utorok 12. februára 2013

Moja skúsenosť s Matrix Biolage

Ahojky,
dnes som si pre vás pripravila recenziu na vlasovú kozmetiku Matrix. Priznám sa donedávna mi bola neznáma, ale teraz som ňou doslova očarená a neváham vyhľadávať a skúšať ich produkty. Veľmi ma nadchli a zostanem im verná. Dlho až priveľmi dlho som hľadala vhodný šampón pre moje večne rýchlo sa mastniace vlasy, taktiež som hľadala niečo, čo im dodá krásny lesk...nielen lesk mastnoty :)
Scalpthérapie Normalizing šampón a Exquisite Moringa vlasový olej sa stali mojimi vernými a dvornými pomocníkmi v starostlivosti o moje vlasy. Oba produkty sa predávajú pod hlavičkou Matrix - profesionálna značka vlasovej kozmetiky, ktorá v sebe spája kadernícku vášeň a kvalitné prípravky. 
Matrix je síce značka, ktorá je zasvätená kaderníkom, no je dostupná aj nám bežným smrteľníkom cez rôzne eshopy. Za vysokú kvalitu sú produkty cenovo veľmi dostupné. Matrix nám ponúka široké portfólio profesionálnych výrobkov pre každý typ vlasov. 


Biolage Scalpthérapie je rad produktov, určený pre vlasy s lupinami a mastné vlasy - čiže aj tie moje. Produkty tejto rady jemne čistia vlasovú pokožku ako aj vlasy, ktoré zostávajú lesklé, hebké a plné sily. Pomáha udržať pokožku hlavy v rovnováhe, odstraňuje nadmernú tvorbu mazu na vlasoch, ako aj vlasovej pokožke. Tiež napomáha pri ťažkostiach s lupinami a svrbením pokožky hlavy. 
Krátko pred Vianocami som sa rozhodla, že skúsim investovať trošku viac do vlasovej kozmetiky, nakoľko som už mala pozitívnu skúsenosť s vlasovým olejom tejto značky rozhodla som sa zaobstarať si od nich aj šampón. Vybrala som si Normalizing Shampoo určený pre mastné vlasy. V popise som sa dočítala, že obnovuje prirodzenenú rovnováhu mastniacich vlasov. Obsahuje komplex s výťažkov rastlín v kombinácii so špecifickými hĺbkovo čistiacimi látkami, ktoré čistia pokožku bez vysušenia. 
Šampón obsahuje zmes rastlinných výťažkov:
* ginko bilobu - je účinným antioxidantom a chráni tak pokožku pred voľnými radikálmi,
* citrónovú trávu - zjemňuje pokožku hlavy, 
* šalviu - antisepticky čistí pokožku hlavy,
* pšeničké klíčky - ochraňujú pokožku hlavy a tiež pôsobia ako antioxidant.
Čistiace látky, ktoré šampón obsahuje majú upokojujúce účinky a pôsobia protizápalovo.


Šampón sa používa klasickým spôsobom, na mokré vlasy si nanesiem dostatočné množstvo a jemne ho zapracujem masážnymi pohybmi do pokožky, až kým sa nevytvorí vo vlasoch dostatočná pena. Potom už en dôkladne spláchnem všetku penu a vlasy si zabalím do uteráku.
Ako som už spomínala, šampón som si zaobstarala krátko pred Vianocami, s tým že to mám ako darček :) Teraz je už polka februára a stále ho používam. Vo flaši mám ešte viac ako polovicu šampónu, nemíňa sa rýchlo, nakoľko si už tak často nemusím vlasy umývať Objednávala som si síce variant s objemom 500 ml, keďže mi to prišlo výhodnejšie. 
Keď som si šla vlasy umývať po prvýkrat prekvapila ma trošku hustejšia a nazvime to asi aj gélovitejšia konzistencia. Šampón je priezračnej konzistencie a krásne vonia. Malé množstvo šampónu postačí na to, aby sa dobre a kvalitne rozpenil. A to mám veľmi dlhé vlasy! Dokonca som prešla na umývanie vlasov v jednej vrstve, nakoľko druhá podľa mňa vôbec nie je nutná. 
Vlasy vydržia v schopnom stave dva dni, ten tretí už okolo obeda nie je bohviečo...ale inokedy mi vlasy vydržali sotva jeden a pol dňa. Druhý deň som vždy riešila umyjem neumyjem? Do večera budem vyzerať ako debil... To však teraz už riešiť nemusím :)

***
Druhým mojim zlatíčkom od Matrixu a celkom aj taký zlatavý vzhľad má je vlasový olej Exquisite Oil s technológiou Moringa Oil Blend obsahuje unikátne výťažky zo stromov MoringaEgypťania poznajú strom Moringa ako zázračný stromČínania olej zo stromu používali na prečisťovanie vody. V Afrike je strom ľudovo nazývaný ako strom, ktorý nikde neumrie Indovia našli jeho využitie aj v medicíne.
Niekoľko faktov, ktoré o oleji Moringa možno neviete:
* získava sa za pomoci studeného lisovania,
* je oxidačne stabilná prírodná látka,
* je priezračný, bez vône a farby.
Exquisite Oil môžete použávať viacerými spôsobmi:
* aplikovať pár kvapiek po umytí vlasov pre ich ľahšie rozčesávanie,
* jemne votrieť pár kvapiek do vlasov pred ich fénovaním, či žehlením,
* naniesť pár kvapiek do suchých vlasov, predovšetkým na končeky, dodá vlasom okamžitý lesk a výživu,
* aplikovať do vlasov pre ich umývaním pre dodanie hebkosti,
* votrieť do vlasov pred spaním, použiť ho ako nočnú kúru pre extra suché konce,
* používať v kombinácii s inými Matrix produktami pre dodanie hebkosti, poddajnosti a lesku vašich vlasov.

Olejček používam nepravideľne, podľa nálady, keď si ho však aplikujem do vlasov, väčšinou si nanesiem pár kvapiek od cca polky dlźky vlasov a hlavne do končekov, ktoré su dosť suché. 
Nikdy som ho nepoužila ako kúru, možnože však vyskúšam už aj dnes, pretože to znie lákavo a zaujmavo :) Olejček si zvyknem votrieť do vlasov aj pred fénovaním po vyfúkaní sú vlasy hodvábne lesklé a pružné. Olejček dodá vlasom krásny lesk a nezaťažuje ich.

***
Trápili aj vás rýchlo sa mastiace vlasy? Našli ste si nejaký super produkt, ktorý by vám na ne zaberal? Čo vy a vlasové olejčeky podľahli ste ich čaru? Toto je asi tretí, ktorý vlastním a som s ním nadmieru spokojná. Poznáte vlasovú kozmetiku Matrix? Ste ochotné investovať do starostlivosti a kvality vašich vlasov?

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. fuuha na flaske len anglicke nazvy...ale trosku som pogooglila a nasla som toto -> neobsahuje silikony parabeny ani minerální oleje.

      Odstrániť