štvrtok 19. februára 2015

Oriflame: My Naked Truth

V prirodzenosti je krása! Staré známe porekadlo má naozaj niečo do seba a nesie v sebe kus čistej pravdy. Možnože práve toto si pomysleli tvorkyne novej vône, Oriflame – My Naked Truth /moja nahá pravda/ Amandine Clerc-Marie a Christiane Plos, ktorá v sebe nesie ženskosť a prirodzenosť zároveň. „Nebojte sa odhaliť svoju prirodzenú krásu, dajte vyniknúť svojmu šarmu a nič neskrývajte.“
Zloženie Toaletnej vody My Naked Truth vás vo svojich delikátnych vrchných tónoch prekvapí žiarivou sviežosťou kvetu jablone zmiešaných so šumivým bergamotom z Kalábrie a sladkým šťavnatým liči. Srdce vône rozžiari zamatová marhuľa, osmant japonský a výrazné známky divej ruže. Drevitý základ vône je postavený na cédrovom a santalovom dreve. Kvetinové zastúpenie v základe vône nesie kvet bavlny, ktorým je inšpirovaná vôňa My Naked Truth.
Ako som už spomínala nová toaletná voda od Oriflame je inšpirovaná kvetom bavlny a jeho nežnými pukmi. Počas toho ako bavlník dozrieva mení sa postupne farba kvetu cez bielu, žltú až do púdrovo-ružovej. Presne do odtieňu tejto krásnej jemnej ružovej farby sa zahalil aj flakón vône.
Toaletná vola My Naked Truth svojou kompozíciou môžeme zaradiť do rodiny vôní kvetinovo-ovocno-drevitých. Toaletná voda je veľmi jemná, krásne vás zahalí do zmyselného závoja harmónie ovocných vôní a potrhne tak váš šarm a krásu, nič neskrývajte, buďte sama sebou, buďte ženou. Ak chcete vedie, či sa mi naozaj podarilo byť s vôňou My Naked Truth sama sebou a ženou prečítajte si celý článok TU.

2 komentáre:

  1. Skúšala som vzorku a má nádhernú vôňu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne došla v stredu, musela som si ju kúpiť, pretože som mala vzorku a je nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť