utorok 25. februára 2014

Vec drieku...

Ahojte!
Dnešný post som sa rozhodla tak netematicky venovať čomusi inému ako je kozmetika. Ako som už na Fb spomínala blížime sa k postu číslo 3OO, a tak som si povedala, že to bude čosi nekozmetické, ale predsa len čosi, čo sa týka krásy, ale predovšetkým zdravia nás moderných žien :) 
Reč bude o bedrovom páse zvanom aj Hippsy. Neviem, či vám táto trošku staršia vychytávka niečo vraví, ale ja ju mám v podvedomí už asi druhým, či tretím rokom. Veď rátajte so mnou. Tento rok pred Vianocami som sa rozhodla podľahnúť, prvý a priznávam zatiaľ aj poslednýkrát, čaru zľavového portálu... Ja, čo si všetko musím stokrát okúsiť oblapať, kým niečo kúpim,... Ale mala som predsa pozitívnu vec s daným kúskom, ktorého výrazná zľava ma zaujala. Skúsenosť s prvým bedrovým pásom som nadobudla počas zimnej sezóny 2012-2013. A cca rok predtým ak sa nemýlim som už pomýšľala nad kúpu tejto podľa mňa vskutku originálnej, ale predovšetkým veľmi praktickej časti odevu.
 Zdroj: ibeauty.pl
Hippsy je vlastne bedrový pás, ktorý chráni naše krížiky, ako ich ja s obľubou nazývam :) Je to kúsok odevu, vyhotoveného s pružného materiálu, vďaka čomu krásne priľne k pokožke a zahrieva ju. Nie je to len taký obyčajný módny výstrelok ako som už spomínala, jeho hlavnou úlohou a funkciou je chrániť naše zdravie, slúži ako prevencia pred rôznymi prechladnutiami a zápalmi. Priznám sa v živote som nemala zapálené obličky, či močový mechúr, ale stačilo mi vidieť ako niektoré slečny v mojom okolí trpeli. 
Myšlienka chrániť si zdravie bedrovým pásom, udržať tak problematickú partiu nášho tela v teplúčku, ako aj mať krásne oživený outfit /predávajú sa v rôznych farbách, ako aj klasickej bielej, či čiernej/ sa mi zapáčila. Vlastním doma jeden bedrový pás, ktorý je v ružovom zhotovení. Rada ho nosím, či už k rôznym tónom ružovej, ale aj k fialovej a tak, dá sa krásne zladiť, a vršok tričko ktoré mám na sebe veľakrát vyzerá ako dva v jednom :) 
Priznám sa jeden takýto kúsok mi bolo málo vlastniť, s prichádzajúcou zimou som sa preto rozhodla, že si zaobstarám aj nejaké neutrálnejšie farby, ktoré sa dajú ľahko skombinovať s hocičím. Voľba padla na bielu, čiernu a keďže mám rada zemité tóny chcelo to aj hnedú, a dokonca aj šedá ma fascinuje, takže toto bola moja farebná variácia, do ktorej som bola schopná a ochotná investovať.  Doma sme sa dlhšie na túto tému so sestrou rozprávali, keďže by bedrové pásy nosila aj ona. Jedného pekného dňa som prišla domov a už mi ukazovala na internete rôzne ponuky na zľavových portáloch, balenie dva v jednom. Neobjednáme si biela a čierna verzia, to sa hodí skoro k všetkému, objednajme si, keď budú dobre skúsime aj ďalšie, veď za takú cenu. 
Priznám sa neodolala som, objednali sme. Balíček bedrových pásov, ktorý nám prišiel domov ma veru vôbec nepotešil. Nechcem kydať, na nikoho, skôr na vlastnú hlúposť, ale tak trošku vás aj upozorniť. Veď človek sa učí predovšetkým na vlastných chybách, ale prečo si nezobrať ponaučenie od niekoho nazvime to skúsenejšieho :) Dva kusy v balení, polovičná cena  jedného kusu... nie som typ človeka, ktorý musí mať doma samé originál vecičky, v týchto prípadoch človek platí predovšetkým len za značku, povedala som si asi aj vtedy, keď sme zrealizovali objednávku. A čo mi teda prišlo domov, presne to, čo sľubovali. Zvažovala som, už pred Vianocami, že napíšem tento článok, aj že tovar vrátim, spätne som si prezerala ponuku, a to čo ma najviac zaskočilo sa v nej uvádzalo, dokonca dosť veľkými písmenkami. Takže, čo budem riešiť niečo, čo je moja vlastná hlúposť. Nechala som sa zaslepiť extra výhodnou ponukou. Ako som už spomínala nebudem na nikoho ukazovať prstom, ani nič, len si dávajte pozor, čo objednávate, porovnávajte, nielen cenu a množstvo tovaru, ale aj materiál. V tomto prípade to vôbec nebola bavlna a lycra ale strečovina, ako sa uvádza hneď v prvom riadku popise produktu. Priznám sa nie som šička, či nebodaj módna návrhárka, ale toto by som si neobjednala. Bedrové pásy, ktoré mi prišli domov, boli z hnusného matrošu, nepríjemné na dotyk, studená látka, o ktorej pochybujem, žeby niekedy zahriala moje krížiky. Tam pekne odpočívajú v šuflíku pri spodnej bielizni a tielkach a netuším či vôbec nastane niekedy ich päť minút slávy. Zrejme nie. Do zdravia sa oplatí investovať, lebo potom vám ho žiadne peniaze len tak nevrátia, takže nabudúcu sezónu si rada priplatím do originálneho bedrového pásu a nie žiadnej lacnej napodobeniny, ktorá si ma bude snažiť získať.
***
Ale aj takéto veci nám prináša život. Oklamali ste niekedy podobným spôsobom samé seba? Napíšte mi váš príbeh do komentárov, rada si ho prečítam a poučím sa na vašej chybe :)

5 komentárov:

  1. zaujimava vec ešte som o tom nepočula ale je fajin že kludne sa to može nechať aj na rifliach a netreba zakasať:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som si nedavno objednala topanky bez toho aby som si preverila predavajuceho a objednala som si ich aj napriek tomu ze nemal ziadnr hodnotenie ktore uz teraz viem ze je na danej stranke velmi dolezite... ako som zrealizovala platbu predajca nekomunikoval a nakoniec si zrusil svoj ucet predavajuceho... takze nemam ani peniaze ani topanky... neskpr som zistila ze oklamal vela dalsich ludi a o ovela viac penazi... ale tak aspon som sa uz poucila

    OdpovedaťOdstrániť
  3. referencie si sledujem, ale len ak nakupujem cez rozne Fb skupiny ci bazos, ale ako fakt tieto zlavove portaly, raz tusim aj v telerane davali nejake negativa no uz sa naozaj poucim, len ono je to o tom predovsetkym, ze ty by si schopna oklamat nebola, tak viac menej ani neocakavas zeby sa chcel niekto prizivit na tebe...sama sem tam predavam cez inzeraty a referencie rada poskytnem, posielam aj na dobierku, ale tam sa vzdy obavam trosku ci to dotycna osoba prevezme, ale nastastie mam len pozitivne skusenosti...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tady!!! Já taky! Stejný případ! Jako bych to celé psala já (až na to, že už jeden hippsy waist original doma mám - proto jsme si chtěla koupit další do zásoby a na střídání s bílým...ideál, že. Tahle "super" akce se bohužel objevila i na českém slevovém portálu, takže jsem neváhala...bohužel :-( No, co dodat. Rozhodně nám mlže být útěchou, že prodaných kusů bylo velmi velmi mnoho. Moje kamarádka měla tolik času a kuráže, že jim to reklamovala..a úspěšně. Já teď žiju v zahraničí, takže nemám sebembší chuť se s něčím takovým jebat, že. Darebáci jsou to, no.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ale na druhou stranu jsem našla využití i pro tyhle dva chudáčky, takže se mi snad nerozpadnou ve skříni - používám je jako "hrudní pás" do topů s velkým výstřihem, je to zajímavé zpestření.

    OdpovedaťOdstrániť