štvrtok 7. septembra 2017

Sesderma: C-Vit hydratačný pleťový krém a lipozomálne sérum

Ahojte!
Po zhruba dvojmesačnom testovaní som sa konečne dokopala zhrnúť dokopy recenziu na kozmetický set, ktorý mi bol zaslaný vrámci spolupráce s notino.sk.  Váhala som, či kývnuť na ponuku zrecenzovať tieto produkty, ale potom som si povedala a prečo nie. Moja pleť je citlivá a ťažšie znáša výkyvy teplôt a práve počas leta a zimy mám s ňou najviac peripetií. Preto som súhlasila s recenzovaním produktov a bola som veľmi zvedavá ako u mňa obstoja. 
Sesderma C-Vit kozmetická sada obsahuje dva produkty, konkrétne hydratačný pleťový krém pre unavenú pleť C-Vit 50 ml + lipozomálne sérum pre rozjasnenie pleti C-Vit AX + 30 ml. Produkty som testovala takmer denne. Priznám sa niekedy som aplikovala len krém, inokedy oba produkty, podľa chuti, času a stavu mojej pokožky. Celkovo som bola zvedavá predovšetkým na samotné sérum, nakoľko vždy vkladám do séra viac nádeje vďaka vyššej koncentrácii aktívnych látok.
Lipozomálne sérum pre rozjasnenie pleti C-Vit

C-Vit sérum obsahuje stabilnú formu vitamínu C, askorbyl glukozidu, ktorý je dlhodobo aktívny, aj keď prichádza do styku so svetlom alebo vzduchom. 
Molekuly Askorbyl glukozidu sú uložené v lipozómoch v C-Vit sére, pretože len tak dokážu prejsť cez hornú bariéru pokožky a robiť zázraky. Kyselina Hyalurónová na seba viaže vodu a dokáže tak účinne hydratovať pokožku.
Extrakt z pomaranča jemne odstraňuje odumreté kožné bunky z vrchnej vrstvy pokožky a uľahčuje tak penetráciu vitamínu C do hlbších vrstiev pokožky.
Sérum C-Vit ma zaujalo jednak svojim balením, ako aj obsahom. Praktická a navyše hygienická pipeta umožňuje skvelé nanášanie produktu. Jednoducho si do pipety natlačíte požadované množstvo, ktoré potom uvoľníte priamo na pokožku. Sérum postačí do pokožky len jemne vklepkať a nechať vsiaknuť. Netreba ho zbytočne rozmazávať. Sérum krásne vonia, konzistentne je sérum fluid. Po aplikácii séra ostáva pokožka zmatnená, no chýba jej pocit premastenia. Aspoň moja suchá pokožka si vyžadovala aj aplikáciu krému. No sérum však môžte použiť aj ako produkt samotný.
Hydratačný pleťový krém pre unavenú pleť C-Vit

C-Vit hydratačný krém podporuje odstránenie mŕtvych buniek, sťahuje póry, posilňuje a rozjasňuje pokožku, vyhladzuje vrásky, stimuluje produkciu kolagénu, zvyšuje elasticitu pokožky a zjednocuje farebný tón, má antioxidačný účinok, chráni pokožku pred voľnými radikálmi, cigaretovým dymom a UV žiarením. Urýchľuje proces hojenia.
Pleťový krém som používam denne, ráno aj večer, musím sa priznať bola som milo prekvapená. Značka bola pre mňa veľká neznáma a hoci to znie smutne, obal a značka často predáva a mi kupujeme ani nevieme čo. Krémik veľmi príjemne vonia, citrusy cítim až pri rozotieraní krému po pleti, avšak je to veľmi príjemný impulz a štart do nového dňa! Konzistentne je krém na pleť namiešaný tak ideálne, ani hutný ani riedky. Avšak všimla som si, že keď ho aplikujem na sérum akoby zhutnel. Ale neprekáža mi to. Krém dokáže pleť skvelo premastiť, avšak nezanecháva ju mastnú. Len jej dodá potrebné látky, aby bola pripravená prezentovať svoje krajšie ja. Bola som prekvapená, aké priaznivé účinky má krém na moju pleť. Krém vyhovuje požiadavkam mojej pleti, nielenže jej dodal potrebnú hydratáciu, ale ju doslova prebudil. Z jednej unavenej, znudene pôsobiacej tváre sa stala pleť plná radosti, ktorá žiari šťastím.

Sérum som si niekedy nenaniesla, som tvor zábudlivý, tvor ktorý má všade naponáhlo a všetko robí hŕr´. Všimla som si, že moja pleť je s kombináciou séra a pleťového krému viac vitálnejšia, žiarivejšia, zdravšia, bez únavy. Krém taktiež dokáže zázraky avšak s touto dvojkombináciou som sa cítila viac v pohode a viac spokojná so svojou pleťou, ktorá je navyše oveľa krajšia navonok. Ja sama sa citím lepšie a viac spokojnejšie aj vo vnútri. Pleť prestala byť suchá, dehydrovaná a mdlá. Účinky pretrvávajú dlhodobo aj po minutí séra, krémik mi ešte zopár dní bude robiť dobrú službičku :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára