pondelok 4. mája 2015

Maybelline: riasenka Lash Sensational

Určite poznáte starú známu frázu "Možno sa taká narodila, možno je to Maybelline." Veď kto by ju nepoznal, všakže? Priznám sa, že veľmi neholdujem tejto značke dekoratívnej kozmetiky. Sama neviem prečo, no nikdy ma to k nej nejako extra neťahalo, mala som asi jeden lesk a jeden púder. Neboli zlé, to nie ale vždy som uprednostnila produkty iných značiek. Čo sa však týkalo špirál, tak tie sú u mňa TOP! Vždy som si pochvaľovala riasenky tejto značky a aj dnes to bude chválospev!
Riasenka má krásne jemne ružovo - metalické balenie doplnené o čierne popisy. Kombinácia ružovej a čiernej je pre mňa krásne nežná, ženská, ktorá zároveň dáva pocítiť svoju silu! Po otvorení a povytiahnutí kefky na svetlo sveta na vás žmurkne jemne zaoblená silikonová kefka s dvomi radmi kratších a dlhších štetiniek pre skvelé natočenie každej jednej riasy!
Riasenka Maybelline - Lash Sensational s efektom dlhých a plných rias dodá riasam výraznú dĺžku a objem nedrobí sa nezlepuje riasy. Riasy zahustí vďaka pomoci dvoch rôznych typov štetiniek. 
Už pri prvom použití riasenky som bola veľmi milo prekvapená, ba priam až nadšená. Riasenka krásne zachytila každú jednu moju riasu a krásne ju pozdvihla a natočila. Riasam dodala skôr na dĺžke, než na objeme. Ale to mi neprekáža, pretože pochybujem o tom, že existuje riasenka, ktorá by zároveň dodala dĺžku a aj objem. 
Pri líčení spodných rias som sa trošku umazala pod okom, ale časom som si našla nejaký ten správny ťah ako aj s veľkou kefkou pekne nalíčiť spodné riasy. Kefka je silikónová, čo mi plne vyhovuje, lepšie sa mi totiž líči s týmto typom kefiek.
Riasenka sa nedrolí, neopadáva a je výraznenej čiernej farby, takže dodá mojim nevýrazným riasam sýtu farbu. Čo sa týka odličovania, nemám čo by som vytkla, s kvalitným odličovačom ide všetko raz- dva dolu.

3 komentáre:

  1. Řasenka vypadá skvěle, taky nad koupí uvažuji. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten kartáček mi připomíná tu novou od Benefitu, ale cenově je o moc přijatelnější tedy :)


    LENNY MALI .com

    OdpovedaťOdstrániť