nedeľa 15. júla 2012

Schwarzkopf Professional BC Bonacure Oil Miracle (Light Finishing Treatment)

Ahojte kočky !
Už dlhšie som sa chystala predstaviť vám bližšie jeden produkt, ktorý som si veľmi obľúbila a je na moje jemné vlásky ako stvorený. Oil Miracle som si zaobstarala po skúsenosti s CHI Silk Infusion , ktorý dodal nádherný lesk mojim vlasom, avšak ťažšie sa zháňa, a preto som hľadala náhradu :) Myslím, že som sa dobre rozhodla akú vlasovú kozmetiku doprajem mojim vlasom. Kúra pre konečnú úpravu vlasov od Schwarzkopf Professional plne vyhovuje môjmu typu vlasov, navyše si ma jej prednosti veľmi získali.
Oil Miracle ma zaujal svojim vzhľadom, má krásny priesvitný obal, čo umožňuje vidieť koľko prípravku sa ešte vo flaštičke nachádza. Flaštiška ľahko padne do ruky, nie je sklenená, takže nehrozí, že by sa rozbila a obsah by sa mohol vyliať. Konzistencia je olejovitá, avšak vlasy nenecháva mastné, len ich pekne rozjasní a dodá lesk. Stačí malinké množstvo votrieť do vlhkých vlasov, a vlasy potom už len dopupraviť :) Ja ho používam pri každom umytí hlavy, aplikujem ho do takmer suchých vlasov, vtedy je lesk ešte výraznejší. Produkt vtieram do spodných 2/3 vlasov, ktoré potrebujú najviac uhladenia a lesku.
Oil Miracle sa predáva v dvoch variantoch: 
* pre silné, hrubé a suché vlasy,
* pre jemné vlasy bez objemu.
Ja som si kúpila verziu pre jemné vlasy bez objemu, objem síce nedodá :) Čo ani nie je funkciou, ale mojim jemným vláskom poskytuje starostlivosť akú si vyžadujú. Vlasy nezaťažuje, ani nevysúša, krásne ich uhladí, dodá im dostatočný lesk, navyše ich pekne prevonia.
Oil Miracle obsahuje marulový olej, ktorý sa získava z orechov marulových stromov rastúcich v Afrike. Tento olej je obohatený o antioxidanty a kyseliny olejové. Svojimi aktívnymi zložkami účinne chráni, hydratuje a navracia pružnosť poškodeným vlasom.
Plusy:
Vôňa- je veľmi príjemná, jemná, cítim ju aj pár hodín po aplikácii.
Lesk - vlasom dodá neuveriteľný lesk, pôsobia zdravým dojmom, končeky nie sú vysušené.
Spotreba - na jedno použitie stačí pár kvapiek, takže sa produkt len tak ľahko nespotrebuje.
Obal - je priesvitný a plastový, takže sa nerozbije a viete koľko produktu sa vo flaške ešte nechádza.
Rozčesávanie- vlasy sa raz-dva rozčesú, sú veľmi poddajné, po uschnutí nepôsobia ulietaným dojmom.
Mínusy:
Nenašla som žiadne :) Moje vlasy hovoria samé za seba svojim výzorom a krásou.

Objem: 100 ml
Cena: 11 Eur.

2 komentáre:

  1. Ja pouzivam financne menej narocny olejicek od Schwarzkopf - Glis Kur, ale je tiez vyborny :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 11 eur je zbytočná vysoká cena - tu je lacnejšie:
    http://www.parfums.sk/schwarzkopf-professional/bc-bonacure-oil-miracle-vlasova-kura-pre-jemne-vlasy-bez-objemu/#
    ;-)

    OdpovedaťOdstrániť