nedeľa 24. februára 2013

Stále krajšiu tvár denne stretám...

Ahojte kočky moje!
Dnes sa spolu bližšie na to, čo nás robí krajšímí a zdravšie vyzerajúcimi bez akéhokoľvek make upu. Nebudem vám tu dopodrobna rozpisovať, aké dôležité je dodržiavať pitný réžim, ktorý našu pleť skrášľuje, spevňuje, napomáha jej odolnosti. Veľmi dôležité je taktiež dbať na dostatočný spánok, obmedziť prísun nikotínu, či kofeínu,...
Dnes to bude o jednej pomôcke, ktorú by sme mohli zaradiť aj do sfér akupresúry a na záver článku pridám zopár rád v boji s dvojitou bradou :) Tak sa pusťme do toho!


Masážny valček na tvár od Fleur dE Santé je špeciálne navrhnutý pre oblasť tváre a krku. Jeho pozitívnymi vlastnosťami je, že napomáha zlepšovať pružnosť a pevnosť pleti a zlepšuje jej prekrvenie.
Súčasťou balenia je aj návod na použitie, v ktorom je názorne nakreslená ukážka, ako sa masážny roler používa, ktorým smerom a koľkokrát je vhodné roler viesť, aby sa pokožka správne stimulovala. 
Cena: 3,49 €.
Výhody:
- pocit uvoľnenia napätia,
- je vhodný aj na citlivú pleť,
- skvelé tvarovanie pomôcky, ľahko padne do ruky a príjemne sa ním manupiluje,
- obojstranná využiteľnosť produktu,
- rýchle a jednoduché použitie.
Masážny roler mi veľmi rýchlo a prakticky zaberá na bolesť hlavy a napätia, ktoré zvyknem po namáhavých dňoch pociťovať v oblasti spánkov a čela. Veľmi ma po prvýkrát prekvapilo, ako sa pocit uvoľnenia rozlieval a bolesť, či nejaký pulzujúci pocit ustúpil. Síce som masážnym rolerom, po zistení aký efekt vyvolal,  pohybovala po pokožke viac ako 5x, kým bolesť ustúpila, no výsledok stál za to :)
Nevýhody:
- párkrát sa mi vlasy zamotali do rotačných kociek :)
***
Na záver vám ešte predstavím 3 triky, ktoré som náhodne objavila, keď mi na Fb vyskočil článok z jedného množstva ženských webov, ktorým fandím. V tomto článku som sa dočítala o troch trikoch, ktoré pomáhajú spevniť krčné svalstvo.
Bozk do neba
Sadnite si a zakloňte hlavu tak, aby ste sa pozerali na strop. Neopierajte sa však o stoličku. Našpúľte pery ako by ste chceli poslať hore bozk a ostaňte v tejto polohe 10 sekúnd. Mali by ste to na brade aj cítiť. Opakujte tento cvik asi 10x počas dňa.
Vyplazený jazyk
Tak na tomto cviku sa dobre pobavíte. Pohodlne si sadnite, majte vystretý chrbát a počas výdychu sa snažte čo najviac vyplaziť jazyk. Opakujte to aspoň 2x denne vždy tak dlho, až kým nepocítite, že svaly začali pracovať.
Abeceda
Niektoré písmenká nás nútia našpúliť pery tak, že zapojíte dostatočné množstvo krčných svalov. Skúste opäť vystretá a neopretá, ako pri predchádzajúcom cviku, s výdychom hovoriť „ooooo“ a „aaaaaa“.
***
Priznám sa, že tieto cviky som skúšala asi len 2x. Často na ne zabúdam, ale som si vedomá toho, že moja malinká, ale za to druhá brada nebude mojím druhým ja. Takže si akto verejne dávam záväzok, že budem v cvičení poctivá. 
Cviky v spojení s masážnym valčekom mi nezaberú skoro žiaden čas, ale časom a pribúdajúcim vekom, sa mi moja pleť odmení viac, než sa to nateraz môže len zdať. 

2 komentáre: