streda 12. decembra 2012

11. Gifts *ACC*

Ahojte :)
Ďalším nail artom na zozname adventnej challenge bola téma darčeky. Preto som sa rozhodla, že svoje nechty zabalím do darčeku a nebudem kresliť darčeky priamo na nechtoch.
Na nechtoch som teda vytvorila efekt zabaleného darčeku. Nevedela som, aký "papier" použiť na darčeky. No nakoniec som sa rozhodla pre jemne trblietavý modrý lak z limitky Vampire`s Love od Essence, konkrétne som použila lak 02 Into the Dark. Ako stuhu som chcela použiť strieborný topper od Essence, ale oklamala som sa vzhľadom. Miesto toho som použila strieborný crackerovací lak, taktiež od Essence :) Takže to je miestami popukané :) Ale už sa mi nechcelo nechty kvôli tomu prerábať :) Použila som teda strieborný cracker od Essence - 04 Crack me! Silver do stredy mašly som pre väčši efekt vložila ešte strieborné kamienky a to celé prešla jednou vrstvou Top Coatu od Catrice.

3 komentáre:

  1. tie maslicky vysli genialne ;) a ta farebna kombinacia je krasna uz sama o sebe :) a som stastna, ze sa pohladnicka paci ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyhle se mi moc líbí, jsi šikovná :)
    Wambi

    OdpovedaťOdstrániť