štvrtok 13. februára 2014

Payot: Nutricia Créme

Ahojte!
Dnes sa budem bližšie venovať krémom :) Prvý, ktorý si vezmem na pretras, no tak trošku vám o ňom napíšem, nakoľko ťažko sa vyjadrovať k pár ml vzorky... no skrátka vám bližšie predstavím značku Payot a krém určený pre suchú pleť Nutricia Créme. Krémik som dostala v balíčku na zrecenzovanie, ktorý mi bol zaslaný z www.krasa.cz.
Zakladateľkou značky je doktorka Nadia Payot, ktorý využívala svoje lekárske znalosti k vývoju high-tech biologických produktov, ktorých aplikačné technológie prospievali k rozvoju ženskej krásy, zdravého životného štýlu a k dosiahnutiu rovnováhy medzi telom a dušou. Značka Payot si drži svoje miesto na trhu už od 20-tych rokov 20. storočia. 

Nutricia Créme
Vyživujúci pleťový krém, ideálny pre suchú až veľmi suchú pleť. Aktivuje prirodzenú tvorbu lipidov, aby zamedzil strate hydratácie. Po aplikácii okamite miznú nepríjemné pocity pnutia pokožky.
Obsahuje:
 Quinoa - vyživuje pleť do hĺbky
Materská kašička - podporuje prirodzenú tvorbu lipidov
Ženšen - zvyšuje tvorbu kolagénu
Musím podotknúť, že krémik sa mi páčil, avšak vzorka mi vystačila asi na 4 použitia, aj to som si ho šetrila :) Nerada píšem recenzie po pár použitiach, tak to berte s rezervou. Vzorka mi prišla v čase zimného obdobia, kedy moja pleť trpí pocitom sucha. Krémik sa veľmi ľahko aplikoval, krásne sa rozotieral, po nanesení zostal na tvári taký mastnejší film, no pleť nebola na dotyk mastná. Krémik má ľahkú parfumáciu, neviem posúdiť čim mi vonia, ale pripomína mi krémy Indulona, zrejme to bude nejaká bylinka :) Pleti dodá potrebnú hydratáciu, ktorú sľubuje. 
Keby si však mám krém kupovať sama určite by ma odradila jeho vysoká cena. Za 50 ml vyše 1500 Kč. Nuž za kvalitu je potrebné si priplatiť. 
Rady si doprajete luxus alebo preferujete krédo "za málo peňazí veľa muziky?" Ja som momentálne naklonená tej druhej variante, donedávna som bola študent, z každej výplaty sa teším a snažím sa šetriť si na budúcnosť. Ale vekom asi prídem do toho štádia, kedy si rada priplatím za dobrý a kvalitný produkt. 

1 komentár:

  1. Páni, ta cena je opravdu vysoká a i když bych přesně tohle potřebovala na zimu, tak moje peněženka by mi to nepovolila :)

    OdpovedaťOdstrániť