utorok 31. januára 2012

Winter Care

V mesiaci november sa tiež bližšie pozrieme na prírodnú kozmetiku Fleur dE Santé. A to konkrétne na telovú kozmetiku zameranú na starostlivosť o telo a nohy.
Winter Care- balíček zimnej starostlivosti o telo a nohy obsahuje:
* Telový krém - 250 ml,
* Krém na nohy - 50 ml.
Winter Care telový krém je zameraný na hydratáciu našej pokožky. Taktiež má za úlohu chrániť našu pokožku a to vďaka účinným látkam, ktoré obsahuje:
- bambucké maslo - dokonale hydratuje pokožku,
- panthenol - upokojuje, regeneruje a hydratuje pokožku.
Tieto aktívne látky nám zaručia, že naša pokožka sa stáne pružnejšou a zároveň odolnejšou pred vysušním.
Telový krém som podrobila pravideľnej skúške počas cca 2 týždňov a som nadšená!!! Ihneď si ma získali vlastnosti tohto telového krému. Pýtate sa že aké?
1. Vôňa- to je naozaj to prvé, čo si môžete všimnúť. Človek naplno vníma svojimi zmyslami a ako prvé väčšina z nás určite siaha po čuchovom vneme:) Vôňa bambuckého masla je veľmi jemná, príjemná a hlavne nevtieravá, takže si ju nezunujete.
2. Hydratácia - pokožka bola po použítí jemná, vláčna a čo ma potešilo nie mastná.
Po pravideľnom používaní je vidieť zmeny. Moja pokožka je pružnejšia, pôsobí krásne jemne a hladko.

Winter Care krém na nohy je ošetrujúci a hydratačný zároveň. Taktiež ako telový krém obsahuje bambucké maslo, ktoré zaručí našim chodidlám dokonalú hydratáciu a navyše obsahuje aj:
- allantoin - rýchlo sa vstrebáva, preniká do hlbokých vrstiev pokožky a regeneruje bunky.
Krémik na nohy ma veľmi potešil, keďže mojou záľubou je máčanie si labiek v teplom kúpeli a správnou bodkou za takouto relaxáciou je jednoznačne krém na nohy. Myslím si, že starostlivosť o nôžky treba prejavovať nielen počas letných mesiacov, kedy ich vystatujeme na obdiv, ale aj v zime.
Krémik podobne ako telový krém krásne vonia po bambuckom masle. Na moje chodidlá a hlavne päty pôsobí ako balzam. Nôžky krásne hydratuje, pôsobia hebko na dotyk.

Winter Care som si veľmi obľúbila, odkedy ju mám poskytujem svojmu telu starostlivosť, akú potrebuje. Je skvelým pomocníkom v tomto chladnom počasí. Skúste aj vy, určite neobanujete.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára