streda 7. marca 2012

Giveaway 2...

Dnes som opäť pri blúdení po internete našla pár giveaway, tak vám ich sem pridám.

Ako prvú som našla rozdávačku mojej kamošky Peťky / Nelky. Cenou sú rozkošne náušničky a budú patriť jednej z vás, keď počet jej nasledovníkov prekročí hranicu 111. Magické číslo, čo poviete? Zapojiť sa môžete po kliknutí na tento odkaz: Giveaway 2
Druhá Giveaway, ktorú som pre vás objavila prebieha na blogu Girl with the blach arm. Podmienkou je sledovať jej blog aspoň jendou formou, akou dočítate sa na jej blogu: Wolfcult Tee Giveaway Cenou sú dve tričká, možnože sa niektorá v nich nájdete :)


Ďalšiu Giveaway si pre vás pripravila aj Wenndy, stačí ak na jej blogu bude 20 followerov, výhrou sú krásne 3 lesky. Dosť vysoká šanca výhry... Zapojiť sa môžete na jej blogu: GIVEAWAY 
Veľa šťastia!

1 komentár:

  1. hlavne ta krabicka je podarena, nepohrdla by som ani leskami:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť