sobota 18. januára 2014

Alverde: Sprchový gél Šepot mesta

Ahojte!
Dnes tu mám pre vás recenziu na jeden sprcháč od Alverde, ktorý som dostala vrámci spolupráce s DM drogeriemarkt. Ako som sa dozvedela, k mání bude koncom januára v každej DM. Preto som sa rozhodla napísať vám o ňom čím skôr, cez pracovný týždeň sa mi to nemusí podariť, nakoľko mám kopec iných povinností a koniec mesiaca sa nezadržateľne blíži. Takže toľko na úvod. 
Myšlienka sprchového gélu s poetickým názvom Šepot mesta sa mi celkom páči: "Urobte si krátku prestávku - snívajte o zvodnej aróme kávy, čaju a pečených dobrotách a pocíťte život v kaviarniach mesta."
Zloženie s jemnými umývacími zložkami a bio-cukrom čistí jemne, ale dôkladne bez vysušovania pokožky. Zloženie s rastlinnými glycerínmi ošetruje pokožku a dodáva jej zamatovo jemný pocit. Osviežujúca vôňa bergamonu a pomarančového oleja zvádza zmysli trendových kaviarní veľkých metropol.
Priznám sa, čo sa týka sprcháčov nie som veľmi prieberčivá, nepotrebujem mať nejaký extra drahý a podobne, skôr sa zameriavam na vôňu, tým si ma sprcháč získa a až doma počas sprchy sa spoznávame bližšie :) Sprchové gély z DM-ky mám celkom rada, ale Alverde som nemala žiaden, moju pozornosť doteraz pútala Balea, mala som aj pár značky Kneipp, ale zostala som verná Balei. Teraz však už viem, že sa pri najbližšej návšteve drogérky zameriam aj na Alverde ponuku. Sprchový gél Šepot mesta má nádhernú podmanivú vôňu, jedna báseň. Stačí zavrieť oči, zhlboka dýchať a dostávam sa do akéhosi tranzu. Niekomu by síce výrazná vôňa mohla prekážať, ale ja nie som z tých, takže plus bodík pre mňa. Zaujalo ma zloženie, predovšetkým pomarančový olej, naschvál som sa po sprchovaní nenatrela telovým mliekom. Žartujem, tento kozmetický rituál nemusím... No nepoužíla som ani telové mlieko do sprchy, na ktoré som si veľmi zvykla. Pokožka zostala po sprche krásne jemná, zvyknem mať suché miesta predovšetkým nohy a na rukách okolie lakťov. Musím však skonsťatovať, že lakte zostali suché aj naďalej a musela som použiť dávku hydratačného mliečka, ktorý ich zvláčnil. Ale to je moja Achilova päta, neberiem to ako nejaké mínus. Počas sprchovania sa vôňa krásne uvoľnovala, bola veľmi intenzívna, no po sprche zostala už len veľmi jemná, cítiť ju bolo len, keď som si jemne pričuchla k pokožke. Tento jemný opar sa vznášal okolo môjho tela ešte pár hodiniek po sprche :) Mohla by som sa ešte vyjadriť k penivosti, ktorá je celkom primeraná, mám rada keď to pení. 
Záver: Sprcháč ma príjemne prekvapil, priznám sa nemám veľké skúsenosti s prírodnou kozmetikou. Myslela som si, že sprchový gél prírodnej kozmetiky bez parfumovaných prísad nemôže tak krásne voňať aj pár hodín po použítí. Že sprchovanie s ním nemôže byť tak bohaté na penu, ale opak bol pravdou. Som rada, že sa mi naskytla možnosť spolupráce a ja som tak objavila kúzlo ďalšej DM značky.

11 komentárov:

  1. no ja dúfam, že to čo nám napísali do listov, že "..do konca januára" som skôr pochopila, že dovtedy bude na všetkých predajniach ak doteraz nebol. nemyslím si že by to bola priveľká reklama na pár dní kým skončí mesiac, kedže asi všetky blogerky ho testuju v týchto dňoch :) idem ja teda tiež testovať

    OdpovedaťOdstrániť
  2. do konca januára znamená podľa mňa, že odvtedy bude v predaji... keďže dnes som bola v DM a ešte ho tam nemali ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aha noo tak som to pochopila trosku zle, asi ked si teraz citam sprievodny list tak mi dava aj vasa verzia zmysel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. som to teda upravila ten uvodny obkec, nech nesirim desinformacie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ach, vypada to na další parádní věcičku od Alverde. Musím po ni pak kouknout i když mám zásob sprchacu dost, nikdy novým ,,dobrotam" nemůžu odolat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Obal je celkom pekný, tak uvidím či si ho kúpim :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Alverde chci hodně dlouho vyzkoušet :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kočky ja som to tiež pochopila tak, že sa bude predávať len do konca januára a to som si vravela, že sakra to mám teraz po troch použitiach recenzovať sprcháč aby si ho čitateľky mohli kúpiť?! Tak to som fakt rada, že to je (pravdepodobne) myslené tak, že do konca januára by sa mal dostať na pulty.. :D Inak tá vôňa je fakt krásna, strašne mi niečo pripomína, len si ani za nič na svete neviem spomenúť čo... Nuž bežím asi zase do sprchy pomaznať sa s týmto pokladom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. hmmmmm, tuším si ma práve navnadila na kúpu :D

    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Oooooo, Alverde mám hodně ráda a tohle vypadá na věcičku, kterou bych mohla potřebovat! Jejich sprcháče mám totiž moc ráda! Hlavně ten mandarinkový s vanilkou a verbenový :-)
    Bebe
    Růžový chroust

    OdpovedaťOdstrániť