piatok 29. septembra 2017

Nivea Care & Hold stylingové produkty

Používanie stylingových prípravkov je u niekoho denná rutina a niekto ich má doma len na výnimočné príležitosti. Ja osobne patrím do tej druhej skupiny. Moje jemné vlasy často zaťažovali stylingové produkty, a preto som si k nim nikdy nedokázala nájsť cestičku. Najčastejšie siaham po tužidle, ktoré používam na dodanie objemu, no ostatným typom produktov som neprišla až tak veľmi na chuť. Preto som bola sama veľmi zvedavá, ako u mňa obstoja stylingové produkty Nivea Care & Hold, ktoré ponúkajú dlhodobú fixáciu bez zaťaženia. 
REGENERAČNÝ LAK NA VLASY CARE & HOLD

Dokonalý účes a zároveň vyživené a zregenerované vlasy? Vďaka inovatívnemu zloženiu s Euceritom® je to možné aj pri záverečnej úprave stylingu! Vyskúšajte pomocníka, ktorý vlasy ošetruje a zaistí dlhotrvajúcu fixáciu bez zaťaženia. Okrem toho sa taktiež postará o ochranu proti UV žiareniu, aby vaše vlasy na slnku netrpeli. Stavte na: Regeneračný lak na vlasy CARE & HOLD pre extra silnú fixáciu.
* Dlhodobo fixuje bez zaťaženia a vysušenia.
* Regeneruje a posilňuje vlasy.
* Chráni pred UV žiarením.
* Nezlepuje a ľahko sa vyčesáva.
* Zanecháva vo vlasoch jemnú vôňu.

REGENERAČNÁ PENA NA VLASY CARE & HOLD

Dajte zbohom zlepeným vlasom, z ktorých sa tužidlo zle vyčesáva. Vyskúšajte inovatívne zloženie tužidla s Euceritom®, ktoré zaistí dlhotrvajúcu fixáciu a pritom vlasy nezaťažuje, ani nelepí. Vyskúšajte a už nebudete chcieť iné: NIVEA Regeneračné penové tužidlo CARE & HOLD pre extra silnú fixáciu.
* Poskytuje extra silnú fixáciu.
* Vlasy nezlepuje a dobre sa vyčesáva.
* Regeneruje a nezaťažuje vlasy.
* Výsledkom je prirodzený účes, ktorý drží!

GÉL NA VLASY CARE & HOLD

Dosť bolo stuhnutých zlepencov namiesto vlasov v prirodzene vyzerajúcom účese. Vytvorte si ráno účes, ktorý nestvrdne a ktorý môžete po celý deň upravovať podľa svojich predstáv. Majte pritom vlasy stále hebké a príjemné na dotyk. Potešte krátke až polodlhé vlasy po plecia možnosťou re-stylingu: NIVEA Gél na vlasy Care&Hold.
* Nezlepuje vlasy a nevytvára stvrdnutý účes.
* Ponúka možnosť re-stylingu – úpravy účesu počas dňa.
* Zanecháva vlasy hebké a príjemné na dotyk.
Stylingové produkty som netestovala sama, nakoľko nie všetko mi vyhovuje, rozhodla som sa zapriahnuť do testovania aj svojho priateľa. Ten si denne géluje vlasy a práve mu došla jeho rokmi overená klasika. Tak som mu nenápadne podstrčila Nivea Care & Hold krémový gél na vlasy.
Prvé dni nebol priateľ spokojný. Bol zvyknutý na oveľa silnejšiu fixáciu, tuším 7, tento gél má fixáciu 3, čo je podľa mňa postačujúca sila. Okrem stupňa fixácie ofrflal aj výsledný efekt, nakoľko je zvyknutý na hotové zlepence, ktoré mu vydržia aj na druhý deň :)
Avšak postupom dní si zvykol, účes mu drží a nechýba mu ani ten tvrdý zlepený efekt vlasov. Jeho účes má tvar, vlasy držia na svojom mieste od rána až do večera. Zvykol si aj na krémovú konzistenciu, ktorá ho v prvý deň zmiatla a chcel si gélom natrieť tvár. 
Penové tužidlo a lak na vlasy Nivea Care & Hold som už testovala ja sama. Ako prvé, samozrejme, padlo za obeť penové tužidlo. S týmto typom produktu mám asi najviac skúseností. Často si aplikujem penové tužidlo do mokrých vlasov pre väčší objem a samotnú úpravu účesu.
V prvom rade ma celkom zaskočilo množstvo, ktoré sa z malej guľky nafúklo do obrovskej masy tužidla, až som neverila vlastným očiam. Celkom príjemne ma prekvapila jemná vôňa tak typická pre Nivea produkty, že už v tej chvíli som sa zamilovala. 
Penové tužidlo používam asi klasicky ako každá jedna z nás. Jemne si ho vmasírujem do korienkov vlasov a následne účes prefénujem v predklone, potom už len jemne doupravím prstami. S penovým tužidlom som spokojná, nielenže dodá mojim jemným vlasom objem, ale ich nezaťaží a účes tak drží nielen prvé dve tri hodinky.
Lak na vlasy - tak to bola pre mňa výzva. Nezvyknem používať laky na vlasy, párkrát do roka maximálne, keď potrebujem riadne zafixovať kučery alebo iný účes na nejakú udalosť. Nemám rada ten pocit zlepených vlasov, ktoré mi vždy zostali po aplikácii laku na vlasy. Lak na vlasy ma príjemne prekvapil, nakoľko vlasy nezlepí, dodá im lesk a predĺži výdrž účesu, avšak môj názor na laky sa ním asi nezmení. Lak používam len na dĺžky vlasov, na fixáciu rozlietaných mini vláskov od korienkov používam vosk, ktorý mám overený a na tých pár špeciálnych dní v roku prižmúrim očko nad hocakým lakom na vlasy. Ak je lak na vlasy vaším denným spoločníkom, vyskúšajte ho a určite neoľutujete.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára