štvrtok 10. augusta 2017

Voňavé leto s Niveou

Ahojte!
Chcem sa s vami podeliť o voňavú kozmetiku mojej asi najobľúbenejšej kozmetiky značky Nivea. Krásny voňavý zabalený balíček s lupienkami kvetov ku mne dorazil počas mojej dovolenky a ja som sa mohla tešiť len z fotky, ktorú mi urobila sestra. Mám rada detaily, robia náš život krajším a aj taká maličkosť ako sú lupienky kvetov vám dokáže spríjemniť deň. Hoci kvietky časom zvädli, testované produkty sú voňavé a ich vôňa vás len tak neomrzí. Poďme sa bližšie pozrieť na novinky telové mlieko s obsahom výživného oleja, ale aj limitované produkty ako sú sprchová pena a antiperspirant.
TELOVÉ MLIEKO S OLEJOM VANILKA & MANDĽOVÝ OLEJ

Učaruje vám jedinečným spojením vanilky, ruží a kosatcov. Obklopí vaše telo ľahkou vanilkovo-mandľovou vôňou, ktorá je predchnutá jemnými tónmi teplého bergamotu a sviežej mandarínky. Vaša pokožka bude zvodne voňať po mandľových kvetoch, rozkvitnutých ružiach, zmyselnom hlohu a vzácnych kosatcoch. Dokonalú harmóniu vôní potom dotvárajú hrejivé kakaové maslo a omamné santalové drevo.

TELOVÉ MLIEKO S OLEJOM RUŽA & ARGANOVÝ OLEJ

Ukrýva zmyselnú kombináciu ruží s arganovým olejom. Po otvorení sa okolo vás bude vinúť ľahká vôňa ruží, konvaliniek, karafiátov a kvetov ylang ylang. A ak zavriete oči, iste ucítite i jemnú vôňu ružového púdru a vzácnych drevín, ktoré krásne dopĺňajú hlavný kvetinový tón.

Balenie telových mliek sa zaodelo do bledomodrej farby. Tmavomodrá hygienická pumpička, ktorú má v sebe produkt zabudovanú sa hrdo pýši embosovaným logom NIVEA. Na zadnej etikete nájdeme informácie o produkte, jeho vlastnosti a použitie. Viac ma však zaujala predná strana, ktorá je takou ozdobou produktu. Vanilkový lusk a kvet, či rozkvitnutá ruža s lupeňmi. Skvelé poznávacie znaky, vďaka ktorým viete, akú zmes oleja a rastliny produkt obsahuje.

Nivea Telové mlieka s olejom sú dokonalým pôžitkom. Po skvelej sprche, kedy je vaše telo ako znovuzrodené a vaša myseľ uvoľnená, vás skvelo nabudí krásna vôňa telových mliek. Obe telové mlieka - vanilka aj ruža - perfektne voňajú. Konzistencia telových mliek je ľahko našľahaná. Vďaka luxusnému zloženiu s olejom sa krásne rozotierajú a perfektne vsajú do pokožky. Oleje sa navyše postarajú o pokožku nášho tela. Po aplikácii telového mlieka bola pokožka krásne vláčna, jemná a hebká na dotyk, na pocit hydratovaná.
ANTIPERSPIRANT FLOWER TIME

Milujete vôňu čerstvých kvetín? Doprajte si v lete dlhotrvajúcu sviežosť sprevádzanú jemnou kvetinovou vôňou. Antiperspirant Flower Time vás v teplých letných dňoch ochráni pred potením a zahalí vašu pokožku do vône rozkvitnutej záhrady. Konečne si môžete leto užívať naplno a zabudnúť na starosti z potenia až na 48 hodín. Vašu pokožku ochráni: NIVEA Sprej antiperspirant Flower Time. 

Antiperspiranty vo forme spreju mám najradšej a používam ich najčastejšie. Veľmi som sa preto potešila tomuto spreju :) Na balení ma ihneď zaujala otáčacia hlavica, ktorá umožní prepnúť aplikátor do on - off réžimu. Inak je použitie a balenie spreju celkom klasické. 

Čo sa týka vône to už je iná báseň, prenáádherná kvetinová vôňa, ktorá vám dodá pocit sviežosti v momente. Nie som síce ten typ čo by sa extrémne potil, no toto leto som mala čo robiť aj ja. Hoci si dáte antiperspirant, guličku, hocičo pocit sviežosti po celý deň vás aj tak obíde. Pod pazuchami som mala síce sucho, no zvyšok tela sa enormne potil a to pocit sviežosti predčilo. Antiperspirant však jednoznačne odporúčam je skvelý, vydrží vám počas celého dňa, no vôňa až taká výrazná ako pocit sucha nie je. 
OŠETRUJÚCA SPRCHOVÁ PENA S OVOCNOU VÔŇOU

Nechajte sa rozmaznávať výťažkami z hodvábu a ovocnou vôňou rebarbory a listov malín, ktoré sme spojili do jemnej ošetrujúcej sprchovej peny. Okrem dlho hebkej a voňavej pokožky vám zostane i príjemný pocit dokonalej hydratácie. Vyskúšajte sprchovú penu, alternatívu k tradičným sprchovým gélom: NIVEA Ošetrujúca sprchová pena s výťažkami z hodvábu a ovocnou vôňou rebarbory a listov malín.

Top produkt voňavého balíčka a ľutujem, že je to len limitka. Ocenila by som ďalšie produkty v podobe sprchovej peny a dúfam, že toto je len taký test spotrebiteľov, či sa typ produktu ujme a že sa časom môžme tešiť na ďalšie sprchové peny. Produkt krásne vonia po malinách. Vôňa je výrazná a sladká, no mne to vôbec neprekáža. Počas sprchy sa pena jemne kĺže po pokožke a zanecháva ju jemnú, vláčnu a krásne hebunkú. Vôňa pretrváva aj po sprche no už v prijateľnej menej intenzívnej verzii. 
Všetky produkty ma zaujali a bola som príjemne prekvapená a očarená, tým ako si ma získali. Najviac som bola spokojná predovšetkým so sprchovou penou a antiperspirantom, škoda, že sú oba produkty len v limitovanej edícii. Celkovo hodnotím produkty kladne, dodajú vám energiu a elán, ktorá sa často stráca s tým ubíjajúcim teplom.

3 komentáre: