rty :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zrovna vybírám nějakou dobrou konturku na rty - tak mne zaujaly ty Lipliner. Já mám od Dermacolu zatím jen tu transparentní konturku a příjde mi super, ale když si chci dát výraznou červenou rtěnku, tak si jen s tou transparentní linkou netroufnu, potřebuju si rty pořádně obreslit i vybrarvit tužkou než rtěnku nanesu. (i když ta transparentní by to zvládla taky, jen jde o můj pocit, s červenou konturkou k výrazné červené rtěnce si příjdu jistěji).

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dermacolky jsem ještě nezkoušela, takže se po nich podívám, ale zaujaly mě jen ty Lipliner, ty druhé, Longlasting se mi tolik nelíbí.

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj neviem ci sa to stalo aj tebe ale kupila som si tie long lasting lipliner co sa zle struhaju a jedna bola taka ked bola nova ze som ju musela hned zastruhat lebo ako to povedat no malo z nej trcalo :D a druha bola tak akurat ze sa dala hned pouzit...chyba vyroby alebo?

    OdpovedaťOdstrániť