nedeľa 25. augusta 2013

Moja špeciálna starostlivosť o pokožku v lete

Ahojte!
Dnes mám pre vás dve menšie recenzie na 2 produkty od Biodermy. Jeden som používala už aj vlani a mám s ním super skúsenosti. Druhým je novinka pre citlivú pokožku, ktorá je alergická na slniečko. V najbližších riadkoch vám teda predstavím k čomu sú primárne produkty určené a na čo iné, respektíve prečo po nich siaham aj ja. 
Ako prvú by som si vzala na paškál novinku Photoderm Sensitive 50+, ktorá dodáva pokožke maximálnu ochranu pred UVA žiarením. Obsahuje ochranný faktor 50+ a je preto určená ľuďom so slnečnou alergiou. UVA lúče totiž prenikajú hlboko do pokožky, pričom na jej povrchu zanechávajú nepekné prejavy starnutia. Priznám sa, môj typ pokožky nereaguje až tak prehnane na slniečko, skôr by sa mi hodil asi podľa popisu Photoderm LAB (pokožka, ktorá je jemne podráždená a začervenaná). Na testovanie som si nevyberala konkrétne produkty, takže na budúci rok budem vedieť, na čo sa mám zamerať :)
Ako reaguje teda moja pokožka po pobyte na slnku? Na tele sa zvyknem spáliť minimálne, len na klasických miestach ako sú ramená, dekolt a okrajová pokožka pozdĺž plaviek. Myslím si však, že tieto miesta sú kritické takmer pre každého. Čo ma však vždy trápilo bola a aj je moja pleť. Stačí mi pár minút pobytu na slnku, bez slnečnej ochrany a moja pleť sa aspon 2 dni pasuje s nepríjemným začervenaním. Vždy sa a začiatku sezóny takto popálim, a potom si už dávam pozor. 
Krém na tvár a telo Photoderm Sensitive 50+ je svojim zložením dosť hustý krém, ktorý sa mi trošku dosť ťažko rozotieral po tvári, krku a dekolte (to je oblasť tela, na ktorú som ho používala). Bola som veľmi zvedavá, ako moja pleť zvládne pobyt na priamom slnku s pomocnou rukou, ktorú mu podal Photoderm Sensitive 50+ a na moje prekvapenie, som nezaznamenala žiadne zmeny pred a po pobyte na slnku. Pokožka nebola začervenaná, necítila som žiadne pnutie nič. Je skvelý, ak máte problémy s pokožkou pri pobyte na slniečku určite ho vyskúšajte. 
Tyčinku Photoderm Max 50+  som používala už vlani. Zaobstarala som si ju predovšetkým preto, že bola využiteľná multifunkčne. Veľmi ma prekvapilo, keď som si otvorila stránku, aby som vám napísala, k čomu presne je primárne určená a zistila som, že v popise je jej využitie určené len na pery. No, ale ak si dobre pamätám je vhodná okrem pier aj na nos, uši, znamienka a jazvy. Posledné dve vymenované položky ma podnietili ku kúpe produktu. Predovšetkým tie jazvy. Na tele mám tri veľké jazvy: na kolene, na stehne a na chrbte. Bála som sa veľmi jemnej a citlivej kože na a v okolí jaziev, tak so si zaobstarala špeciálnu starostlivosť na tieto moje "krásavice." Samozrejme, že som tyčinku skúšala aj na pery, no prekvapila ma jej nechutná horká pachuť, ktorá mi prišla až príliš odpudzujúca a prvýkrat som nechápala, z čoho mám takú chuť  v ústach. Nejako sme spolu so sestrou prišli na to, že je to asi z tejto tyčinky, ktorú ovtedy na pery nepoužívam, škoda. Inak jej nemám, čo vytknúť je to super ochrana, je vodeodolná a nezanecháva biely film. Balenie v podobe tyčinky mi veľmi vyhovuje a na pery je takýto typ balenia najvhodnejší. Tyčinka má 8 gramov, no mám dojem, že je neminuteľná.
Poznáte tieto produkty od Biodermy? Zaobstarali ste si aj vy toto, či iné leto nejakú špeci ochranu pre vašu tvár a telo, ako je len klasické mlieko pred a po opaľovaní? Čo si myslíte o tom, ak sa niekto vôbec nenatiera... Neviem ako vy, no ja som v tomto pedant. Cca každé 2-3 hodinky sa natieram znovu. Veľmi ma pohoršili reči kamošiek, že nenatieraj sa však sa vôbec neopáliš. Ako môže byť niekto aj 8 hodín na priamom slnku a vôbec sa nenatrieť? Takýto hazard neuznávam...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára