utorok 19. novembra 2013

Pečiatkovanie tak trochu inak...po druhé

Ahojte,
neviem či ste zachytili môj článok o silikonových pečiatkach na nechty, ktoré mi na zrecenzovanie poskytol e-shop kkcenterhk.com. Písala som o tom ako mám trošku problém vytvoriť farebnú manikúru...
Teraz trošku od veci, ale sem tam ma napadne skontrolovať si svoju fb nástenku, premazať ju, pozrieť co mám verejné a čo pre priateľov a možno aj trochu zaspomínať... a ako som takto "upratovala" našla som odkaz na youtube video od kamarátky, ktorá vie, že rada čo-to stváram na pazúroch. A presne znázorňovalo ako sa to má robiť a farebne :-) celkom som zabudla, že také čosi som už videla a keď som ja googlila a youtubovala nič schopné som nevedela nájsť...
Takže obohatená o know how som sa pokusila vytovriť čosi farebné a keď farebné tak poriadne: za pomoci neónových lakov, nech dám na frak tej šedivej vonku.
Nechám vás chviľu napínať, tak najskôr taká mdlá verzia:

Začala som podkladovou bázou od Dermacolu, ďalej dve vrstvy nude Coloramy (254), na pečiatku som v rôznom poradí nanášala tri neónky: dve od Dermacolu konkrétne 06 neon purple a 02 neon orange a potom Mini N13 Warhol od ColorClubu. Samozrejme som potrebovala ešte pečiatku a pomohol aj bodkovač :-)
V čom teda tkvie tajomstvo úspechu? Nič zložité nanieste požadovaný odtieň, prejdete pečiatkou po papieri aby zišiel prebytočný lak. Tam kde ho vo vzore nechcete zoberiete ho pomocou bodkovača, ide to naozaj jednoducho v mojom prípade vlnka zišla celá stačilo jedno ďobnutie a jemne nadvihnutie bokovačom a bola preč. Zoberiete ďalší zvolený lak, pretretie vzor. Netreba sa báť a kľudne aj tam kde je už prvá farba, zotriete o papier a neželanú časť vzoru opäť dáte preč bodkovačom. Potom príde na rad tretia a tam už len stači prejsť pečiatkou po papieri. No je to trošku piplavé keďže máme desať prstov ale za tu parádu sa to oplatí :-)
A tu je výsledok niekde sa tá ružová zmenila na sýtejšiu oranžovú ale majú to na svedomí veľmi pigmetnované laky, pri obyčajných / nie neonových / sa mi farby nezlievali. Na malíček som použila menšiu variantu vzoru a aby som zachovala trojfarebnosť pridala som tri bodky :-)

9 komentárov:

  1. Povedené nehty!:) vypadají krásně a vesele:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné! Šikovná si :) Pozývam ťa na môj, momentálne tam prebieha súťaž o kozmetiku v hodnote 15€: http://momosbeautydiary.blogspot.sk/2013/11/sutazte-o-kozmeticky-balicek-znacky-elf.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wou, vypada to super a to zlievanie sa mi prave paci - vypada to ako naschval ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. IS VERY PRETTY :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Velmi pekne. Raz som si marblovane nechty robila, ale je s tym strasna babracka :D
    Pozyvam ta do mojej giveaway
    http://bynicka.blogspot.sk/2013/11/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. veľmi pekné, vidím že sa ti s pečiatkami už omnoho viac darí :)

    OdpovedaťOdstrániť