štvrtok 19. septembra 2013

Genera: Balzam na vlasy

Ahojte kočky.
Dnes by som sa rada zamerala opäť na jeden vlasový produkt, konkrétne balzam respektíve kondicionér na vlasy, ktorý mi bol ponúknutý vrámci spolupráce s eshopom nadherný obchodPriznám sa používanie takéhoto druhu produktov veľmi nie je mojou silnou stránkou. Ale rozhodla som sa dať produktu šancu :) 
Balzam na vlasy s kokosovým mliekom
Revitalizuje vlas, zničené a slabé vlasy. Dodá vlasom lesk a umožňuje ľahké rozčesávanie. 
Použitie: aplikujeme do mokrých vlasov, vmasírujeme, necháme posobiť pár minút a umyjeme. 
Balzam má príjemnú kokosovú vôňu. Je vhodný na suché vlasy.
Objem: 500ml.
Cena: 2,70 €.
Ako som už v úvode spomínala nezvykla som riešiť nejaké to používanie kondicionéru po umytí vlasov. Moje vlasy sú dosť no nie obdarené objemom:) Sú veľmi riedke a rovné, takže s rozčesávaním som nikdy problémy nemala. Vlastnila som pár kondicionérov, ktoré sa ku mne dostali väčšinou nejakým výhodným balením šampón + kondicionér, poznáte tie vianočné balíčky a podobne. Keď som ho takmer po polroku minula, ďalší som nedokupovala. Skôr ma tešilo to, že mám na poličke o čosi miesta viac :) Znie to asi čudne, ale je to tak.
Keď mi prišiel domov balíček, vedela som čo v ňom nájdem a na tie produkty som sa vyslovene tešila, vedela som že v balíčku bude pár produktov navyše, no netušila som aké. V tom čase sme doma maľovali. Doma neskutočný blázinec, nábytok poodťahovaný do stredu izby, čo to po bokoch. Maľovalo sa asi tým štýlom, že jedna stena dve, potom sa tam presunul nábytok, aby bol priestor a predovšetkým prístup k druhej stene. Popri dverách ako sa vchádza do mojej izby som mala prisunutú takú nižšiu skrinku a na nej ma čakal odbalený balíček. Môj ocino je neskutočne zvedavý tvor a predovšetkým na krabice, obálku mi nikdy  v živote neotvoril, nemyslím klasický list, ale aj takú objemnejšiu....no balíky ho priťahujú, asi ma chlapec rád Vianoce a rád odbaľuje darčeky, aj keď vždy tvrdí, že nič nechce, ale to je už iná kapitola :) Čo som, ale chcela povedať je to, že som prišla domov, otvorím dvere na izbe a zbadala som na poličke, teda na vrchu skrinky položený obsah balíčku. Prvé čo mi udrelo do očí bol tento balzam na vlasy. Ja som v prvom rade myslela, že mamina leštila a drhla drevený povrch nábytku, ktorý sa zašpinil maľovaním plafónu. Nemôžem si pomôcť, ale obal kondicionéru mi neskutočne pripomínal nejaký čistiaci produkt, na podlahy, drevo , tie žiariace hviezdičky a hnedý nápis repair... no keď som sa trošku rozhliadla a zaostrila zrak zistila som, čo to mám vyložené na skrinke. Samozrejme hneď som začala študovať popisy a využila som aj svoje zmysli, hlavne ten čuchový vnem.
Tie, ktoré ma čítate pravidelnejšie asi viete, že vôňa kokosu je môjmu nosu lahodiaca. Balzam neskutočne krásne vonia, cítim ho aj na ďalší deň. Koľkokrát si večer ľahnem do postele a tak si pohodím vlasmi, aby som si ich nepriľahla sestra hneď reaguje a pýta sa, či som si zase dávala ten balzam :) Vlastnosti produktu sú klasické ako pri každom jednom kondicionéri. Naozaj sa vlasy lepšie rozčesávajú nakoľko sú také hladšie a na dotyk kĺzavejšie, takže umožnia hrebeňu jednoduchší prechod zhora nadol. Nemám dojem, že by mi pri či bez použitia zostalo na hrebeni menej vlasov, nakoľko si najviac pri česaní mokrých vlasov všímam množstvo, ktoré mi zostane na hrebeni. Vlasy sú o čosi lesklejšie ako keď nepoužijem balzam na vlasy, no a tá vôňa je taká prekvapivá pre mňa, že sa nestratí v priebehu pár hodín. Neviem, čo viac dodať celkovo som spokojná, svoju úlohu si splnil, plus body má u mňa za krásnu vôňu.
***

Používate kondicionéry alebo vám stačí umyť si vlasy šampónom?

2 komentáre:

  1. u mňa je kondicioner na vlasy must have a tento vyzerá dobre a je za dobrú cenu! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já kdybych nepoužila kondicioner asi by to nedopadlo nejlépe

    OdpovedaťOdstrániť