štvrtok 7. novembra 2013

O.P.I.: Spain Collection - Pamplona Purple

Ahojte!
Už pár mesiacov má v mojom lakovom šuflíčku zastúpenie, zatiaľ žiaľ len jediný lak O.P.I. Je zo Španielskej kolekcie a má nádhernú fialovú farbičku. Myslím, že som ho otestovala už vcelku dosť dôkladne a nastala správna chvíľa napísať recenziu :) Lak som si objednávala zo stránky www.parfums.sk  Keďže nie je tajomstvom, že mám rada fialovú farbu, tak vás neprekvapí, že zvolený lak je práve fialovej farby, konkrétne odtieň: Pamplona Purple.
O.P.I. je značka, ktorá nám ponúka široký sortiment produktov na profesionálnu manikúru a pedikúru. Postupom času sa dostala nielen do nechtových salónov, ale aj k nám bežným spotrebiteľkám, ktoré hľadáme kvalitné produkty :)  V ponuke O.P.I. nájdeme farebné laky na nechty, ale aj rad iných produktov, tzv. laky na starostlivosť  a ďalšie pomôcky ako sú voňavé krémiky na ruky, peelingy, masky a krémy na nohy. Vďaka značke OPI budú vaše nechty vždy vyzerať dobre a upravene ako zo salónu.
Lak ma veľmi príjemne prekvapil, čomu som rada, pretože suma 9,90 € sa mi zdala trošku vyššia, trošku dosť. Je to môj najdrahší kúsok. Samozrejme, že som čakala, čo mi tento lak môže ponúknuť. Bola som nadšená, keď mi kuriérom prišiel balíček, v ktorom sa nachádzal aj tento lak :) Lak má objem 15 ml, čo je super, radšej mám tie objemnejšie laky, ako tie mini piďi. I keď taký výrazný neónový by mi zbytočne stál taký objemný v šuflíku. Čo sa týka manipulácie pri lakovaní, tak tá je super. Lak má dosť vysoký vrchnáčik, takže aj štetec je dostatočne dlhý. Osobne mám radšej, keď si môžem vrchnáčik pevne uchopiť do ruky, predovšetkým pri tmavších lakoch, akým Pamplona Purple zo Španielskej kolekcie rozhodne je. Pri tmavých lakoch totiž nedokonalosť dokonale kričí a dáva najavo každučký nepodarený ťah. 
Fotka hore s fóliou na prstenníku je fotená v lete, na dvore, táto spodnejšia fotka je fotená včera u mňa v izbe. To je pre ilustráciu, aby ste si vedeli predstaviť, ako vyzerá lak reálne, tak reálnejšia farba odtieňu sa odzrkadluje na hornej fotografii. Na nechty je ideálne nanášať jednu sýtejšiu, alebo dve klasické vrstvy, ja mám radšej lakovanie nechtov v sýtych vrstvách, ale pri takto tmavom odtieni odporúčam radšej menej a viackrát. Takže to, čo vidíte na fotkách sú dve vrstvy na nechtoch. 
Čo sa týka výdrže, tak tá je vcelku obstojná, 4 dni, viac som už nezniesla, aj keď neboli nechty extra zničené, ale zase pri tmavšom odtieni, vidno každú nedokonalosť, takže treba rátať s menšou výdržou. Lak jemne schádzal zo špičiek a pri zaostrenom pohľade lak nebol tak dokonale lesklý...proste už to bola zašlá sláva :) Odlakovávanie bolo normálne klasické, nezostal mi po odlakovaní žiadny nechutný zažltnutý necht, ale ja už zo zvyku používam podlak. 
Parfums.sk nie je stránka, ktorá by si mohla dovoliť predávať fejky ako pri parfumoch, tak aj pri iných produktoch. Ale keď som však nedávno narazila na článok, kde istá blogerka uviedla niekoľko príkladov ako zistiť, čo doma máte nedalo mi :) Nebola som nedôverčivá, skôr zvedavá a to čom som si myslela sa potvrdilo, tak už viem, že mám doma originál :)
***
Čo vy a O.P.I laky? Máte doma nejaký? Ja by som si rada rozšírila rady a pridala zatiaľ k tomuto jedináčikovi nejakého súrodenca. Kľudne by som uvítala skôr nejaký glitrový lak :)

2 komentáre:

  1. to je krásná barvička :)) já mam zatím jenom tři laky, dva výrazné a jeden nude a jsem moc spokojená :) škoda jen, že jsou tak drahé :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odstín je nádherný, podobný mám teď na nehtech i já akorát od Coloramy:)

    OdpovedaťOdstrániť