pondelok 17. decembra 2012

16. Inspired by Christmas Song /J.Lo - All I have/ *ACC*

Ahojte!
Ďalší nail art na zozname má byť inpirovaný vianočnou piesňou. Priznám sa, nemám medzi nimi favorita. Samozrejme páči sa mi Wham! - Last Christmas, Mariah Carey - All I want for Christmas is You a iné vypalováky. Nechcela som však siahať na niečo, čo sa priznám mi už pomalinky lezie na nervy, keďže za cca hodinu v nákupnom centre som si ich vypočula zo tri razy. Preto som sa rozhodla pre mňa skôr klipovo ladenú pieseň do Vianoc, konkrétne od Jennifer Lopez - All I have.


Nechty som si najskôr nalakovala podľa úvodnej scény, kedy z modrej oblohy padá na zem snehová vločka. Použila som modrý metalický lak od Oriflame - Very me - Blue Metal. Keď bol lak takmer uschnutý som jemne vejárovitým štetcom naniesla zopár modrých trblietok a zafixovala to Top Coatom od Catrice. Potom som si na prostredník nalakovala ružový podklad lakom od Rimmelu 60 Seconds - 405 Rose Libertine v dvoch vrstvách a na zvyšné nechty som aplikovala nálepku v podobe snehovej vločky. Neskôr, keď mi lak dokonale zaschol som nakreslila na necht čiernu mašlu. Jennifer má totiž v klipe oblečené ružové triko s čiernou mašlou cez prsia :)


Ak náhodou nepoznáte pieseň, ktorej som venovala nail art, klik na video :)

2 komentáre: