nedeľa 26. januára 2014

Joico: vlasová rada K-Pak

Ahojte!
Dnes tu mám pre vás opäť recenziu na produkty vlasovej značky Joico. V minulom článku som sa zamerala na šampón a kondicionér určený pre jemné vlasy, ktoré pôsobia padnutým dojmom z radu Body Luxe. To by som však nebola ja, keby mi stačilo vyskúšať si len jeden produkt tejto značky. Momentálne testujem  už druhé mini balenie šampónu a kondicionéru K-Pak pre vlasy oslabené, poškodené a extrémne zaťažované. Moje vlasy sú totiž veľmi jemné a riedke, bez objemu, no dosť zničené a časté fénovanie, či chladné zimné počasie im na kráse nepridávajú.
K-Pak je exkluzívna terapia, ktorá veľmi efektívnym spôsobom optimálne opravuje všetky typy vlasov. Špecifické účinky:
* Opravuje, posilňuje a chráni stresované, príliš namáhané, poškodené a chemicky upravované vlasy.
* Rekonštruuje všetky typy poškodenia vlasov, či už spôsobené stresom, chemickými úpravami, teplom, slnkom alebo inými faktormi životného prostredia.
* Vyrovnáva hydratačnú rovnováhu, redukuje poréznosť vlasov.
* Ošetrené vlasy sú ideálne pripravené na všetky typy tvarovania i chemických úprav robených v salóne, ošetrenie má pozitívny vplyv ako na priebeh prác, tak i na celkový výsledok.
Vďaka špeciálnej komzpozície aminokyselín je možné vlasy zrekonštruovať! K-Pak obsahuje exkuzívny kvadraminový komplex, čím predstavuje unikátny, ale predovšetkým účinný spôsob rekonštrukcie vlasov.
Formula s Kvadraminovým komplexom obsahuje kombináciu dvoch technológií Triamine a Cationic-Triamine komplex Viac prírodného hydrolyzovaného vlasového keratínu, a teda všetkých 19 esenciálnych aminokyselín v správnom poradí, s diferencovanou molekulárnou váhou MWS 150 - 2500. Pozitívne častice Cationic Triamine komplexu zabezpečujú rýchle prenikanie proteínov do vlasu a rekonštrukciu i ochranu poškodených miest vlasu od kutikuly ku kortexu. Toľko informácií k produktovej rade K-Pak :)
Šampón  a kondicionér tvoria super dvojicu, ktorú som si vcelku dosť obľúbila! Intenzívne čistiaci šampón slúži na dokonalé umytie vlasov, odstránenie minerálov, depozitov, zostatkov stylingových prípravkov a všetkých nečistôt z vlasov. Krémové zloženie šampónu pokožku hlavy ukľudňuje, po umití sú vlasy dokonale zbavené nečistôt. Je vhodný pre všetky typy vlasov, tie zostávajú po umytí ľahko upraviteľné, hydratované, hladké, lesklé, žiarivé a dobre ošetrené. Skvelým doplnkom k starostlivosti o poškodené vlasy je kondicionér, ktorý je nutné nechať 1 minútu pôsobiť, následne rozčesať a až potom dôkladne opláchnuť  čistou vodou. 
Oba produkty sú skvelé, krásne voňajú, ale to je iba taká čerešnička na torte :) Šampón je krásnej bielej perleťovej konzistencie. Pri dotyku s vodou  sa veľmi dobre a bohate rozpení, vďaka čomu krásne zbaví vlasy všetkých nečistôt. Kondicionér podobne ako šampón tiež prenádherne vonia. Jeho konzistencia je skôr taká krémovitejšia, balzamovitá. Veľmi príjemne sa s ním manipuluje, krásne zaobalí a ošetrí vlasy, ktoré sú po aplikácii veľmi dobre rozčesateľné. Mám pocit akoby boli vlasy posilnené, pevnejšie na dotyk a aj hustejšie. Som veľmi spokojná s pocitom pri dotyku, ale aj vzhľade vlasov. 
Ako som už spomínala v minulom článku produkty zoženiete predovšetkým v profesionálnych kaderníckych salónoch, ale sú k dispozícii aj v internetových obchodoch ako napríklad parfums.sk.  Aký je váš vzťah k vlasovej kozmetike Joico? Poznáte, používate? Vedeli by ste mi odporučiť aj nejaký iný produkt vlasovej kozmetiky určený na doplnkovú starostlivosť o vlasy? Momentálne sa nachádzam v pozícii nazvime to takej objaviteľky, no som veľmi príjemne očarená :)

1 komentár: