sobota 3. marca 2012

NailPolish TAG - ukáž svoju zbierku


Pravidlá:
Odpovedz na následujúce otázky...
Označ ďalšie 3 bloggerky, ktoré posunú článok ďalej a taktiež odpovedia na otázky...
Do komentárov pod tento príspevok pošli odkaz na tvoj článok, v ktorom si splnila predošlé dva body...

1. Koľko lakov na nechty vlastníš? + foto

104 ...Ani som netušila, že som sa prehupla cez stovku, pamätám si, keď som ich mala 76 ;))


2. Ktorá je tvoja obľúbená značka lakov na nechty?

Naj značka mojich lakov na nechty je Essence, ponúkajú na výber množstvo farebných odtieňov, či už pastelové, jemné nude odtiene, trblietavé variácie, ale aj výraznejšie farby. Často pre nás vymýšľajú  aj rôzne limitované edície a to všetko za pár „grošov.“

3. Dostala si niekedy ako darček lak na nechty? Ak áno napíš ten najlepší a kedy to bolo...

Lak na nechty vo forme darčeku dostanem málokedy, keď už kúpi mi ho sestra, naposledy to bolo asi na Vianoce, a vtedy som dokonca dostala od priateľa sadu 12 platničiek spolu so Stampy setom, tak to bolo že úúúúúha, toľká to radosť, toľko som si ich prezerala a premýšľala, ktorú vzor si na nechty odtlačím ako prvý ;) No aby som sa vrátila naspäť k otázke a poskytla odpoveď, najlepší lak, aký som kedy dostala bol obyčajný priesvitný, ktorý som dostala, keď som bola tretiačka od mojej maminy..Vždy som si túžila lakovať nechty, no nedovolila mi, až kým si neprestanem obhrýzať.. Vzhľadom na vek mi kúpila len priesvitný, no mala som z neho obrovitáánsku radosť.

4. Aký lak máš na nechtoch teraz? 

Momentálne mám na nechtoch viac lakov naraz..vždy mám minimálne dva... Ako spodnú vrstvu mám nanesený Essence SOS growth activator, na posilnenie rastu nechtov. Naň som si naniesla dve vrstvy Golden Ros, odtieň číslo 117. Na nechtoch mám aj nálepky v tvare kvietkov, ktoré mám už ani neviem odkiaľ ;) Toto celé moje „veľdielo“ som zafixovala ešte Top Coatom pre väčší lesk od Essence, Gel-look.


5. Ak by si mohla vytvoriť limitovanú edíciu lakov na nechty, aká by to bola?

Keďže mám veľmi rada farebné odtiene, tak asi nejakú farebnú variáciu, skôr v pastelových tónoch.

6. Ktorý lak je tvoj obľúbený? 

Neviem, ťažko vybrať. No keď sa tak zamyslím asi Essence @Holograpfic.com, odtieň 01 Gagalectric. Dospela som k tomuto záveru na základe toho, že keď nemám chuť experimentovať a kombinovať, nanesiem si dve vrstvy tohto laku a som spokojná, že som ;)


Túto reťazovku spustila  *MissBeautyAddict* .
Ak náhodou spravíte odpoveď prosím pošlite mi link na váš príspevok do komentu... ďakujem ;) 

Ja označujem:
 http://lastdiva.blogspot.com/
 http://spacesusi.blogspot.com/
 http://monicainessence.blogspot.com/

2 komentáre:

  1. toto je skvelé tieto reťazovky,máš tých lakov neuveriteľne veľa,že závidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je moja prva, do ktorej som sa zapojila, a celkom sa mi to zapacilo ;) No my sme na tieto sprostosti dve, takze ked jedna v obchode zachovava chladnu hlavu ta druha ju ma az prilis horucu..a takto to potom vyzera ;)

      Odstrániť