sobota 28. septembra 2013

Morská šupinatá...

Ahojkyy,
dnes tu mám pre vás ešte jeden lakovací postík :) Rozhodla som sa pre niečo jemné, nežné ženské. Trošku ma k tomu nakopol aj vzhľad Satin make up base, o ktorej som písala v predchádzajúcom článku. 
Nechty som si nalakovala v troch vrstvách jemnou ružovou pastelkou od Maybelline Colorama, konkrétne odtieňom 93. Škoda, že tieto laky nemajú aj slovný názov, čísla moc neuznávam. Ale dobre prejdem k vlastnostiam laku. Tento a myslm, že aj ďalšie od Coloramy sú veľmi slabo krycie, či skôr také mliečne, farba na nechte žial nezodpovedá tej farbe sýtej, ktorá vychádza spoza skla flaštičky :) Som človek nie moc obdarený trpezlivosťou, viac ako dve vrstvy je pre mňa veľkou skúškou trpezlivosti, ale dala som sa na to. Však radšej ešte tú tretiu ako dolu a znovu ďalšie dve nejakej inej. 
Maybelline Colorama: odtieň 93 
Samotná ružová sa mi zdala nudná, nezáživná, taká nijaká. Odtieň je pekný, ale chcelo to čosi viac. Málokedy sa totiž uspokojím len s jedným lakom na nechtoch, a pokiaľ sám v sebe neskrýva nejaký zázrak alebo bonus, siaham po niečom, čo ho trošku oživí a dodá nechtom viac šmrncu. Preto som si vybrala krásny Top Coat s takými kvázi šupinkami z limitky Catrice: Million Styles. Šupinky sú zlatavo-oranžové, no foťák požral ako vždy všetku tú slávu a parádu naokolo. 
Catrice Million Styles Effect Top Coat: C04 Shake it! Flake it!

3 komentáre: