streda 3. apríla 2013

Všehodžús a lá recenzie 3 v 1

Ahojte :)
Dnes by som sa rada venovala mixu rôznych produktov, ktoré som si cca pred dvomi mesiacmi objednala z kaderníckeho servisu. Priebeh realizácie mojej objednávky a produkty, ktoré som si objednala  som vám bližšie predstavila v tomto článku. Dnes som si pre vás vybrala tri produkty, ktoré sa síce k sebe typovo, či využiteľnosťou ani veľmi nehodia, no venovať sa im samostatne by bolo veľmi stručné, takže dnes to bude také rôznorodé :)
Ako prvý by som vám rada predstavila suchý šampón. Je to môj prvý suchý šampón, takže vám ho nemôžem porovnať s podobnými produktmi iných značiek. Prečo som si objednala suchý šampón, vám je asi hneď zrejmé. Keďže predpokladám všetky veľmi dobre vieme, aký je hlavný zmysel využitia suchých šampónov. Žiaľ, patrím k tým, ktorých vlasová pokožka produkuje viacej mazu, akoby podľa mňa mala. Vlasy mi v peknom čerstvom stave, či vzhľade vydržia väčšinou jeden a pol až dva dni. Takže sa mi často stávalo, že keď som si poobede zmyslela, že večer idem niekam von, nechcite vedieť, ako moje vlasy reagovali. Boli v peknom schopnom stave, no polhodinku pred odchodom, keď som si ich prečesala zrazu zďaleka nevyzerali tak reprezentatívne, ako pred pár minútami :)) No vtipné to nie je! Nervy začali pracovať. Narýchlo si  vlasy umývať, alebo byť celý čas sama so sebou nespokojná. Stíham, to nestíham?! Práve pre toto milé dámy, som si objednala suchý šampón. Jeho použitie je veľmi jednoduché, stačí si cca 20 cm od hlavy aplikovať suchý šampón do vlasov. Spočiatku ma prekvapil "sivastý" nádych, ktoré moje vlasy schytali, no po prečesaní vlasy nadobudli krásny, svieži vzhľad, dokonca boli aj sviežo prevoňané. Vrelo odporúčam každej z vás, ktoré máte problémy s rýchlo sa mastiacimi vlasmi.

Objem: 200ml.
Cena: 5,50€.
Štetec na farbenie vlasov, som objednávala pre moju maminu, ktorá si vlasy farbí sama doma a nechcite vedieť čím :) No už má na to priamo určeného pomocníka za veľmi lákavú cenu 90 centov. No nekúpte to! Neviem sa veľmi o tejto kefe, či štetci rozpisovať. Mamina si s ním vlasy stihla už 2x farbiť. Nesťažovala si, farbu pekne naberie a aj vhodne aplikuje a roznesie po vlasoch. Štetinky sú na dotyk pevné a aj tvrdšie, ale k pokožke hlavy sú jemné. 
Kallos poskytuje starostlivosť nielen o naše vlasy, ale aj starostlivosť o nechty. Tie z vás, ktoré sledujete môj blog pravidelne viete, že medzi moje úchylky patrí časté lakovanie nechtov a následná starostlivosť o moje pazúriky. Aby boli zdravé a krásne nielen navonok, ale aj vo svojej štruktúre. V poslednej dobe mojim nechtom časté lakovanie a odlakovávanie veľmi nepomáhalo, často som mala nechty ako aj kožičku okolo nich veľmi suchú. Preto v mojom nákupnom košíku skončil aj odlakovač s krásnym názvom Love. 

Kallos Love odlakovač 
je založený na na olejovej báze ľahko a účinne odstraňuje lak z nechtov. Obsah tohto roztoku neškodí koži ani nechtom. Má príjemnú citrónovú vôňu, neobsahuje alkohol ani acetón. Neobsahuje žiadne škodlivé a horľavé látky.

Odlakovač na nechty si ma získal svojím zložením na olejovej báze. Už dávnejšie som si robila zálusk na takýto odlakovač, ale vždy som to riešila tým, že keď mi došiel ten môj, kúpila som si taký istý, s dávkovačom: D Strašne sa mi páčil dávkovač, ktorý bol veľmi praktický. No ale aj dávkovač tohto odlakovaču je veľmi použiteľný. Vrchnú časť na jednej strane zatlačíme smerom nadol, čím sa nám uzáver na strane druhej vytlačí navrch, a potom stačí už len naliať primerané množstvo na vatový tampón. Odlakovač veľmi krásne vonia a s obyčajným lakom si raz-dva poradí. Pri odlakovávaní trbličových lakoch som mala problém. Ako vždy! Takže ma to ani nejako neprekvapilo. Ak poznáte nejaký šikovný odlakovač, ktorý bez problémov odlakuje trbliče dajte mi prosím vedieť do komentárov. Vďaka! 
Paradoxom bolo že to, kvôli čomu som si odlakovač vybrala a teda jeho olejová báza mi v konečnom dôsledku trošku prekážala. Prsty som mala mastné, ale čo som aj čakala, že? Nevadí, po odlakovaní som si ruky opláchla a pocit mastnoty bol zažehnaný. Celkovo môžem Kallos Love zhodnotiť ako veľmi šikovný a k mojim nechtom priateľský odlakovač.

Objem: 100 ml.
Cena: 1.90 €.
Aké máte skúsenosti vy so suchými šampónmi a odlakovačmi na olejovej báze? Poznáte extra odlakovač, ktorý dokáže odlakovať trblietky z vašich nechtov? Vyjadrite sa :)

7 komentárov:

  1. S tím zkušenosti nemám :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja si rada farbím vlasy doma aspoň viem čo robím. teraz sú už farby na vlasy si myslím celkom celkom šetrné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemyslela som cim ako farbou...ale aky "aplikator" na to mala :D

      Odstrániť
    2. mna napadla zubná kefka :)

      Odstrániť
  3. Já mám suchý šampon od Balei a moc mi vyhovuje.

    OdpovedaťOdstrániť