pondelok 12. augusta 2013

Radox: pena do kúpeľa & tekuté mydlo

Ahojte :)
Dnes tu mám pre vás opäť jednu voňavú inšpiráciu, konkrétne na produkty Radox, ktoré mi boli zaslané na zrecenzovanie. Avšak výber bol čisto môj, podľa môjho vkusu a som rada, že som si podľa popisu produktov vybrala takéto aromatické lahôdky, myslím tým predovšetkým penu do kúpeľa...
Pena do kúpeľa Sleep Easy, ako už jej názov naznačuje v sebe skrýva niekoľko benefitov. Chcete vedieť aké? Pripájam teda popis z oficiálnej stránky.
Príjemná vôňa harmančeka a jazmínu napomáha pokojnému spánku. Doprajte svojmu telu a mysli pred spaním voňavý a relaxačný kúpeľ. Takáto chvíľka oddychu bude vašim spoľahlivým pomocníkom proti nespavosti. 
Harmanček je už po stáročia známy ako upokojujúci prostriedok, ktorý pomáha dobrému spánku. Má taktiež protizápalové účinky, ktoré vhodne pôsobia pri podráždenej, citlivej, suchej, či slnkom spálenej pleti... Takže to pravé orechové pre moju suchú pokožku, predovšetkým moje večne suché nohy :) Slnku sa tiež nevyhýbam, aj keby som neviem ako chcela...veď do nedávna ma obťažovalo doslova na každom kroku a ja som vďačná za mierne ochladenie, ktoré práve prežívame. Priznám sa, že v týchto dňoch skôr uprednostňujem sprchu ako kúpeľ. No penu do kúpeľa som skúsila ako na kúpanie, tak aj pri sprche. Pýtate sa ako? No normálne miesto sprcháču, veď tak krásne pení, že je jedna radosť dopriať si pocit čistoty a navyše aj relax. Neviem ako vy, ale v týchto teplách sa mi dobre nespávalo nikdy, ani po kúpeli, ale telo si dokonale oddýchlo, krásna vôňa mi nabudila priam blažený pocit, skrátka som sa cítila skvelo a odpočinute.
Clean&Protect tekuté mydlo
Prírodné hygienické mydlo s výťažkami z čajovníka a tymianu pomáha jemne odstrániť nečistotu a nadbytočnú mastnotu bez nežiaduceho vysušovania. Toto mydlo zanecháva vaše ruky bezpečne čisté s pocitom sviežosti.
Tea tree oil - čajovníkový olej obsahuje radu zložiek, ktoré pôsobia antibakteriálne, a práve preto sa využívajú v tekutých mydlách. Má dezinfekčné  a hojivé účinky.
Tymián - je jednou z najsilnejšie pôsobiacich bylín s antiseptickými účinkami. Je veľmi účinný proti baktériám a plesniam, navyše krásne vonia.
Čistota, pol života...však to poznáte...ruky si treba umývať :) Priznám sa klasické mydlá veľmi nemusím, neviem prečo. Skúšala som aj handmade mydielka, ale tiež ma to nejako nenadchlo, radšej mám takéto s pumpičkou, sú veľmi praktické a navyše hygienické..a nelepia sa na ne vlasy, aj to sa stáva, ak ich máte dlhé a pustené pri  naklánaní sa nad umývadlom sa mi to párkrát stalo..a nervy ma žrali keď som s nechtom musela z mydla vylúpavať vlas, a on si tam tak pekne kĺzal po povrchu :D Ale späť k tekutému mydlu od Radoxu. Mydielko krásne vonia, to si všimnete snáď ako prvé. Čo ma veľmi teší je to, že nevysušuje pokožku rúk. Mydlo sa krásne rozpení pri kontakte s vodou a zmyje aj zaschnutú zem a zelené fľaky od buriny, dokonca aj fialovú farbu z maľovky, skrátka je super a zaberie aj na zažratú špinu ;)

Aké mydlá máte rady? Tie klasické tuhé, či tekuté? Máte rady horúci kúpeľ, či ste zástancom rýchlej sprchy? Ja si rada doprajem aromatický relax za pomoci peny do kúpeľa, i keď tá je super hlavne za chladných, či sychravých dní.

4 komentáre:

  1. Od Radoxu mám také jednu pěnu do koupele a je pro mě ta nej!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :) Radox mám ráda, mám od něho docela dost hygieny.......

    Jinak.... máme nový blog, který se týká mody, líčení a podobně... právě u nás na blogu probíhá soutěž, GiveAway o ceny jako jsou například čtyři stíny od essence nebo lak na nehty od Miss Sporty, a další ceny :) Budeme rádi když se přihlásíš... je to velmi jednoduché... stačí napsat nejoblíbenější film a můžou být ceny tvoje:) http://www.teenagestylee.blogspot.cz/2013/08/ahojj-mame-tady-giweaway-o-skvele-ceny.html MĚJ SE KRÁSNĚ AHOOOJ :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá to lákavo

    http://myprettyblog48.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť