pondelok 9. júla 2012

Sensibio rada od Biodermy

Takmer tri týždňe prešli odvtedy, čo som sa zamerala na Sensibio radu od Biodermy. Niektoré produkty už dlhšie poznám a používam.
* Sensibio H2O bol prvý produkt, s ktorým som sa od Biodermy stretla a používala som túto micelárku, kým som neprešla na Hydrabio H2O .
* Sensibio Déo som verná už druhým rokom a rada po nej siaham, pretože je to overená vecička, s ktorou sa cítim sviežo a možnože vám to bude znieť ako klišé, zatiaľ ma gulička nikdy nesklamala:)
* Sensibio Eye a Sensibio Dermálna voda boli pre mňa novinkami, ktoré som dostala možnosť otestovať a rada vám o nich čo to bližšie napíšem.
Sensibio produkty od Biodermy sú zamerané na citlivú pokožku a bližšie o nich sa môžete dočítať na domovskej stránke Biodermy :) Ja sama mám citlivú pokožku, ktorá sa prejavuje predovšetkým pocitom suchosti niekedy až napätia, používam radu Hydrabio, ale aj Sensibio výrobky sú veľmi tolerantné k mojej pleti.

Sensibio H2O je snáď najznámejší produkt, moje začiatky používania tejto kozmetiky sa spájajú práve s ňou. Micelárna voda je vhodná pre citlivú a suchú pokožku. Skvele očistí pleť a zbaví ju nečistôt, je vhodná aj na odličovanie make upu vrátanie očných partií. Pri odstraňovaní vodeodolného make upu je tiež veľmi účinná, čomu som rada. Vždy som mala problém zbaviť sa hlavne vodeodolnej špirály a ešte aj na ďalšie rána som sa budila s čiernymi monoklami :) Sensibio H2O som si veľmi obľúbila nielen pri odličovaní, ale aj líčení, mám namysli mokré líčenie, kedy si do hrdla prietoku priložím vatovú tyčinku, trošku ju namočím, aplikujem na ňu tiene a môžem maľovať. Líčenie je krásne sýtejšie, nerozpije sa ako pri použití obyčajnej pitnej vody. 

Sensibio Dermálna voda sa mi veľmi osvedčila hlavne v minulom týždni pri neskutočných horúčavách. Pokožku príjemne schladí a osvieži. Vďaka svojmu upokojujúcemu zloženiu /manitol a zinok/  je vhodná aj na reaktívne prejavy, s ktorými sa stretávam, podráždená pokožka po holení / tie, ktoré majú citlivú pokožku ako ja vedia o čom hovorím/, ale aj po opalení / síce sa rýchlo a dohneda opálim, moja tvár sčervená a páli na pocit. Dermálna voda je tiež vhodná na odstraňovanie zvyškov pleťovej masky a taktiež je vhodná aj na fixáciu make upu, ale to som neskúšala, kedže v lete obmedzujem svoje líčenie len očné líčenie, prevažne mi postačí špirála. 

Sensibio Déo Anti-transpirant Roll-on som nedostala na testovanie, ale používam ho druhým rokom, a keďže patrí k rade Sensibio, nedá mi nevenovať mu pár riadkov v tomto príspevku :)
Nepatrím k ľuďom, ktorí sa nadmerne potia počas celého roku, ale akonáhle je vonku okolo 25 stupňov mám dojem, že sa potím ako ťažný kôň. Gulička Sensibio Déo je zameraná práve na nadmerne potenie, a preto som po nej siahla. Mám rada pocit sviežosti a hlavne svieži pocit v oblasti pod pazuchami je pre mňa najdôležitejší. Trošku mi na tejto guličke spočiatku prekážala ako keby pánska vôňa, ktorá nie je výrazná a dá sa na ňu zvyknúť. Gulička je veľmi účinná a naozaj sa nepotím. Schválne som si minulý týždeň párkárt siahla rukou pod pazuchu a žiadny mokrý pocit som necítila a ani mi na prstoch nezostal, keby ma niekto vidí, tak neviem čo by si o mne pomyslel :) Ja som sa len usmiala s dobrým pocitom fungovala ďalej. 

Sensibio Očný gél používam každé ráno a večer po očistení pleti. Je veľmi citlivý a jemný k pokožke. Čím si ma získal je hlavne to, že výrazne redukuje opuch očí. Kto má skúsenosti s prebdenými nocami, vie ako ťažko sa z nich pokožka okolo očí spamätáva, je opuchnutá a opuch pretrváva aj po kvalitnom spánku. Tento rok som úspešne napísala diplomovku, obhájila si ju a odštátnicovala ...to čo mi zostalo okrem spomienok na školu, pocitu úspechu a radosti boli aj opuchnuté a unavené oči. Verte mi žiaden príjemný pohľad na mňa nebol... V poslednom čase svoj voľný čas trávim brigádou a aj nočnými smenami. Neviem si predstaviť, že by som Sensibio Očný gél nepoužívala, veľmi som si naňho zvykla a siaham po ňom naozaj pravideľne, aj keď v danej chvíli opuchnuté oči nemám. Pokožka v okolí očí pôsobí sviežim a zdravým dojmom, dokonca redukuje aj jemné vrásky v kútiku očí, ktoré mám.

Na záver by som vám ešte rada pripomenula akcie, ktoré prebiehajú partnerských lekárňach. Všetky bližšie informácie som vám písala v tomto príspevku. 
Ceny produktov, nájdete na domovskej stránke Biodermy.

1 komentár:

  1. Ja som tiez s touto radou spokojna, mam miceralku plus tu gulicku, som teraz kupovala tri za cenu jednej, tak uvidime ucinky, ale vcera a dnes vyzera, ze sa osvedci :)

    OdpovedaťOdstrániť